ioanflorin

Membru
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by ioanflorin


  1. Bună tuturor. 

    Am o problema la sistemul de frânare. La pornirea motorului si apasat pedala de frana, se duce pana jos. Practic nu mai am frâne. În vasul cu lichid de frana apar bule de aer destul de mari după ce am dat câteva pedale de frana. Nu pierde lichid de frana.Turația motorului la ralanti scade după ce se încălzește la 500 și da semne ca ar vrea sa se opreasca. După ce opresc motorul și dau 4-5 pedale de frana, nu se întărește pedala. Pompa de frana e schimbată de 3 ani (noua).Borcan lichid de frana schimbat anul trecut. Schimbat etrieri spate anul ăsta. Posibil sa fie tulumba defecta?


  2. Buna seara tuturor membrilor.

    Problema e cu bucsa de la bratul longitudinal spate.

    Daca a schimbat cineva bucsa respectiva (pozitia 20) si are un cod sau un producator.

    Am schimbat pe dreapta cu Lemforder 3077101 dar nu e buna, a trebuit sa taie din ea.

    Mecanicul care a schimbat-o zicea ca nici piesa originala comandata la Volvo nu se potrivea.

    O solutie provizorie.

    Masina e S40, 1.8, 1996.

    Multumesc pentru raspuns.

    post-687-0-42446900-1381779459.jpg

    post-687-0-95191800-1381779632_thumb.jpg


  3. Multumesc pentru raspunsuri,Supapa de ralanti, clapeta de acceleratie le-am curatat.Am ceva ulei in 'flame trap' - nu stiu termenul in romaneste.Ulei pe filtrul de aer nu este.Se mai aprinde becul check engine din cind in cind, la drumuri lungi.Am mai miscat sigurantele de la motor, se stinge becul. PCV-ul este cel din poza. E sub galeria de admisie aer. Daca a desfacut cineva PCV-ul rog sa-mi spuna si mie cum a procedat. Multumesc anticipat pentru sfaturi.

    post-687-0-82983000-1378711836_thumb.jpg


  4. Salutare tuturor,

    Am citeva intrebari pentru S40, 1996, 1.8l, motor B4184S, YV1VS1223VF127898.

    Daca e infundat PCV-ul se poate sa nu traga motorul?

    Am avut numai probleme dupa ce s-a schimbat distributia in urma cu 35000 km. Nu mai revine la ralanti dupa pornire, sta turata sus 1100rpm, dupa un timp de mers sta pe la 500-600 rpm. E posibil sa nu traga din cauza distributiei? Sau ceva de pe circuitul de aer?

    Fise bujii noi, bujii noi, cele vechi erau de culoare maronie, nu foarte negre in jurul electrodului central (cred ca indica un amestec slab).

    Bujii Bosch, 1.35 mm distanta intre electrozi.

    Posibil vreun injector blocat pe deschis? Am schimbat sonda lambda din cauza noxelor mari, nu trecea inspectia periodica. Sonda veche avea 1 an.

    Cu pedala de acceleratie la fund nici nu se simte ca accelereaza.

    Sau supapa de ralanti ramine deschisa tot timpul? Asta poti vedea doar daca inlocuiesti supapa?

    O sa incerc la un atelier pentru compresie la motor. Poate se mai clarifica unele lucruri.

    Multumesc pentru raspuns.


  5. Salutare tuturor,

    Daca ma puteti ajuta cu un cod pentru capac baie ulei.

    Sau daca are cineva de vinzare.

    Codul de pe capac este 1275071/B (Netherlands) fara nimic altceva.

    Exista ceva echivalente?

    Ce am vazut pe la dezmembrari era ceva cu 91........

    Se poate suda unde este crapat capacul (se vede in poze)?

    Tine sudura?

    YV1VS1223VF127898, S40, 1.8l, B4184S, 04/96 anul de fabricatie.

    post-687-0-97796200-1376512231_thumb.jpg

    post-687-0-91210900-1376512266_thumb.jpg

    post-687-0-65397200-1376512312_thumb.jpg


  6. Salutare tuturor,

    Am o problema cu noxele. valori foarte mari, nu trece de verificarea tehnica.

