Pastefan

Membru
  • Content count

    31
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Pastefan


  1. Am incercat cu inchis si deschis de 5 ori, cu reset...nimic nu merge

    Cat despre lovit cheia, nu ma risc...

    Le-am dat mail la cei de la Reprezentanta, am si vorbit cu ei, vor sa vada masina ca sa faca diagnoza...

    Spuneau ca poate fi de la imobilizator, de la volan...ca se intampla astfel de chestii cand ramane fara curent.

    Really ? Pai atunci de ce se spune ca este o masina sigura ? La primul gerulet de -10 Grade stai si te uiti la ea ca prostul ca nu porneste...

    Asta este siguranta ?


  2. Salut,

    Saptamana trecuta a fost una mai geroasa, prin Bacau si mi-a pornit de luni Volvo S40 din ce in ce mai greu, din cauza bateriei.

    Miercuri insa, cred ca s-a descarcat bateria mai tare, a aparut o eroare cu "Immobilezer See Manual" si masina nu a mai pornit.

    Am incarcat bateria la un redresor auto mai mare si acum pare incarcata bine. Eroarea insa nu a disparut.

    Am pus si alta baterie, de proba, tot nu pleaca, da aceeasi eroare. Masina nu pleaca.

    Am verificat electromotorul la o firma buna din Bacau, Bendix, specializata pe electromotoare si alternatoare, e ok, motorul masinii porneste pe direct, problema este de la imobilizator.

    E ca si cum nu ar recunoaste cheia (care insa nu a fost lovita, a stat tot timpul in casa la caldura) si din nefericire este singura pe care o am.

    Ce pot sa-i fac ? Pur si simplu, stau si ma uit la masina si innebunesc !

     


  3. Salut,

    De doua zile am probleme cu singura cheie de la S40, pe care o am...

    Inainte:

    - apasam pe buton deschidere o data - se deschidea usa sofer

    - mai apasam o data - se deschideau toate usile

    - apasam o data pe inchis - se inchideau toate usile, inclusiv portbagajul

    Acum:

    - trebuie sa apas de 3 ori pe deschidere - se deschid toate usile

    - trebuie sa apas de 3 ori pe inchidere - se inchid toate usile

    - trebuie sa apas de 3 ori pe deschidere / inchidere portbagaj - daca vreau sa umblu doar la portbagaj

    Aveti idee ce se intampla ? A mai patit cineva asa ceva ?

    Am schimbat bateria din cheie cu una noua, comportamentul din pacate nu s-a schimbat...


  4. @Bogdan G

    E clar ca iau de la tine cheia, pentru ca nu ma simt deloc confortabil cu o singura cheie...

    Partea proasta e ca mi-au spus ca trebuie sa le las masina trei zile in Buc, la Primus. Fiind din Bacau, e ceva mai complicat...ma duc cu masina in Bucuresti...ma intorc cu un microbuz ceva si peste 3 zile viceversa coane Fanica..

    Parca se tin necazurile de mine, cei de la service din Bacau mi-au spus ca din punctul lor de vedere distributia nu a fost schimbata niciodata, desi cel din Anglia mi-a spus ca a schimbat-o inainte sa aduca masina in Ro, anul trecut..

    Iar ieri mi-a aparut in mers Engine System Service Required, ce-i drept a disparut dupa ce am oprit motorul si l-am repornit...

    Mai este si chestia cu injectoarele, legata de opacitate, care ma preocupa.. 


  5. @Bogdan G

    Cheia completa la Primus costa 1250 lei. Daca vin cu cheia mea, programarea plus softul costa 250 lei, dar au pretentia sa aduc cheie noua originala, cu factura, bon ceva...

    Daca iau lamela din China, de pe aliaexpress de ex, ma mai ajunge 100 lei lamela plus modelarea ei aici.

    Deci tot e mai ieftin sa iau de la tine, ajung in 700 (350+250+100)...


  6. Da, dar acolo aflu doar pretul de la ei, deci nu am cum sa compar...

    Cat despre sunat, chiar i-am sunat de 5, 6 ori sa intreb de cheie (cost, durata, daca trebuie sa duc si cheia pe care o am la ei, daca programatea cheii se face in Buc sau o trimit si ei la randul lor in Belgia/Suedia) dar nu au raspuns...

    Ma gandesc sa le dau mail

    Oricum, de la ei aflu strict pretul Primus...