Gagamida

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Gagamida


  1. Salut, vezi ca o poti repara la mures chiuloasa. Se reconstruesc acele lagare si se schimba mai tot la ea ce e uzat 

    costa vreo 3500 ron in functie si de multitudinea de piese ce sunt necesare

    am facut acolo si tine

    monteaza curele oe pe masina si nu o sa mai ai probleme


  2. 19 hours ago, Catalin85 said:

    Salutare,

    deoarece este prima postare / interactiune cu un astfel de site / forum, imi cer scuze daca topicul nu se regaseste in categoria potrivita..

    Povestea mea este urmatoarea: in urma cu aproape un an am achizitionat un S40 2011, motorul D3 de 150hp, achizitionat si intretinut conform cartii service, numai la service-ul "x" (nu stiu daca pot da nume) , autorizat Volvo Bucuresti. 

    In urma cu cateva zile, in timpul mersului, la o viteza de cca 40km/h, zgomot metalic puternic in zona motorului. Trag imediat pe dreapta (norocul a facut sa fiu in dreptul unei parcari). Nu ma pricep aproape deloc la mecanica insa intuitia si cele auzite pe la colegi/prieteni, mi-a dat de inteles ca ar fi distributia. Nu am incercat sa o pornesc ci am chemat o platforma care mi-a transportat-o la un service autorizat, dar nu din reteaua Volvo.

    Odata desfacuta, s-a constatat ca distributia (cureaua) nu era rupta, insa sarita cca "2 zimti" (cer scuze mecanicilor pentru exprimare), iar chiulasa sau locasul / suportul tachetilor , spart-fisurat..Din poza pe care o voi atasa sper sa se inteleaga mai bine ceea ce am vrut sa exprim.

    Mecanicii de la service-ul la care se afla acum masina, spun ca pot fi 2 cauze: defect de fabricatie sau montare defectuoasa a distributiei, care a fost facut in urma cu cca un an..Ei nu au s-au apucat sa repare sau sa comande nimic, nu au facut altceva decat sa desfaca distributia, chiulasa, alte elemente adiacente. 

    S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? poate fi vorba de un defect de fabricatie, au mai fost astfel de cazuri? Sau poate fi intradevar o erorare de montaj al disctributiei, care putea provoca aceasta fisura? precizez ca supapele, pistoanele si celelalte piese sunt intacte (cel putin asa spun mecanicii)

    Cum costul piesei este pe undeva intre 1200-1500e din dezmembrari, zilele viitoare voi merge si la repr Volvo si voi apela la un avocat daca va fi necesar.

    Pana atunci insa, as aprecia enorm orice sfat, parere din partea voastra, a celor cu experienta in domeniu sau a acestei marci.

    Cu stima!

     

     

     

    chiulasa.jpg

     


  3. Salut, ma ajuta cineva care s-a mai intalnit cu problema ce ma roade pe mine? Sfaturi.......

    pornesc masina si in timpul mersului la 3 min apare eroare in bord de nefunctionalitate lumini pozitie spate, pe dr nu functioneaza pozitia nici in lampa mare de pe aripa nici pe portbagaj, doar pozitia, celelalte lumini sunt functionale in lampa, opresc pornesc masina si se aprind pe o perioada scurta si din nou apare eroarea


  4. Salut, am si eu o problema cu o pedala acceleratie la s80 2008, practic pot folosi masina, se accelereaza la mers normal, Dar daca incerc kick-down intr-o depasire perioada de raspuns este f mare, pana reuseste sa se accelereze progresiv. Am facut diag cu Vida si am eroare p022000 Throttle/Pedal position Switch BCircuit. General Failure Info. E verificatta conexiunea pinilor in pedala si este inlocuita si pedala, cu un sh. Sugestii?


  5. Salutare am gasit o problema dubioasa la un v40 D2 2015. Am martor aprins bord, masina merge in parametrii, eroare Egr  Flow rate to low. A schimbat omul egr nou oe si martorul se aprinde in continuare. Nu stiu exact codul de eroare. I-am desfacut canistra de vacum si am observat ca nu vine vacum la ciupercuta de pe egr, am pus la proba una de bmw identica si hop ca mergea, nu a vrut sa lasam pe cea sh a zis ca vrea noua. Am comandat noua de la volvo si surpriza asta nu mai face vacum acolo. Am pus din nou sh-ul si nici aia nu mai facea vacum. Are careva o lamurire cu privirela aceasta problema. Multumesc!