    Stie cineve de la ce poate fi?

    Am schimbat catalizatorul acum 4 ani, am facut 50000 km.

    Sonda lambda am schimbat-o acum un an, se mai aprinde becul de check engine.

    Fisele de bujii schimbate, bujiile schimbate.

    Pot fi injectoarele de vina? Blocat vreunul pe deschis. Sau amestecul, nu trage aer suficient,

    Va multumesc pentru ajutor.

    S40, 1.8l, benzina, B4184S.


  7. Salutare tuturor.

    Problema cu check engine aprins cred ca e de la blocul de sigurante, la motor.

    Cind se aprinde, cind se stinge.

    Am miscat sigurantele si nu s-a mai aprins de mult.

    Clapeta am curatat-o si valva de ralanti.

    Nu stiu daca sa inlocuiesc valva cu una noua.

    Am probleme cu ralanti-ul. La pornire sta sus 1100 rpm, nu revine repede la 750.

    Dupa un timp de mers, are 500 rpm la ralanti.

    La tester mi-a zis ca are 800 desi pe ceas indica 500.

    Am scos furtunul micut de aer, de linga supapa si indica pe ceas 800 rpm.

    Cind am scos acelasi furtun din fata de la clapeta de acceleratie (racord recirculare gaze) pe ceas arata 500.

    Nu prea stiu care e buba.

    Poate imi dati un sfat.

    Multumesc.


  8. Buna ziua tuturor.

    Am o problema, poate puteti sa ma ajutati.

    Dupa ce pornesc motorul, cam dupa un minut se aprinde becul -defecţiune în sistemul de control al motorului.

    Stie cineva ce poate fi? Motorul merge destul de bine, nu se opreste in mers sau altceva. Poate fi sonda lambda

    sau siguranta de la ea?

    La baterie pe plus se cam incalzeste tare borna (cam dupa 10 km de mers).

    Am un S40, 1997, 1731 cmc, benzina.

    Va multumesc de ajutor.


  9. s-a rezolvat. in sfarsit, am cu ce circula. e rau fara masina.

    a pornit cu o carpa imbibata cu benzina in loc de filtru de aer. am masurat din nou presiunea in rampa si surpriza... 0.5bari.

    o pompa de s40 e 500lei (una mai ieftina), una de cielo e 100lei. asa ca am facut o adaptare simpla si masina merge, ca noua.

    cu ocazia asta am curatat si senzori, clapa acceleratie...

    Salut.

    Putem lua legatura cumva?

    Am un S40,1731cmc, bezina, 1996 cu ceva probleme la motor.

    La pornire e turat sus 1100 rpm, dupa 5-10 min. scade la 500-550 la ralanti.

    Tot la ralanti tremura volanul destul de suparator.

    Am curatat supapa reglaj ralanti.

    nirolfnaoi74@yahoo.com;tel 0740750447;

    Multumesc.


  10. Prin contacte te referi la cele electrice sau la valva aia din interior? Valva din interior e normal sa fie murdara, se curata cu un spray de carburatoare sau cu benzina. La contactele electrice nu e normal sa ai nimic. Poate sa fie partea electrica defecta.

    Salut.

    Am curatat supapa reglare ralanti.

    Am curatat si contactele.

    Se simte o imbunatatire usoara, nu mai sta motorul turat sus mult timp.

    Ma intreb daca nu trage aer fals pe undeva.

    Poate la primavara o sa desfac tot circuitul de aer poate o fi vreun plastic crapat sau furtun imbatrinit pe undeva.

    Inca o data multumesc pt. ajutor.

    Sanatate si numai bine.


  11. post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

    uite si poza, am marcat cu rosu partea furtunului care a fost iesita. initial nu avea nici un fel de colier.

    post-710-081660800 1295174225_thumb.jpg

    Salut.

    Eu am schimbat furtunul unde ai pus colierul.

    Azi am desfacut mufa de la supapa de reglare ralanti si in interior, la contacte era o pasta albicioasa de consistenta unie vaseline.

    E normal asa ceva?

    O sa incerc sa pun un colier ca si la tine. Poate o sa mearga.

    Multumesc de raspuns.