ursake99

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ursake99


  1. Salutare.

    Am achizitionat in primavara un Volvo S40 1.6D de 110 Cp din anul 2006. Turbo nu mergea iar filtru de particule era infundat. Turbo a fost reconditionat iar filtrul de particule eliminat atat fizic cat si electronic. Dar de cand a pornit turbo au aparut diverse probleme. Una din ele este sa gasesc un mecanic bun si priceput la Volvo in Tg. Mures. Iar a doua problema este ca dupa ce a pornit turbo pe la 3.000 de tura se aude un sunet parca de "zgariat". Ei bine dupa ce am mers la mecanic mi-a spus ca este crapat un tub sau un racord intre Racitorul EGR si galeria de admisie. Problema este ca nu stim cum se numeste acea piesa si de unde o pot comanda. De la reprezentanta Volvo Cluj mi s-a zis ca undeva la 400 de lei. Pentru un tub/teava/racord mi se pare mult prea mult. Ce imi puteti recomanda?

    P.S. Nu este furtunul intercooler. Se numeste altfel dar nu stiu cum :)


  2. Salutare.

    Am achizitionat in primavara un Volvo S40 1.6D de 110 Cp din anul 2006. Turbo nu mergea iar filtru de particule era infundat. Turbo a fost reconditionat iar filtrul de particule eliminat atat fizic cat si electronic. Dar de cand a pornit turbo au aparut diverse probleme. Una din ele este sa gasesc un mecanic bun si priceput la Volvo in Tg. Mures. Iar a doua problema este ca dupa ce a pornit turbo pe la 3.000 de tura se aude un sunet parca de "zgariat". Ei bine dupa ce am mers la mecanic mi-a spus ca este crapat un tub sau un racord intre Racitorul EGR si galeria de admisie. Problema este ca nu stim cum se numeste acea piesa si de unde o pot comanda. De la reprezentanta Volvo Cluj mi s-a zis ca undeva la 400 de lei. Pentru un tub/teava/racord mi se pare mult prea mult. Ce imi puteti recomanda?

    P.S. Nu este furtunul intercooler. Se numeste altfel dar nu stiu cum :)


  3. Salutare.

    Am achizitionat in primavara un Volvo S40 1.6D de 110 Cp din anul 2006. Turbo nu mergea iar filtru de particule era infundat. Turbo a fost reconditionat iar filtrul de particule eliminat atat fizic cat si electronic. Dar de cand a pornit turbo au aparut diverse probleme. Una din ele este sa gasesc un mecanic bun si priceput la Volvo in Tg. Mures. Iar a doua problema este ca dupa ce a pornit turbo pe la 3.000 de tura se aude un sunet parca de "zgariat". Ei bine dupa ce am mers la mecanic mi-a spus ca este crapat un tub sau un racord intre Racitorul EGR si galeria de admisie. Problema este ca nu stim cum se numeste acea piesa si de unde o pot comanda. De la reprezentanta Volvo Cluj mi s-a zis ca undeva la 400 de lei. Pentru un tub/teava/racord mi se pare mult prea mult. Ce imi puteti recomanda?

    P.S. Nu este furtunul intercooler. Se numeste altfel dar nu stiu cum :)


  4. Salutare.

    Am achizitionat in primavara un Volvo S40 1.6D de 110 Cp din anul 2006. Turbo nu mergea iar filtru de particule era infundat. Turbo a fost reconditionat iar filtrul de particule eliminat atat fizic cat si electronic. Dar de cand a pornit turbo au aparut diverse probleme. Una din ele este sa gasesc un mecanic bun si priceput la Volvo in Tg. Mures. Iar a doua problema este ca dupa ce a pornit turbo pe la 3.000 de tura se aude un sunet parca de "zgariat". Ei bine dupa ce am mers la mecanic mi-a spus ca este crapat un tub sau un racord intre Racitorul EGR si galeria de admisie. Problema este ca nu stim cum se numeste acea piesa si de unde o pot comanda. De la reprezentanta Volvo Cluj mi s-a zis ca undeva la 400 de lei. Pentru un tub/teava/racord mi se pare mult prea mult. Ce imi puteti recomanda?

    P.S. Nu este furtunul intercooler. Se numeste altfel dar nu stiu cum :)


  5. Salutare.

    Am achizitionat in primavara un Volvo S40 1.6D de 110 Cp din anul 2006. Turbo nu mergea iar filtru de particule era infundat. Turbo a fost reconditionat iar filtrul de particule eliminat atat fizic cat si electronic. Dar de cand a pornit turbo au aparut diverse probleme. Una din ele este sa gasesc un mecanic bun si priceput la Volvo in Tg. Mures. Iar a doua problema este ca dupa ce a pornit turbo pe la 3.000 de tura se aude un sunet parca de "zgariat". Ei bine dupa ce am mers la mecanic mi-a spus ca este crapat un tub sau un racord intre Racitorul EGR si galeria de admisie. Problema este ca nu stim cum se numeste acea piesa si de unde o pot comanda. De la reprezentanta Volvo Cluj mi s-a zis ca undeva la 400 de lei. Pentru un tub/teava/racord mi se pare mult prea mult. Ce imi puteti recomanda?

    P.S. Nu este furtunul intercooler. Se numeste altfel dar nu stiu cum :)


  6. Salutare.

    Am achizitionat in primavara un Volvo S40 1.6D de 110 Cp din anul 2006. Turbo nu mergea iar filtru de particule era infundat. Turbo a fost reconditionat iar filtrul de particule eliminat atat fizic cat si electronic. Dar de cand a pornit turbo au aparut diverse probleme. Una din ele este sa gasesc un mecanic bun si priceput la Volvo in Tg. Mures. Iar a doua problema este ca dupa ce a pornit turbo pe la 3.000 de tura se aude un sunet parca de "zgariat". Ei bine dupa ce am mers la mecanic mi-a spus ca este crapat un tub sau un racord intre Racitorul EGR si galeria de admisie. Problema este ca nu stim cum se numeste acea piesa si de unde o pot comanda. De la reprezentanta Volvo Cluj mi s-a zis ca undeva la 400 de lei. Pentru un tub/teava/racord mi se pare mult prea mult. Ce imi puteti recomanda?

    P.S. Nu este furtunul intercooler. Se numeste altfel dar nu stiu cum :)