Danidani

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Danidani


  1. 2 hours ago, BogdanG said:

    Salut, sa o stapanesti sanatos, in primul rand ai gresit tipul si mai ales norma uleiului, la motoarele in 4 cil VEA se foloseste numai ulei 0W-20 RBS0-2AE nu 0W-30 A5. 

    Iti recomand o diagnoza, sigur problema nu a fost de la debitmetru, rar am intalnit defect asa ceva insa am intalnit senzor presiune evacuare cu probleme si da pe tester eroare de debitmetru si evident eterna problema cu racitorul EGR . 

    De asemenea vin cu intrebarea : a fost resetat nivelul uleiului la revizie ? A fost verificat cu testerul nivelul uleiului dupa care masurat fizic nivelul pt a vedea daca cu adevarat nivelul este citit corect ? 

    Daca cu adevarat papa ulei trebuie segmenti si simeringuri de supapa , din pacate asta e buba acestor motoare .

    2 hours ago, Danidani said:

     

    Mulțumesc de răspuns. Legat de întrebarea adresată, nu stiu  ce sa răspund..  nu am fost de față, dar acum știu ce sa ii cer.

    Ce ma intriga e faptul ca debit metru de aer a costat 780 de lei ... si sa il fi schimbat degeaba :( ... deja incep sa ma îndoiesc de calitatea serviciilor oferite de servisul respectiv.


  2. Salut. 

    Sunt proaspăt proprietar de volvo s60 d2 motorina an 08/2015, varinanta fs74, 1968 cc, 88 kw ( 120 cp )

    L-am cumpărat de la samsar care la adus prin adeasa din Belgia. Am făcut un compromis și l-am luat cu un număr mare de kilometri mai exact 258.000 ( verificat pe care vertical ). 

    Masina nu a avut accident, se simte foarte închegată si asta m-a incantat, dar când am ajuns acasă după 350 km au început sa apară erorile " performance reduites du moteur " .. apoi s-a aprins check-ul... apoi sa completez cu 0.5 L ulei. 

    Bine înțeles ca m-am dus cu ea la service ( autorizat și destul de apreciat în Galați) unde am vrut sa pun masina la punct, asa ca am schimbat distribuția, uleiul( volvo a5/b5 0w-30w), filtre, debit metru de aer ( de aici era aprins check-ul ), amortizoare spate, flanșe.... totul cu dorința de a pute masina la punct. Mecanicul a testat-o si el și apus ca masina e super ok. Trage bine! Nu scoate fum!

    Dupa 100 km masina a cerut iar 0.5 L ulei, cu raționamentul ca abia e făcut schimbul si poate s-a mai îmbibat în filtru nu m am îngrijorat, dar după alti 150 de km la verificare nivelului de ulei am constat ca e la minim si am pus iar 0.5L. In aceasi zi a apărut iar mesajul " performance reduites du moteur " ... 

    Din ce am citit pe forum se pare ca acest motor are problema cu consumul de ulei și singura rezolvare ar fi o segmentare a motorului. 

    Se merita sa fac investiția pentru segmentare? Am unde sa o fac în galati?  Daca fac segmentarea ma mai duce macar 100.000 km ? Mecanicul la care am fost mi-a recomandat sa schimbam tipul de ulei cu ceva mai bun...