Buna ziua,
Am achizitionat un XC90 executive, MY2012, in luna martie.Dupa vreo 9500km, pe la jumatatea lui august, am primit in bord un mesaj "low oil level", am sunat la service-ul din Iasi, si am fost chemat acolo pentru verificari.In urma verificarilor mi s-a comunicat ca blocul motor este fisurat si este necesara schimbarea motorului in garantie.In 7 zile din momentul comunicarii, am fost contactat de service ca mi-a venit motorul si chemat pentru inlocuire.Veni, vidi, vici, dupa 3 zile aveam motor nou pe masina.Apropo, toata lumea a fost uluita de defect, iar cei de la Volvo si-au dat acceptul imediat pentru inlocuirea motorului, fara sa ia in considerare vreo idee de sudare a blocului motor.Dupa ce am scos-o din service am constatat ca masina functioneaza perfect.
Problema este ca am in continuare pierderi de ulei.Am mai fost odata la service si mi-au inlocuit o garnitura portocalie, dar tot se formeaza picaturi de ulei sub masina.Acum i-am sunat din nou si m-au programat pentru maine la verificari.
Aveti idee pe unde poate curge uleiul?
Oricum, daca ar fi sa imi cumpar acum masina, tot XC90 mi-as lua, ca-i superba, dar mi-e ciuda ca trebuie sa stau mai mult prin service cu ea (personalul de la service, Tester Iasi, foarte comunicativ, dragut si prompt).