Rudolf

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Rudolf


  1. Buna seara,

    Am cumparat nu de mult un xc90 din 2016 de 225 cp. De la inceput am auzit un suierat si fiuerat de sub capota dar la viteza mai mare si in sarcina. Am schimbat cureau de alternator ( am pus original ) si fulia de la motor. Dar tot se mai aude. Intizatorul de curea pare ok ? Dar ii inca original la 197.000 km.

    Astazi a fost o zi ploioasa si fluiera sinla viteza mai mica.

    Dupa un condus mai sportiv putin am simtit si miros de curea .

    A mai avut cineva o experienta asemanatoare ?

    Multumesc.

    Trimis de pe al meu SM-N986B folosind Tapatalk


  2. Buna seara,

    Stie cineva un service specializat Volvo zona SM, Sj, MM, BH ? Care isi dau interesul sa rezolve o problema delicata.

    Am pus mașina pe un tester Autel la un service si a dat cod eroare 0A31. Problema este ca acest service se ocupa numai de Suzuki și nu are descriere pt volvo. Am fost la alte ateliere si ei nici măcar nu vad aceasta eroare ( deși nu a fost ștearsă ) Mașina merge parca inecat pe la 50-60km.

    Mulțumesc de ajutor.356bf35da690137975c6be37840aa1e6.jpg

    Trimis de pe al meu SM-N975F folosind Tapatalk


  3. buna seara, am un volvo xc90 din 2008 si este destul de zgomotoasa peste 100 km/h mai exact se aude vajaitul vantului. Am citit pe forum ca aceasta problema este frecventa la xc60 dar de 90 nu am gasit nimic. 

    Sa ma intalnit cineva cu aceasta problema sau mai exact disconfort ? 

     

    Multumesc mult, o seara frumoasa 


  4. buna seara, am un volvo xc90 din 2008 si este destul de zgomotoasa peste 100 km/h mai exact se aude vajaitul vantului. Am citit pe forum ca aceasta problema este frecventa la xc60 dar de 90 nu am gasit nimic. 

    Sa ma intalnit cineva cu aceasta problema sau mai exact disconfort ? 

     

    Multumesc mult, o seara frumoasa 


  5. Inlocuit tija si clapete complect, in interior a fost dezastru mult cocs, si pe teava de la egr si debitmetru. Au montat titul la loc si soc, motirul numai are putere si da eroare pe debitmetrul de aer, a mers putin si a dat eroare dar in bird nu sa aprins becul de chek ?! A mai patit cineva asa ? Trebuie schimbat debitmetrul ? Si apoi pica si egr-ul .

    Pareri, experiente de genul ?

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk


  6. Salut, 

    Da, se schimba uleiul din grupul spate si din grupul fata.

    daca nu stii sa fi fost schimbat si masina are peste 60-70k km schimba-l.

    Odata cu schimbul uleiului din grupuri se schimba si uleiul din Haldex + filtru + curatare pompa Haldex.

    Poti afla daca merge sistemul 4x4 urcand masina pe un elevator, pornesti in drive (cutie auto) si trebuie sa plece si rotile din spate, daca nu se intampla asta mergi la un service care cunoaste brand-ul, poate fi bucsa de la unghiular uzata, sau probleme pe partea electrica-pompa de ulei Haldex defecta,  calculatorul Haldex defect(dar ar trebui sa ai erori).

    Daca nimic nu e defect ar trebui sa te coste undeva pana in 1000 de lei schimbul de ulei grupuri, filtru haldex si uleiul Haldex.

     

    Multumesc mult de ajutor.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk


  7. Buna ziua,

    Am o intrebare, este nevoie sa schim ulei in grup ? Si la ce kilometraj ?

    De unde stiu ca lucreaza puntea din spate adica masina functioneaza 4x4 ?

    Multumesc in avans pt ajutor.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk


  8. Buna seara,

    Am un xc90 din 2008 cutie automata 185 cp, astazi pe drum am simtit cateva mici smucituri apoi un sunet ca " paleta rupta " de sub capot. Cand acceleram se auzea mai tare cand nu mai incent. Am oprit nu sa observat nimic deosebit si intre timp si acel sunet a disparut. Am vazut ca acea tija de cc 5 cm era cazut si in zona de unde era desprins era uleios. Am pornit si la acelerare mai puternica am simtit din nou o smucitura puternica, dupa aceea nimic la urmatoarele accelerari. Peste catva timp din nou dar cam doua smucituri mai slabe atunci cand se tura motorul cand schimba in viteza inferioara pt accelerare.

    A mai patit cineva asa? Poate sa vina de la blocarea clapetelor in pozitia inchis ?

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk


  9. La viteza constanta ex : 60 km si cc 2000 turatii masina trepideaza, simt si la accelerare la franare parca pocneste ceva in fata dreapta si acceasi simtoma il am cand acelerez imediat dupa :( .

    Am fost la service nimic vizibil si nici la reprezentanta la Debrecen tot nimic. .

    Am schimbat acuma uleiul in cutie la reprezentanta in Debrecen si au spus ca cutia este ok fara probleme.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk


  10. Buna ziua, am cumparat de cc 1 luna un xc90 din 2009, atunci cand invart volanul ori spre dreapta ori spre stanga cateodata se aude o pocnitura pe care il simt si jos la picior, parca ar fi agatat in ceva volanul.

    In general face mai des cand motorul este rece, dipa ce fac cativa km nu a mai aparut.

    Dupa ce l am cumparat am observat ca nivelul de lichid servo era sub minim.

    Mecanicii nu au gasit nimic la caseta ( nu curge ) capete de bara nimic la cruce volan nimic. Am schimbat rulmentii de presiune la telescop ( unul era crapat ) dar tot mai face .

    Multumesc de ajutor si sfat.

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk


  11. Buna seara , sunt cam nou pe aici , doresc sa cumpăr un xc90 din 2005 cu 241.000 cu cutie automata de 183 CP. Pret 8000 euro. 

    Puteți sa îmi dați un sfat la ce sa fiu atent ?

    cam cat costa întreținerea anuală si cam ce probleme pot sa apăra la mașina , am înțeles ca pompa de injecție este o slăbiciune a lor. 

    Orice sfat este  bine venit. 

     

    Va mulțumesc anticipat