-
Announcements
-
Accesare forum - CAPTCHA 10/20/2025
Buna ziua, In ultima perioada toti ne-am confruntat cu o noua 'provocare' si anume introducerea unor CAPTCHA (prin BunkerWeb) la accesare forumului. Din pacate nu este o optiune introdusa de noi ci un upgrade realizat de catre colegii de la hosting, fara insa acordul nostru. Ne cerem scuze pentru toate neplacerile create si incercam ca in cel mai scurt timp sa inlaturam acest pas complet nenecesar. Va multumim pentru intelegere, Echipa Volvo Club Romania
-
mosu60
Membru-
Content count
21 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 PoorAbout mosu60
-
Rank
Nou venit
- Birthday 09/15/1960
Profile Information
- Locatie NAVODARI
-
Aveți idee unde pot găsi huse scaune pentru Volvo V40 din 2014 ? Mulțumesc!
-
Și a mea face la fel , este de la ambreiaj
-
Martori aprinși ?
-
Volvo S40 1.6 d Cod eraore: P2458 si P242F si fum/abur la motor
mosu60 replied to Stefan100's topic in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Verifică tubulatura, poate un furtun spart sau desprins pentru că nu inteleg de unde fum in zona turbinei . Daca se strica turbina masina nu are putere , scoate fum la eșapament nicidecum in acea zonă. Baftă! -
Verifica tampoanele motor , eu am inlaturat trepidatiile prin schimbarea tamponului superior dreapta ( încearcă să introduci între partea metalică și tamponul de cauciuc o chestie de aproximativ 3 mm , dacă nu intră înseamnă că e uzat și trebuie schimbat. Atunci când e uzat cauciucul freaca pe partea metalică si transmite trepidația motorului la șasiu. Sfatul meu e să iei pe origine , chiar dacă e mai scump cel puțin ai garanția că nu o să trebuiască să îl schimbi după câteva luni ) Baftă!
-
Si eu am aceeași problema Posibil sa fie asistenta la plecarea in panta dar nu sunt sigur
-
Eu stiam ca iti da intre 15 si 35% din valoarea de catalog a autovehicolului , functie de starea de intretinere. Poate ma insel .
-
Am avut duminica accident cu masina , este posibil ca sa nu-mi mai repare masina deoarece spune inspectorul RCA de la EURO INS valoarea reparatiei sa depaseasca valoarea de piata a masinii ( VOLVO S40 1,9TD din 2000 ) . Masina are fata lovita , iar la prima vedere trebuie schimbate urmatoarele : bara fata , capota , faruri, semnalizari , scut, masca, stergatoare faruri ,aripa stanga , rama oglinda stanga , radiatoare ac si racire motor , alternator , pompa lichid parbriz .Stie cineva cam care este valoarea de piata a masinii ( 175000 km la bord ) si ce pret asi putea lua pe ea la dezmembrari ?
-
I-mi poate spune si mie cineva , va rog , de unde vin si unde duc firele de la mufa cu 3 pini ce cupleaza senzorul si valva de alimentare cea din imaginea de mai sus ce a fost postata de MATRIXXX ( caruia ii multumesc inca odata )
-
Dupa cat i-mi dau eu seama senzorul este de fapt o bobina care masoara timpii de injectie . Sau gresesc ? Am pus senzorul vechi pe pompa si am alimentat senzorul nou in aer , culmea se tureaza masina ceva mai tare ( cam la 3800-4000 ) dar i-mi este frica sa nu-l prajesc si pe acesta daca merg asa .
-
Am masurat , valorile sunt exacte si totusi nu merge . Posibil sa fie din procesor ?
-
Multumesc mult pentru ajutor , am sa masor circuitele si poate ca depistez cauza .
-
VOLVO S40 1,9TD 2000 - Motor T2 Am omare problema : s-a defectat senzorul de presiune combustibil , cel care se monteaza pe pompa , am cumparat unul nou si l-am montat dar motorul nu mai porneste . Ce se intampla ? Are o punere la masa si intrerupe valva de motorina , pentru ca daca scot mufa de la senzor si alimentez valva pe direct de la baterie masina porneste dar nu se tureaza .Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Va multumesc!
-
Bucsile de la bara stabilizatoare posibil sa fie uzate , ai spus ca nu sunt crapate sau distruse , dar pot fi uzate . Si eu am patit la fel si nu am realizat de unde vine zgomotul pana cand nu a cazut partea de jos a bucsii si pocnea de spuneai ca se rupe masina . Mai verifica totusi bucsile si tamponul inferior , cel de sub motor . BAFTA!