zax3303
Membru-
Content count
19 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by zax3303
-
-
Mersi. Mi-e frica sa intreb cat ar costa...)
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Usa
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Deschide-le si tine apasat butonul 3 secunde
-
Ai scos borna de la baterie?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Salut, exista vreo varianta de carplay upgrade pentru xc60 din 2011?
-
Salut, a montat cineva Webasto? Pareri? Referinte?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Eventual si o sigilare de parbriz - eu am folosit gyeon q2 view
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
1 person likes this -
Bosch aerotwin
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
1 person likes this -
Da, au o mare problema cu asta. Din cate stiu au si o procedura de recall, dar o aplica doar cand nu au de ales.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Salut, inteleg ca avem un nou dealer/service in Bucuresti - Excellence Cars. Ati lucrat deja cu ei? Referinte?
-
@ionutz Este D3 - masina e luata in iulie 2011, my 2012. Ne auzim pentru programare
-
Salutare, xc60, my2012, d3, automat - daca imi confirmati ca se califica, ma inscriu si eu la un schimb. Am deja softul cu trip statistics.
-
Am patit-o si eu si am rezolvat prin fortarea mecanismului de rabatare - cu oglinda peste cap, apesi sa rabateze dar tii oglinda cu mana acolo unde e. Dupa ce se aude un pocnet, o tragi cu mana pe pozitia fireasca. Ar trebui sa se rezolve, la mine a mers
-
Pro:
- masina sigura
- tinuta drum buna (cam "barca" la denivelari), comfortabila la drum lung
- HDC foarte util
- denota o stare de eleganta fara a iesi ostentativ in evidenta
- consum mediu extraurban 8.5 (2.4 diesel) sau 10 cu bicicletele (sau cutia portbagaj) puse pe masina.
Contra:
- monopolul Volvo isi spune cuvantul, doar cateva service-uri ramase in Ro, preturi exagerate
- schimbat amortizoare haion electric dupa 2 ani (3500 ron)
- haionul nu a fost bine reglat si unul din colturile superioare a frecat pe caroserie, deci risc rugina
- cutia de viteze automata trebuie adaptata anual!!! Explicatia celor din service (care nu sunt altceva decat niste amatori foarte scumpi) este ca la semafor nu trebuie tinut pe piciorul pe frana in D, ci trecut pe N...
- probleme la etanseizarea caroseriei aparute in primii ani (ploua in masina...)
- zgomote ciudate la nivelul bordului neidentificate nici pana in ziua de astazi
- la o vizita in service mi-a disparut roata de rezerva, cei de acolo spunand ca masina nu a fost dotata cu asa ceva!!! Pana la urma s-au uitat pe inregistrari si au vazut cine a luat-o. Scuzele le astept si astazi.
- problema placute frane, schimbate dupa 7500 km
Posibil ca multi se vor grabi sa spuna ca exagerez, ca sunt incidente izolate. Posibil, dar atat timp cat exista, nu trebuie trecute cu vederea.
Volvo ramane in continuare o optiune, dar trebuie schimbata total atitudinea fata de un client captiv.
A propos, am gasit cateva service-uri multimarca extraordinare, ceea ce va recomand si voua.
2 people like this -
daca ar fi asa simplu...
-
Salutare, a reusit cineva montarea (si functionarea) unei alarme + pornire motor de la distanta? Ma intereseaza pentru un XC60, D3, automat.
-
Scurt pe buton sau motorasele de la amortizoare arse. Din cate stiu, amortizoarele sunt vreo 3500 ron...
-
Aceeasi problema o am si eu (xc60, 2011, a/t, 40000km). Este a doua oara in 4 ani cand trebuie sa fac resoftare. La voi a costat operatiunea sau a fost acoperita de garantie?
geamuri laterale
in VOLVO XC60
Posted · Report post
Cu placere
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro