RahZee

Membru
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by RahZee


  1. Initial mi-am încercat norocul la topicul Cât va consuma mașina, dar fără succes. Cu riscul de a fi mutat sau șters, o sa întreb totuși...


    La al meu V40 din 98, benzinarul 1.8, am un consum urban între 14 si 21%, (o medie de 17- 18) ceea ce mi se pare enorm.
    Se impun niște precizări aici, înainte de a emite judecăți sau a trece la concluzii:
    - mașina are GPL (bunișor, Tomasseti) de vreo 3 luni (mașina o am de vreo 4)
    - motorul nu scoate pic de fum, deci nu papă ulei, nu bate, nu troncăne nimic pe la el, sună rotund și uniform
    - conduc aproape moșnegește - mașina e oricum destul de leneșă ca să-i dau bice, abia se mișcă (comparativ cu dieselul 1.6 pe care-l mai am)

    Cineva m-a sfătuit să scap de catalizator...adică de tot. E posibilă operațiunea asta? Ar reduce asta drastic consumul?

    Altcineva mi-a sugerat sa verific sonda Lambda...

    Sunt curios să aud și alte păreri, pentru că și cu prețul GPL-ului la jumate, tot mi se pare un consum ridicol de mare.

     

  2. 15 minutes ago, djionut said:

    Salutare. Eu am schimbat vara trecuta difuzoarele fata, din usi cu PIONEER TS-A1323I si difuzoarele spate cu SONY XS-GT1338F. Prin februarie mi-am luat si un subwoofer Blaupunkt GTb 8200 A (activ, 20cm) pentru un bass mai puternic, iar de atunci sunt chiar multumit de sunetul din masina.

    Salut, difurile fata-spate s-au potrivit ca dimensiune sau ai modificat cate ceva?
    Si inca o intrebare: inainte sa pui sub, nu erai multumit de sunet? Sau ai vrut sub doar ca sa poti avea bas mai puternic la volume mai mici?


  3. OK, am zis să nu deschid alt topic asemănător, așa că îmi încerc norocul aici.
    La al meu V40 din 98, benzinarul 1.8, am un consum urban între 14 si 21%, (o medie de 17- 18) ceea ce mi se pare enorm.
    Se impun niște precizări aici, înainte de a emite judecăți sau a trece la concluzii:
    - mașina are GPL (bunișor, Tomasseti) de vreo 3 luni (mașina o am de vreo 4)
    - motorul nu scoate pic de fum, deci nu papă ulei, nu bate, nu troncăne nimic pe la el, sună rotund și uniform
    - conduc aproape moșnegește - mașina e oricum destul de leneșă ca să-i dau bice, abia se mișcă (comparativ cu dieselul 1.6 pe care-l mai am)

    Cineva m-a sfătuit să scap de catalizator...adică de tot. E posibilă operațiunea asta? Ar reduce asta drastic consumul?

    Sunt curios să aud și alte păreri, pentru că și cu prețul GPL-ului la jumate, tot mi se pare un consum ridicol de mare.

    Scuze dacă nu sunt chiar pe topic...


  4. Salutare, de curând mi s-au dus boxele din portierele față. Cineva mi-a făcut cadou doua JBL, mai puternice dar cu o plajă de frecvențe mai redusă (n-au la fel de multe joase), care erau și mai mari și a trebuit să fac o improvizație ca să le pot prinde de portiere cumva (pe interior), doar ca să constat acum ca geamurile electrice agață în noile difuri la coborâre. 
    În fine, deși am muzica înapoi pe toate boxele, mai am una pe bord - stânga si una in spate dreapta care cârâie la volum mai mare.

    Așadar întrebarea e: cine și-a pus alte difuzoare, în față sau în spate, ce marcă, dimensiuni, prețuri, ce adaptări a fost nevoie, etc...

    Mulțumex


  5. On 6/26/2017 at 10:40 AM, zisungureanu said:

    Salut.Am cautat si eu info despre inaltarea v 40 meu si negasind mi am facut eu niste flanse din poliamida la un strungar si le am pus si pe fata si pe spate intre caroserie si oala telescopului si sa inaltat .

    Aha, deci ai pastrat telescoapele originale si ai inaltat doar din flansa. Ai cumva o poza la una din flansele facute la strung?


  6. 2 hours ago, vicanezu said:

    Atentie , eu am cumparat cap planetara cu inel abs dar se pare ca numarul de dinti era diferit asa ca am folosit tot inelul vechi pe care l-am scos la cald .

    Mersi, am negociat cu magazinul de piese, o sa-mi rezerve toate cele trei versiuni de cap planetara + inele ABS, le iau cu mine cand le dau jos pe alea vechi, numaram dintii si punem pe cele care se potrivesc exact :)

    Traiasca piata libera concurentiala 


  7. Salut,

     

    Mă luminează :) și pe mine cineva despre rostul lămpilor spate de pe haion? Momentan se aprind doar lămpile de marșarier când cuplez schimbătorul, deși mai exista încă două socluri pe fiecare parte, din care unul echipat cu bec, dar care nu se aprinde la nimic: nici la frâne, nici la poziții, nici la switch-ul de ceață. Al treilea soclu se pare ca nu e utilizabil, tripla are gaura infundată din fabricație...poate e doar element reflectorizant...

     

    A doua problemă cu luminile a apărut de când am pus becuri LED la spate. Am pus LED 27 SMD portocalii pt semnalizare spate = clipește de două ori mai des - înțeleg că e diferența de tensiune: Pe față, aceleași LED-uri nu clipeau deloc, am pus becurile normale înapoi și merg. Peste asta, pozițiile pe față nu mai merg deloc, nici cu LED nici cu bec clasic... are vreo treabă cu LED-urile de pe spate?

     


  8. Salut,

     

    De cand m-am inregistrat pe forumul asta, de fiecare data cand vreau sa postez ceva dupa ce termin de scris si apas pe Submit Topic, urmatoarea pagina imi da eroare, apoi dau inapoi si mai incerc o data sau de doua ori cu acelasi rezultat. Poate a treia sau a patra oara merge, dar ma trezesc cu 4 topicuri deschise cu acelasi subiect...evervant si pentru mine si pentru cei care ar fi dispusi sa mai raspunda>

    Deci, cum imi pot sterge propriile postari, ca n-am gasit nicaieri in meniul paginii.

    Multumesc


  9. Salut,

    Trebuie sa schimb ambele capete planetare, troncane la viraj maxim stanga-dreapta. Pe la magazine de piese mi-au gasit 3 modele din care am eliminat unul (cutie automata) si au ramas douaȘ pentru model masina cu ABS si fara.

    Intrebarea e, cum aflu daca am ABS, ca dupa VIN am gasit si cu si fara pe net. La franare puternica n-am simtit tremuratul ala in pedala de frana, dar nici rotile nu s-au blocat...sunt confuz

    Daca aveti surse mai bune de decodat VIN...:  YV1VW1223WF158082

    Multumesc


  10. Salut,

    Trebuie sa schimb ambele capete planetare, troncane la viraj maxim stanga-dreapta. Pe la magazine de piese mi-au gasit 3 modele din care am eliminat unul (cutie automata) si au ramas douaȘ pentru model masina cu ABS si fara.

    Intrebarea e, cum aflu daca am ABS, ca dupa VIN am gasit si cu si fara pe net. La franare puternica n-am simtit tremuratul ala in pedala de frana, dar nici rotile nu s-au blocat...sunt confuz

    Daca aveti surse mai bune de decodat VIN...:  YV1VW1223WF158082

    Multumesc


  11. Salut. M-am apucat și eu să refac una din cele două chei care arăta jalnic, dar a fost "reconditionata" de cineva la fel de jalnic și la desfăcut am ramas în mână doar cu partea metalica a cheii (poză), deci aparent fără vreun cip sau altceva. Totuși, cu bucata de metal am deschis mașina și am pornit motorul fără probleme.
    Prin urmare două întrebări îmi vin în minte:

    1. Dacă mașina se poate deschide și porni cu ciotul de metal, înseamnă că numitul imobilizator e mort la datorie? Adică oricine îmi cam poate deschide și porni mașina cu un șperaclu?
    2. Dacă tot merge ciotul, mi-ar place măcar să-l transform în cheie tip briceag. Ce tip de capace, înlocuitor cheie s-ar potrivi cu ciotul din imagine ca să-l fac briceag?

    Mulțam

    IMG_0046.JPG


  12. Salutare,

    Stie cineva ce tip de soclu sunt becurile de deasupra oglinzilor din parasolare la V40 (al meu e din '98).

    Arata ca niste sigurante ca marime, sunt considerabil mai subtiri decat C5W, si mai scurte, dar nu le-am gasit pe nicaieri...

    Multumesc

    P.S.

    De fiecare data cand incerc sa postez ceva nou, imi da eroare de cateva ori, dupa care ma trezesc cu 3 - 4 postari identice.