Stefan22

Membru
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Stefan22


  1. Salut! Am o problemă la 2.0d volvo v50, am pornit mașina, a mers bine motorul 1 min apoi a început dintr-o data să bată. Pare a fi bătaie de injector dar nu știu de ce, am umblat in vida, le-am luat prin eliminare din tester si injectorul 2 pare cel cu probleme. L-am schimbat cu unul bun pe care il aveam si tot la fel face.. pe tester nicio eroare nimic. Ce credeți ca ar putea avea? 

    VID_20220320_115750.mp4


  2. 18 hours ago, Vvolvo said:

    De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

    Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

     

    Concluzia:

    Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

    Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

    Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

     

     In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

    Le dai de munca si altora. :)

     

    Mulțumesc mult, am făcut mașina! A pornit si merge bine acuma, era murdar senzorul care spuneai tu, am curățat am băgat la loc si merge acum. Preventiv am comandat unul nou.


  3. 15 hours ago, Vvolvo said:

    De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

    Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

     

    Concluzia:

    Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

    Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

    Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

     

     In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

    Le dai de munca si altora. :)

     

    Am aruncat si o privire la acel senzor, care l-am găsit in spate la roata dreapta din fața si arată ca naiba... Daca eram puțin mai atent la acel cod de eroare, si nu ma luam dupa ce scria in vida "rpm sensor faulty signal", ci dupa codul de eroare dat de vida, poate ca il schimbam pe cel care trebuie, dar acum asta e, o sa-l schimb pe ăsta si sa vad daca se schimbă ceva in bine la mașină.


  4. 15 hours ago, Vvolvo said:

    De cind ai masina ! Esti proprietar de ceva vreme si acum i-a ajuns si masinii sau..?!

    Intreb doar in ideea daca cumva este achizitie recenta  si ai probleme  este de rau pe viitor mai ales cu aceste modele. Nu e regula dar este plina Europa de astfel de modele -cazaturi de 1500-2500E care zac ,a fi vindute .

     

    Concluzia:

    Fiindca ai schimbat un senzor  a carui eroare nu aparea in primul tau comentariu ca referire ,de ce ai schimbat totusi pe cel dupa axa cu came?!!!!

    Eroarea este ECM-0336 adica crankshaft (vilbrochen) si nu camshaft (axa came).Dupa volanta ti se citeste turatia motorului...

    Erorile se trateaza  intr-o ordine si nu poti schimba aiurea piese , doar ca  primesti niste erori.

     

     In fine , atentie in continuare insa mai bine mergi undeva la un service care cunoaste Ford sau PSA ,daca nu gasesti dedicat  Volvo si gata.

    Le dai de munca si altora. :)

     

    Faza e ca am fost la un mecanic inainte de Crăciun si imi facuse o diagnoză, aveam aceeași eroare(nu apărea tot timpul), dar mașina mergea, mi-a zis ca daca mai face mașina probleme sa schimb senzorul acela de sus.. m-am uitat si eu puțin pe internet si vazusem ca senzorul rpm e senzorul de la axul cu came si văzând acolo rpm sensor faulty signal de asta am schimbat.. mulțumesc, eu trebuia sa caut mai atent codul de eroare si îmi dădeam seama ca e senzorul de jos, oricum trebuie sa o duc la cineva care se pricepe sa imi spuna sigur ce are mașina. In legătură cu starea ei, eu sunt proprietar de 1 an, am 183 mii de km reali si a fost destul de întreținută zic eu. Mi-am luat si recent un tester VIDA si ma va ajuta zic eu. 


  5. Salut! Intampin aceeasi problema si nu ii dau de cap, BCM 0101 si ECM 0336 RPM sensor faulty signal, am schimbat senzorul de la axul cu came(RPM sensor) si tot nu pornește mașina, menționez ca am șters erorile cu Vida dupa ce am pus senzorul nou.


  6. Salut! Ce tester acceptabil la pret îmi recomandați pentru a-l folosi la un v50 pentru diagnoză cand o sa am nevoie. Nu vreau ceva foarte scump, vr sa fie cv cu care sa imi fac treaba, sa mai vad cate o eroare, sa o pot șterge etc. Mulțumesc!