hpciprian

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by hpciprian


  1. In primu rand va urez un LA MULTI ANI

    acu vine problema.am un v40 motor de 1.8.16v benzina si am probleme cu variatorul de ulei mai exact cand e cald motorul caraie de parca ar fii un dizel de 50 de ani,si nu imi place deloc daca scot mufa imediat se opreste acea caraitura daca o pun la locul ei incepe sa se auda din nou cum pot remedia problema? poate stie cineva sau a mai patit asta


  2. hai sa ati spun ceva la ce sa gandit Suedezul cand a conceput aceasta masina dupa ce ai oprit motorul si comutatorul de faruri tia ramas pe pozitia de faza scurta ele se vor stinge automat asa e la mine dar daca tragi de maneta de schimbare faza lunga pe scurta  sau invers spre tine ti se vor aprinde farurile si vor sta asa pentru o perioada de 10 secunde apoi se vor stinge

    cred ca s-au gandit ca pe lumea asta va veni intunericul s-au stiu eu ce se va intampla


  3. vreau sa spun si eu ceva legat de ventilatie eu am schimbat si tranzistorul si acel releu de langa,dar tot nu imi functioneaza butonul comutator trepte sar putea sa fie din cauza ca pe undeva miam pierdut freonul din istalatia de ac si din cauza asta sa nu imi porneasca.daca pun pe 1 pe 2 sau pe 5 vetilatia incepe sami clipeasca acele dou leduri de la recirculare aer si ledul de la ac on,of


  4. mersii mult de informatie vreau sa spun ca am reusit sa dezleg acest mister al farurilor acu merg,daca pun butonu butonul pe zero si pornesc masina nu mi se mai aprind farurile decat daca vreau eu,dar daca le las pe faza scurta si pornesc motor atunci se sting si pornesc din nou si inca ceva ce am observat instantaneu cu butonul pe zero acu amii porneste mai repede masina mersii inca o data desii electricieni nostri romani imi ziceau apoi frate tre sa dau nustiu ce jos sa modific nus ce fire pe acolo pe la contacat auzii la ei ce tari sunt


  5. am verifacat asta de sute de ori contactele sun ok becurile sunt osram vanzatorul de la magazin deja ma cunoaste si cred ca i-am luat un stoc intreg de becuri pentru mine e ok asa cu farurile ca nu le uit sa le aprind si fac economie la amenzi pentru faruri.ma mai gandesc ca poate ar fi calitatea proasta a becurilor desi sunt osram  [attach=#]

    post-3562-12877871847325_thumb.jpg


  6. Am o intrebare .cand pornesc masina mi se aprind automat si farurile daca pun comutatorul pe zero sau daca e pe acel semn de faruri as vrea sal fac sa mearga normal se poate cica ar fi legate farurile pe contact si inca ceva pun contactul se aprind farurile, dau la demarou se sting farurile, porneste masina pornesc si farurile, si din cauza asta mi se tot arde cate un bec pe faza scurta


  7. Sincer mam gandit toata noaptea cum sa imi iau un catalizator,acu diminetza am dat un telefon in ungaria ce e aproape de mine si mi sa spus 350 de euro pe modelul meu,mam scarpinat in cap putin dar un amic de al meu are tot un volvo model s 40 motor ca si al meu si umbla de un an fara catalizator si zice ca respira mai bine masina asa doar ca sa aprins sonda landa si zice asa insuficienta filtrare fum pe tester si nu incurca pe nimeni acel cod de eroare. Azi sunt nas mare deseara, dar de maine ma fac mecanic  si am sa imi dau jos catalizatorul revin cu informatii si un calduros LA MULTI ANI


  8. Sigur de acolo se aude. La mine cand opresc motorul se aude fulia de la AC, care inca se mai invarte de vreo 5 ori. Ca sa iti dai seama daca e ambreiajul, porneste motorul, calca pedala de ambreiaj pana la jumatate si tine-o putin acolo. Astfel iti vei da seama daca cloncanitul acela se accentueaza.

    Corectare si eliminare off-topicuri by...Matrixxx.

    hpciprian - te rog sa te "aliniezi" acestui forum, scriind corect dai dovada de respect pentru ceilalti.

    eu nu prea rog, insa cred ca meriti o a doua sansa.

    Cu respect, Matrixxx.


  9. modulul de la clima nuare nimic tranzistorul e problema eu am un v 40 si si la mine sa dus aceleasi simtome leam avut si eu un tranzistor nou cu acel calolifer finca este compact la v 40 este 350ron pana imi iau altul acolo sub torpedou tre sa ai o mufa de la tranzistor si una langa el cu un releu eu ieam pus un buton in locul releului un electrician stie ce buton sa ati puna dar turatia ventilatorului va merge pe viteza cea mai mare butonul meu e de avarii de la o raba asta e pana imi iau altul pot trece iarna asta fara probleme ca nu voi avea caldura