Salut! Da si nu!
Da pentru ca nu am nimic de ascuns, nu pentru "patronul"(mai frumos spus proprietarul) garajului unde lucrez la masina, are o chestie cu cine intra in atelier(eu si un bun prieten), avand in vedere ca eu in general lucrez la masina dupa ce isi incheie el treaba la service(adica el mi-a pus la dispozitie spatiul si scule, contra unei sume desigur)! Uneori dupa ora 18-19, sau mai are cate o masina care ramane peste noapte si eu nu merg deloc sa lucrez la r5!
Din acest motiv ti-am scris si in mesaj, @Matrixxx, ca prefer sa ne vedem dupa ce termin "la rosu", adica sa vezi/vedeti masina fizic!
Sper ca nu va dezamagesc cu acest raspuns insa va rog doar sa ma intelegeti! Daca tot vreti sa vedeti ceva, macar sa aveti ce vedea!
Spre exemplu am constat cu stupoare cand am pus vineri capota ca nu se inchide si ca trebuie si ea modificata, sa nu mai zic de admisie ca trebuie sa o modific, traseul initial fiind prea lung, intercoolerul in fata jos = turbo-lag! Un alt exemplu este ca am uitat complet de franele pe spate, care in "proiectul meu" trebuie sa totul hidraulic, adica legata si frana de mana hidraulica!
Daca as fi avut un garaj al meu, unde sa merg zi de zi, probabil as fi fost mai atent!
Desi nu mai am mult, zic eu, mai apar chestii ce necesita timp si idei noi!
Sunteti de acord sau nu cu mine?
O zi frumoasa!