mariusvfp

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by mariusvfp


  1. Dubios , totusi nu mi se pare corect sa fie, cea mai scurta fiind mult mai groasa , iar cea lunga mai subtire , din conta ar fi trebuit sa fie invers , si daca stai bine sa te gandesti forta de torsiune e cam aceeasi pe ambele roti, la ford mondeo nu e asa , la logan nu , si mai cunosc cateva din masini la care ambele planetare sunt de aceeasi grosime . 


  2. Salut bogdan , eu am ford  de circa 11 ani si sunt multumit de el , e un mondeo din 97 1.8 td . E un motor clasic pompa rotativa 640mii km .

    Pentru mine fordul e bun zic bun la modelele vechi ca astea noi cu rampa comuna si senzoraraie imi vine sa mor , oricum eu am o parere personala  despre anduranta masinilor indiferent de marca  , totul depinde de cat de grea e caramida din bocanc.


  3. On 27.09.2018 at 8:21 PM, volvo 244 said:

    Daca e d2 115 cai nu are acel bidon

    E dpf uscat  nu trebuie aditiv

    Esti sigur ? Am acelasi motor cu a lui cosmin , am cumparato recent si m-am tot uitat si eu dupa acel recipient  , la o vizualizare mai atenta a filtrului nu am vazut decat 2 senzori pe el si 2 tevi ce duc undeva pe langa baterie la un alt component electronic , 

    Insa intrebarea mea pentru tine e , cum isi face curatirea? , ok si daca e uscat , inseamna ca atunci cand se infunda  e mort total sau se mai poate face o spalare 

    Astept un raspuns sunt interesat., mersis


  4. Salut, domnilor eu consider ca nu putem discredita o marca , atat timp cat mai toate marcile imprumuta componente de le una la alta , pana in anii 2000 mai gaseam autentice ,acum mai rar , insa problema este sa fie facute in standardele de calitate .

    Ce ma deranjeaza pe mine mai mult sunt piesele de calitate slaba  chiar si cele cu stanta de original .

    Cosmin , referitor la cat de des cad unele piese importante  de pe masina gen ambreiaj sau cutie sa stii ca stilul de condus influienteaza , cunosc persoane care au stricat motor diesel de mercedes nou scos din fabrica la 125mii km  i-au iesit bielele prin blocul motor. Masina trebuie sa o simti sa ii dai ce ii trebuie . Daca mai dai si de un dorel de mecanic care  ii spui ce si cum sa stranga suruburi cu cheia dinamometrica  si el iti da peste nas ca stie el ce are de facut iar tu nu poti sa ii ajungi la nasul lui  poti avea mama piesei de calitate , asta e nedumerirea mea cum sa se rupa acea cala care e supusa unei forte enorme la teste facute in fabrica  , dar daca dorel a strans surubul prosteste .

     


  5. Salut , am o intrebare legat de planetare la v50 1.6 d d2, uitandu-ma sub ea am observat ca planetarele la mine sunt de grosimi/diametre diferite , cea din dreapta e mult mai groasa fata de cea din stanga la voi e la fel sau a fost oare schimbat ceva la mine, detin masina de putin timp si nu stiu ce si cum e cu ea. Multumesc.


  6. Mersi mult de raspuns, la ce alte bube sa ma mai astept la motorul asta , masina e adusa din olanda in ianuarie are 3000km garantie e luata pe firma, are circa 280mii km .  Distributia cam cat ar ajunge sa o schimb , o zi buna .


  7. Salut bogdan , scuze da nu prea stiu exact care din modele este , masina e din nov 2011  euro 5 , tind sa cred ca e modelul de 84kw  , pot pune foto cu motorul daca vrei 

    Si totusi dupa o vizualizare mai atenta  una din came e diferita fata de restul. 

    IMG_20190228_130727.jpg


  8. salut, am cumparat de curand un v50 diesel 1,6 , totul bine si frumos motorul tragea bine  am circulat circa 900km de cand am cumparat-o , am schimbat uleiul si filtru , de dimineata pornesc masina am lasat-o sa se incalzeasca circa 5 minute , la un moment aud zgomot ciudat la motor si un usor fum de sub capota , am tras o sperietura groaznica , am crezut ca ia foc , am oprit motorul si am scos borna de pe baterie , la prima vedere masina nu parea sa fi luat foc pe dedesubt, m-am tot uitat la ea si am gasit 2 cale la doua injectoare rupte la injectorul 1 si2 , 

    as vrea sa stiu daca printre detinatorii de v50 au mai intalnit aceasta problema .