eugeniu

Membru
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by eugeniu


  1. Am scos mufa de la computerul gpl, restul nu am avut posibilitatea să verific( presiunea in rampă și scânteia la bujii); am încercat să o pornesc azi dimineață, din nou a pornit greu, miros de benzină (cred că o scuipa pe țeava de eșapament) și scoate un sunet ciudat cand îi dau prima cheie( gen chhh, care ține 1 secundă).


  2. Acum 26 minute, Cristian Scutaru a spus:

    Motorul asta e relativ "simplu" ca sa zic asa, toate injectoarele baga simultan benzina. Daca zici ca merge ok cand porneste atunci nu as suspecta distributia. Stii ca la modelul asta distributia se schimba mult mai des (la 6 ani sau 90.000km?). Ai si alta curea de 21 mm latime.

    In rest poti scoate o bujie si controla daca e uda ---> inseamna ca vine benzina

    Scoti fisa de bujie si vezi daca da scanteie.

    Poti sa incerci sa o pornesti si cu spray dat direct in admisia de aer.
    Motorul asta are si alte bujii din fabrica (nu cred ca modelul e totusi relevant pentru problema ta)

    Mulțumesc pentru ajutor, sper să-i dau de capăt.

    PS: am găsit această "maioneză" într-un furtun de la vacuum(cred) când am scos furtunul dintre  cutia filtrului de aer și clapeta de accelerație.

    IMG_20191129_185129.jpg


  3. Cristian Scutaru, multumesc pentru sfat, am sa incerc azi sau maine, desi pompa se aude (bîzîe) cand pun cheia in pozitia 2 si apoi se opreste, adica cum ar trebui normal sa functioneze.

    Uneori simteam miros de benzina, ca o fi iesit pe teava de esapament sau prin alt loc nu-s sigur( ma duce cu gandul la amestec bogat si distributie sarita)


  4. Salutare, este vorba de un Volvo 850 GLT 2.0 1992.

    La inceput nu voia sa porneasca doar cand ploua afara, apoi problema a devenit permanenta. Daca sta peste noapte (chiar si in garaj) nu mai porneste dimineata decat dupa vreo 10 minute de dat la cheie. Cand porneste nu scoate fum negru, motorul functioneaza normal dar porneste foarte greu. Au fost schimbate bujiile in iulie, senzorul de temperatura a apei in septembrie, senzor camshaft acum 2 saptamani deoarece imi dadea eroare 324 pe A6, reparat mufa senzor crankshaft. O fi vreun releu sau un fir rupt pe undeva ca nu da nici un cod de eroare pe A2 si A6 (111).

    Imi lipseste membrana de cauciuc de la distributor (cea din imagine).

    moisture barrier.png