valsens

Membru
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by valsens


  1. .....senzorul de boost contact imperfect,l-am dat cu spray de contacte,

    MAF si IAT schimbat .am fost la dezmembrari si am luat unul de megane la fel , am pus dice-ul acolo ca sa fiu sigur ca nu da vreo eroare.

    rezultat, masina are mai multa viata :smile: .

    -dar...tremuratul s-a micsorat putin, cred ca mai este si de la batranete

    -am gasit optiunea de modificat ralanti dar la mine este blocat


  2. Pana la urma am achizionat si eu vida dice 2014 :hello2: mai ales ca nu avea nimeni in zona . In urma testarii a rezultat:

    1 senzor temperartura aer IAT signal high

    2 senzor admisie aer MAF signal low

    3 senzor boost presure signal high

    am sa verific fiecare senzor cum scrie in program.

    N-am gasit optiunea de modificat ralanti ....


  3. inca nu am desfacut regulatorul este prea frig , cand se incalzeste o sa-l desfac. in schimb am fost la un magazin cu piese de tractor sa ma uit de oring asemanator cu ce am vazut la tine si am luat mai multe dimensiuni pentru ca erau ieftine ,60 bani unul. dupa ce il desfac revin cu rezultatul sper ca tremuratul sa fie de acolo si sa se rezolve cu oring si curatare al regulatorului....... la multi ani!!! :santa:


  4. eu initial am vrut sa ridic ralantiul la 800 ca mi se pare vibratul mai mic, nu asa tare ca la 750 si cateodata are momente cand franez scade turatia la 500 se ridica si oscileaza mai mult decat normal. am incercat ultimul autocom update 2014 a putut sa citeasca ceva parametrii si atat , kts-ul (bosch service) a vazut aceasta eroare dar nu poate modifica nimic tot dice-ul ramane cel care poate face tot . Nu stiu daca putea citi presiunea in rampa sau corectiile de la injectoare dar avand in vedere ca a vazut aceasta eroare si autocomul nu cred ca este mai capabil.

    As vrea sa fiu sigur, imi poti spune unde este si debimetrul si eventual poze cu amandoua (regulator si demimetru) pe net unde sa le vad ..... multumesc anticipipat


  5. buna seara , s40,2002,85kw,diesel - eroare pe tester (bosch kts) regulator presiune combustibil , baiatul care a pus testerul spune ca este posibil sa traga aer fals pe alimentare . masina porneste bine rece,cald ,doar ca in ralanti trepideaza un pic volanul filtrul de motorina a fost schimbat de vreo 2000 km. Imi puteti spune care este acest regulator, cum arata si ce ar trebui sa verific?


  6. potentiometrul l-am cumparat cu 2 lei si tranzistorul 17 lei de la adelaida craiova,bine potentiometrul nu este exact ca cel original,are aceasi gaura in centru si valoarea de 5 k dar cand il asezi nu mai vine pe linutele care indica treptele ,dar isi face treaba foarte bine si nu am mai avut acele fluctuatii


  7. am tot avut pierderi de apa si presiune pe instalatie ,am fost la service renault motorul meu este la fel cu cel de pe laguna , si bomba garnitura chiuloasa arsa,si ei imi dau garantie la toata lucrarea daca schimba si cureaua de distrbutie, pompa de apa si bani fara numar :-[:-[ :-[


  8. intre timp am mers cu masina pentru ca imi trebui,pierde apa dar o tin la nivel ,temperatura nu creste de loc peste normal....la parerea unui mecanic care a zis ca a mai intalnit aceasta problema am comandat alte 2 piese ...capacul de plastic ce vine peste termostat s-ar deforma ,dupa ce il desfaci nu mai vine etans avand in vedere ca n-a fost desfacut niciodata, si o garnitura ovala care n-a fost in chitul de la termostat( chitul a continut termostat si o garnitura rotunda original volvo piesa) aceasta vine intre partea de jos si acel capac..... dupa ce o sa vina comanda si il montez va anut de rezultate ca sa stie si cei care se lovesc de aceeasi problema ca mine


  9. sa zicem ca este si o pierdere pe undeva cum o descopar ca totul e usca apa nu este sub ea si umed nu se vede nimic,se pune vreo substanta colorata ca sa vezi ? de scazut scade nivelul dar si creste si apoi de ce ar avea totusi presiune apa n-ar trebui sa o piarda prin acea fisursa si sa se vada, care este fenomenul ?


  10. am golit instalatia am pus apa din nou,apa intre minim si maxim , in relanti capacul scos de la vas creste nivelul apei si da pe dinafara cat merge motoru ,cand il opresc creste mai tare ,face spuma petntru 3 secunde cred ,......si turat la 4000 capacul de la vas scos nu face bule doar creste nivelul, temperatura nu creste deloc ce ziceti sa mai incerc ca sa fiu sigur sa nu intru la cheltuieli degeaba mai ales ca stau cam rau


  11. am schimbat termostatul de cateva zile si am observat ca am presiune in vasul de expasiune dar temperatura nu a mai crescut sta unde e normal , cineva mi-a zis ca daca e presiune in vas inseamna ca e arsa garnitura de chiulasa, cum pot fi sigur ca nu e arsa, ce ar trebui sa mai verific?


  12. am primit un raspuns la intrebarea mea de la ciineva care este la volvo...acul de la apa cand creste si ajunge pe rosu nu afiseaza instantaneu cresterea ci dupa timp relativ cresterea poate sa fie si de 2 , 5 , grade sau mai mult nu ai de unde sa stii...la cat poti merge timp sau km pe rosu iar este relativ depinde de norocul fiecaruia logic ca sansele sa patesti ceva cresc pe masura ce inaintezi poti avea noroc sa se aprinda chiar si becu de la apa si sa nu patesti nimic dar in acel caz esti in ultimul stadiu si in orice moment poti strica ceva ..............deci este o chestiune de noroc e bine sa observi din timp si sa te opresti


  13. stie cineva teoretic cat poti merge(timp sau km) cu apa pe rosu pana sa i se intample ceva la motor,si care sunt simptomele ......nu ma refer la cazul grav cand ies aburi de sub capota, doar la ....ai ajuns pe rosu ,si ai mers x timp sau x km si ai oprit s-a racit si ai plecat si motorul inca nu ti se pare ca are un mers ciudat---- aici cam care ar fi simptomele ca s-a intamplat ceva