sun

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by sun


  1. 4 minutes ago, Bogdan G said:

    Trebuie verificata turbina .

    Dar la cum a fost făcută diagnoza la fel probabil se va testa și turbina .

    Cauta un service cu oameni pricepuți . Altfel nu o rezolvi .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    cunosti pe cineva in Timisoara? un service/ sau o persoana care se pricepe bine?


  2. 3 minutes ago, Bogdan G said:

    Omul care a făcut diagnoza este extrem de priceput . Motorul 1.6d funcționează cu o presiune de 2200 mbari iar codul 1507 înseamnă "turbo control, pressure too low" adica tradus în limba de lemn românească înseamnă presiune prea mica de turbo .

    Dacă tu ai 1200 mbari asta înseamnă că ai presiune prea mica pt ca în sarcina trebuie sa ai 2200 mbari de la 1600 rpm pana la 4000 rpm. Cu un vârf de 2300 mbari la 2000 rpm .

    Cauta pe cineva care sa știe sa facă diagnoza pt ca altfel vei baga mii de lei și mașina va merge identic .

    Succes .

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    si in cazul asta ce imi recomanzi daca am presiune prea mica pe turbo.?


  3. Salutare.

    Sunt nou pe acest forum.

    Am un Volvo V50 1.6 diesel, an fabricaţie  2005

    Pe computerul de bord imi da urmatoarea eroare: SCADERE PUTERE MOTOR. Mai bine spus cand ajung la viteza de 100-130km/ora nu mai pot accelera deloc. 

    Am fost si am facut un test si imi apar urmatoarele erori: 6630 Releu Incandescenta Tip defect necunoscut ($22) si 1507 Reglare presiune de supraalimentare  Tip defect necunoscut ($11).

    Întrebãrile sunt urmatoarele: ce pot face in cazul asta ? ce este defect ? ce imi recomandati ?

    Va multumesc!

    IMG_1214.JPG