Sebastian Gabriel

Membru
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Sebastian Gabriel


  1. Am o problema cu masinuta, mai intai, timp de 2-3 zile, nu mi-a indicat temperatura motorului deloc, acum imi indica temperatura dar se incalzeste extrem de tare masina. Ajunge in zona rosie si se aprinde beculetul daca merg cu ac-ul pornit, iar daca las ac-ul oprit si merg bara la bara sau accelerez/franez putin mai brusc, sare temperatura in zona rosie.

    Ventilatorul are intrerupator, il pornesc eu pe ala.


  2. Nu pot/Nu știu cum să editez postarea. Nu a mai venit mecanicul azi, aștept până luni. Prețul este cam așa:

    Kit: 268 lei

    Placă de presiune/Disc de ambreiaj: ~250 lei bucata

    Rulment: 48 lei

    Îmi puteți da niste detalii privind schimbarea lor? Ca mecanicul o ține pe a lui cu scosul motorului...


  3. Am o problemă cu ambreiajul mașinii, am fost prin oraș, și acasă când să parchez am apăsat pe ambreiaj să bag în marșarier. Nu a mai vrut să între în nici o viteza, pedala a rămas moale.

    Cablul este întreg, am încercat să-l strâng să vad ce face, nu intră nici așa, nu vrea, și mai face și un clic atunci când apăs.

    Vreau să știu cam ce credeți ca poate avea, ca să știu cam la ce sumă de bani să mă aștept...

    Și as mai vrea să știu dacă trebuie dat motorul jos pentru a ajunge la kit-ul de ambreiaj


  4. Am o mica mare problema cu marsarierul masinii mele. Totul a inceput azi, cand a fost o ploaie torentiala in Constanta, am dat de stergatoare, s-a ars siguranta. Am pus alta siguranta la stergatoare si s-a ars iar siguranta si a fumegat de sub capota (s-a ars izolatia unuia din firele ce pleaca din panoul de sigurante) si surpriza, s-a ars si siguranta de la marsarier... a trebuit sa vin cu mana afara pe geam, dand cu carpa pe parbriz (imi aminteam de dacie in momentele alea)

    Am fost la un electrician, a pus un bec pe firul care s-a topit si a zis ca nu e bine, asa ca l-a taiat si a inchis capota, fara sa stiu ce fir era acela (dar acum nu-mi merge lumina de la marsarier si lampa de ceata)

    Acum vreau sa stiu daca pot verifica firul ala taiat de electrician cu un led in masina, sa pun maxim 5V pe el, si sa vad daca se aprinde ledul cand il bag in locul sigurantelor, asa sa aflu de la ce e firul, as putea strica ceva daca fac asa?

    A doua problema este ca de fiecare data cand pun o siguranta noua la marsarier se arde. Si nu stiu ce as putea sa ii fac :( si e ciudat, ca daca se arde siguranta aia, aerul conditionat tot merge (pe usa de la sigurante spune ca e si pentru marsarier si pentru aerul conditionat)

    Astept un ajutor :(

    LE: Am uitat sa spun ce masina este: Volvo 460 GLE cu motor B18EP de 1.7