TeHashX

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by TeHashX


  1. La 4/8/2016 at 11:29 AM, csongi a spus:

    Trebuie verificat siguranțe, releele, apoi firele. Dacă s-a topit mufa, se poate să fi cedat și vreunul dintre firele din cablaj. Dacă sunt toate OK, problema far aprins-stins-aprins s-ar putea datora DRL-ului (funcția prin care farurile se aprind automat la pornirea mașinii.) Încearcă să o dezactivezi, respectând următorii pași:

    - comutatorul de lumini pe poziția 2 (faza scurtă aprinsă)

    - contactul pe poziția II

    - faza lungă aprinsă (tragi de manetă și o ții în poziție aprins)

    - ținând faza lungă aprinsă, rotești comutatorul de lumini pe pozița 0 (toate luminile stinse)

    - contactul pe poziția 0

    Am citit pe un forum englez, că la anumite modele din anii 98/99 DRL-ul era setat din fabrică și nu se putea dezactiva/activa prin metoda de mai sus, iar unii au preferat ca pur și simplu să taie firele (explicație posibilă pentru diferența de fire dintre mufa ta și cea second) sau să schimbe blocul de lumini cu unul mai vechi. 

    Dacă problemele persistă, ar fi recomandabil să mergi la un electrician auto, este greu să îți dai cu părerea pe nevăzute.

     


  2. La 4/8/2016 at 11:54 AM, McCIUKEN a spus:

    Nu este ala codul. Vad ca ai alte culori in mufe.  Iti trebuie bloc de lumini care sa aiba aceleasi culori in mufe. Daca siguranta pentru lumini nu este mai mare decat trebuie, varianta cu fire topite-in scurt cade. Mufele insemnate cu albastru au firele mai subtiri, deci masina donatoare are relee pe faruri. Mufele tale au fire mai groase deci nu ai relee. Daca ai pus halogene de 100W de aia s-a topit blocul de lumini.

    Multumesc pentru sfaturi, o sa incerc pasii cu DRL-ul, unde ar trebui sa fie codul?


  3. Salutare, am avut ceva probleme cu butonul blocului de lumini in sensul ca nu mai puteam aprinde farurile decat daca fortam butonul catre dreapta, asta pana intr-o zi cand a iesit fum din bloc chiar daca am luat contactul (ciudat ca nu s-a ars siguranta) noroc ca am reusit sa iau borna jos de pe baterie foarte repede. Mufa s-a topit si nu aveam deloc lumini pana nu am comandat un bloc sh cu tot cu mufe dar din pacate am urmatoarele probleme:

    • nu am lumini de pozitie fata / spate
    • nu am lumina in bord
    • nu pot regla farurile
    • pe pozitia 0 farurile stau aprinse :(
    • pe pozitia 1 farurile se sting
    • pe pozitia 2 farurile sunt aprinse :)
    • faruri ceata fata / spate ok

    Am luat legatura cu vanzatorul si mi-a spus ca blocul trimis e bun dar a fost de acord sa imi trimita altul care are aceleasi simptome.

    Vanzatorul mi-a spus ca probabil instalatia mea este modificata si tind sa ii dau dreptate pentru ca vad un fir lipit, nu pare original.

    Partea ciudata este ca mufa mea originala are 9 fire iar cea sh 7.

    Atasez poze, poate are cineva vreo idee cum sa rezolv situatia.

    Multumesc

     

    bloc-original.jpg

    bloc-sh.jpg

    mufa-originala.jpg

    mufa-originala2.jpg

    mufa-sh1.jpg

    mufa-sh2.jpg


  4. Cum ti-a zis matrix, a fost de la baterie. Ca sa te convingi, scoate borna ;) Si eu cand schimb bateria face urat masina, se aprinde check engine, cand opresc la semafor da sa moara si motorul, deabia tine relanti-ul.

    Doar nu a stat motorul ud o saptamana.

    Am scris mai sus, bornele au fost "fund"ăţate primele.

    Am scris mai sus, bornele au fost "fund"ăţate primele.

    c u r ă ţ a t e


  5. Poate nu-ti mai tine bateria curentul - are 5 ani dupa cum ai spus, chiar daca incarca bine alternatorul. Ar cam trebui o baterie - cam citi ani crezi ca rezista ?

    Dupa ce ramai fara baterie, la prima pornire a motorului ii faci un self-learning, sa-si invete relantiul: 5 minute de mers in gol fara nici un consumator pornit: muzica, AC, etc. Apoi mergi cu ea normal si schimba citeva trepte, fara a merge subturat - mergi vioi cum se merge - nu la consum ca romanii. Apoi vezi cum se comporta.

    Daca nu aveai nimic suspect inainte de a ramine fara curent, nu trebuie sa ai nimic suspect nici dupa ce i-ai dat curent.

    Nu cred ca bateria are a face cu turatia motorului, o data ce a pornit nu mai depinde de baterie, oricum in curand o voi inlocui.

    Verifică și bornele sa fie curate. Am o banuială că e de acolo...

    Bornele le-am curatat deja, a fost primul lucru facut.


  6. Salutare, am un volvo s40 din 1997, benzina, 85kw si marti dimineata am gasit bateria descarcata (am uitat aprins becul de la plafoniera), am luat curent de la un vecin de la o masina diesel si a pornit imediat dar am observat ca motorul este subturat, aproape ca se opreste, daca o accelerez este totul ok, pot merge normal cu ea, doar cand opresc la semafor sta cam la 400 rotatii.

    Am fost cu ea la un electroservice si mi-au verificat incarcarea care este ok, bateria are vreo 5 ani dar o mai duce sper. S-au legat si la calculator si nu le apare nici o eroare. Mi-au recomandat sa schimb filtrul de benzina si aer ceea ce am si facut dar aceasi poveste.

    Mi-am adus aminte ca am spalat-o la motor vineri dar am umblat cu ea peste 400km in afara orasului sambata si duminica fara nici o problema.

    Ce verificari as mai putea face inainte sa merg la alti mecani care sigur nu vor gasi nimic anormal?

    Poate cineva a mai avut aceasta problema.

    Multumesc