Razvan89

Membru
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Razvan89


  1. Apa poate ajunge in esapament pt ca :

    1. turbina este racita cu apa

    2. chiulasa si blocul motor sunt racite cu apa, iar apa poate intra in cilindrii iar de acolo .......

    Masina nu trage pt ca DPF-ul este infundat de atata antigel si ulei iar in acest caz motorul functioneaza in regim de protectie .

    Mi-am dat seama ca se consuma si apa si ulei pentru ca scade nivelul, iar pe toba de esapament iese fum ca la raba iar in vasul de expansiune uleiul este amestecat cu apa


  2. Da cati km are nene masina asta din 2007? ai luat-o de noua sau

    a forjat-o cel de la care ai cumparat S80-ul asta? ma mira tare sa

    se intample asa ceva la o astfel de masina ..., imi pare tare rau, mai

    incearca la Packard un tel : 0723 158 052

    totusi nu cred ca e chiulasa ...

    PS. vezi la dezmembrari

    am luat-o noua, are vreo 80.000


  3. mersi mult

    verifica incalzitorul de ulei,este fixat pe baia de ulei.

    nu este nici termoflotul, l-am eliminat. cred ca este de la turbina mai repede, tu ce zici

    Daca se intampla numai la viteze mari, chiulasa ar trebui sa fie in regula,

    cel mai probabil garnitura are ceva pori sau chiar e arsa si la o presiune

    mai mare trece prin ea uleiul si intra intrun cilindru si in antigel; oricum

    trebuie schimbata, planata chiulasa si tot tacamul, ... etc.

    In Bucuresti sunt buni baietii de la Gieuroservice, ei se ocupa sa verifice

    si sa planeze chiulasa la niste meseriasi adevarati ... mai aproape de Buzau

    nu stiu, poate altcineva, bafta.

    am sunat la ei si au zis ca nu au. cel mai repede cred ca e stricata chiuloasa. stie careva de unde as putea gasi? Modelul e Volvo s80 D5244t4 2,4 diesel 185cp an fabricatie 2007


  4. Dupa ce s-a desfacut chiulasa trebuie planata inainte de inlocuirea garniturii,

    dar inainte de asta se verifica la presiune sa nu aiba vreo fisura, asta e procedura

    standard la schimbarea garniturii de chiulasa; urmeaza verificarea presiunii la cilindri;

    dar de unde stii ca baga antigel in ulei? pe joja se vad un fel de clabuci si uleiul e

    galben si apos? zici ca baga ulei in apa : se vede ulei in rezervorul de antigel ?

    da, se vede ulei in rezervorul de apa. daca merg cu 80 km/h nu intra uleiul in apa dar daca depasesc aceasta viteza incepe sa fie puturoasa si amesteca apa cu uleiul si ma gandesc ca ar putea sa fie de la turbina, am demontat-o iar. stiti cumva unde as putea gasi un service unde ar putea sa-mi controleze chiuloasa sub presiune??

    Păi, după cum tu însuţi suspicionezi, judecând după titlul pe care l-ai ales, se pare că e fisurată garnitura de chiulasă.

    Ai mers cumva fără lichid de răcire sau cu ventilatorul motorului defect? Ai supraîncălzit motorul în vreun fel?

    nu, nu am supraincalzit motorul, doar dupa ce depaseste 80km/h devine puturoasa si incepe sa amestece


  5. Salut, am o problema cu un volvo s80 din 2007 D5244T4, adica 2.4 d5 diesel, problema e un pic cam mare. imi amesteca apa cu uleiul si nusiu din ce motiv ar putea fi. ma puteti ajuta? practic uleiul intra in apa iar apoi iese pe toba de esapament. simptomele sunt ca nu merge mai mult de 120, scoate un fum incredibil si... se incalzeste repede.