alexjvu

Membru
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by alexjvu


  1. La 3/3/2012 at 1:47 PM, larahau a spus:

    Ieri a inceput sa se auda iara vajaitul ala desi in bord nu imi dadea nici o eroare.Am ridicat capota si cand am pus mana pe el ardea, era ff. incins, nu puteam tine mana pe el si mirosea putin a lac de sarma incins. Fiind o zi frumoasa m-am apucat sa-l demontez sa vad ce gasesc.Am facut si cateva poze, asta e alternatorul:

     

    post-1859-0-73826500-1330863479_thumb.jppost-1859-0-62355400-1330863494_thumb.jp

     

    carbunii/periile arata bine,nu sunt cu probleme:

     

    post-1859-0-97440300-1330863560_thumb.jp

     

    problema era la puntea de diode, asa arata o dioda buna:

     

    post-1859-0-52786800-1330863743_thumb.jp

     

    si asa arata una "puscata" :smile: :

     

    post-1859-0-62799200-1330863843_thumb.jp

     

    am avut vreo 3 diode defecte, cele mai innegrite din imagine erau defecte iar cea mai cu alb am rupto eu ca sa vedeti diferenta.Cele incercuite erau defecte:

     

    post-1859-0-13000200-1330864179_thumb.jp

     

    Acuma vin si eu cu intrebarile pentru cei care stiu.Se poate inlocui toata puntea de diode?Daca da cum se procedeaza?Intreb pentru ca am vazut cum era prinsa de bobinajul alternatorului: are prinderea in zona celor 3 mufe/protectii din plastic, iata imaginea cu prinderea:

     

    post-1859-0-07889100-1330864810_thumb.jp

     

    sunt 3 astfel de mufe/protectii din plastic dar se vede clar ca sarmele care vin din bobinajul alternatorului sint sudate de pinii puntii de diode cu cupru.Daca se poate inlocui probabil va trebui sa le tai dar eu intreb tine daca le voi cositori de pinii de la puntea noua?sau trebuie sa le sudez si eu cumva cu cupru?

    O alta intrebare este: mai are rost sa schimb puntea in conditiile in care alternatorul e de 150 A si probabil bobinajul lui a fost si supra solicitat din cauza diodelor arse? Sau mai bine schimb alternatorul cu totul?

     

    La 3/3/2012 at 1:47 PM, larahau a spus:

    Ieri a inceput sa se auda iara vajaitul ala desi in bord nu imi dadea nici o eroare.Am ridicat capota si cand am pus mana pe el ardea, era ff. incins, nu puteam tine mana pe el si mirosea putin a lac de sarma incins. Fiind o zi frumoasa m-am apucat sa-l demontez sa vad ce gasesc.Am facut si cateva poze, asta e alternatorul:

     

    post-1859-0-73826500-1330863479_thumb.jppost-1859-0-62355400-1330863494_thumb.jp

     

    carbunii/periile arata bine,nu sunt cu probleme:

     

    post-1859-0-97440300-1330863560_thumb.jp

     

    problema era la puntea de diode, asa arata o dioda buna:

     

    post-1859-0-52786800-1330863743_thumb.jp

     

    si asa arata una "puscata" :smile: :

     

    post-1859-0-62799200-1330863843_thumb.jp

     

    am avut vreo 3 diode defecte, cele mai innegrite din imagine erau defecte iar cea mai cu alb am rupto eu ca sa vedeti diferenta.Cele incercuite erau defecte:

     

    post-1859-0-13000200-1330864179_thumb.jp

     

    Acuma vin si eu cu intrebarile pentru cei care stiu.Se poate inlocui toata puntea de diode?Daca da cum se procedeaza?Intreb pentru ca am vazut cum era prinsa de bobinajul alternatorului: are prinderea in zona celor 3 mufe/protectii din plastic, iata imaginea cu prinderea:

     

    post-1859-0-07889100-1330864810_thumb.jp

     

    sunt 3 astfel de mufe/protectii din plastic dar se vede clar ca sarmele care vin din bobinajul alternatorului sint sudate de pinii puntii de diode cu cupru.Daca se poate inlocui probabil va trebui sa le tai dar eu intreb tine daca le voi cositori de pinii de la puntea noua?sau trebuie sa le sudez si eu cumva cu cupru?

    O alta intrebare este: mai are rost sa schimb puntea in conditiile in care alternatorul e de 150 A si probabil bobinajul lui a fost si supra solicitat din cauza diodelor arse? Sau mai bine schimb alternatorul cu totul?

    Buna ziua,

    Am impresia ca si eu am aceasi problema. Vajait in zona alternatorului si temperatura ridicata alternator. 

    Am masurat incarcarea. Relanti 12.8V in sarcina 15.4V

    VIN: YV1MS765282403414

    Imi poate spune cineva codurile pt alternator si grup de diode?

    Multumesc anticipat.