Salutare.
Am o problema de vreo 3 ani care devine din ce in ce mai enervanta .
Inainte imi murea motorul cand acul rezervorului indica un sfert(atata motorina este si fizic in rezervor). De ceva vreme(2 luni) a inceput sa imi moara cand acul indica jumate de rezervor. Masina nu mai pornea si eram nevoit sa o amorsez, dupa care pornea. Daca nu alimentam, astfel incat sa trec peste prag de un sfert sau jumate de rezervor imi murea motorul la o apasare mai puternica de pedala.
Acuma de cand vremea sa mai racit, dimineata cand temperatura este de -5,-4 grade pornesc motorul sa se incalzeasca si am obsevat fluctuatii ale turatiei la relanti de la 500-900. O las cateva minute si pornesc la drum, dau intaia, a doua ajung la o intersectie o scot din viteza, franez si imi moare motorul. Lucru asta il face indiferent de nivelul motorinei din rezervor.
La fel o amorsez si merge. Dupa ce temperatura motorului creste nu mai am probleme, asta cand sunt peste pragul de jumatate de rezevor.
Intr-o dimineata cand asteptam sa se incalzeasca motorul m-am gandit sa o accelerez mai tare si sa iau piciorul imediat de pe pedala. Efectul a fost ca mi-a murit motorul. Dupa ce am amorsato a pornit.
Filtrul de motorina ii schimbat recent.
Am pus un mecanic sa verifica daca nu am vreun furtun fisurat prin rezervor si nu a gasit nimic.
Va rog sa imi spuneti daca aveti vreo idee despre ce este vorba.