tudor67

Membru
  • Content count

    18
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by tudor67


  1. Am pus iar diagnoza. au sters niste erori si a pornit la sfert!!!! Deci nu e defecta pompa, nici injectoare. Functioneaza super, am circulat 20-30 km prin oras si am mai lasat-0 pornita la relanti inca 1,5 ore. In tot timpul asta am pornit-o de 5-6 ori fara probleme.
    Surpriza, azi NU MAI PORNESTE, decat 1-3 secunde si se opreste(la fel ca in ultimile 7-8 zile)!
    Ce sa fie? Calculatorul masinii, cip-ul de la cheie?
    Orice parere conteaza. Multumesc


  2. Am pus iar diagnoza. au sters niste erori si a pornit la sfert!!!! Deci nu e defecta pompa, nici injectoare. Functioneaza super, am circulat 20-30 km prin oras si am mai lasat-0 pornita la relanti inca 1,5 ore. In tot timpul asta am pornit-o de 5-6 ori fara probleme.
    Surpriza, azi NU MAI PORNESTE, decat 1-3 secunde si se opreste(la fel ca in ultimile 7-8 zile)!
    Ce sa fie? Calculatorul masinii, cip-ul de la cheie?
    Orice parere conteaza. Multumesc


  3. Buna.
    e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...


  4. Buna.
    e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...


  5. Buna.
    e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...


  6. Buna.
    e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...


  7. Buna.
    e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...


  8. problema nr.2 e asemanatoare cu a lui VAL8Geo, deci la calcarea franei pe liber scade turatia motorului ,ca sa revina imediat ce ridic piciorul de pe frana(in trafic, nu daca stau pe loc as accelera si apoi as calca frana).Acolo am gasit niste raspunsuri care nu cred ca au legatura cu intrebarea(niste explicatii ciudate intre lichidul de frana, motor si pompa de la servofrana...ma rog.Sau poate nu am inteles eu..). Se pricepe cineva, a avut cineva fenomenul asta si la rezolvat?

    Insist cu explicatia problemei - daca scot din viteza(in trafic la1500 -3000 turATII)si nu calc imediat frana, variatia de turatie nu mai apare.Are loc o revenire la normal a turatiei si ramane neschimbata(apropo in relanti turatia la mine sta la 820 -840 cu aproximatie, e bine asa!?). Deci variatia de turatie(scaderea ei pana la 600-650tur/min cu impresia ca vrea sa se opreasca motorul) apare daca calc frana imediat dupa ce o las pe liber.La eliberarea franei totul revine la normal. :hello: Sper ca am fost cat de cat explicit!

    problema nr 1 ...ce spuneti, sa schimb pedala!?


  9. buna,

    1.

    am un Volvo V50 ,2008,motor diesel 1,6 si problema mea a ca msajul ANTI SKID imi apare in diverse momente: la 100-120km in curba, la denivelari(cale ferata), chiar si pe drum drept .Mesaju dispare la inchiderea conatctului. Mecanicul, dupa tester a gasit pedala de aceleratie cu probleme si trebuie schimbata...Credeti ca are legatua una cu alta?

    2.

    alta probelma observata: ajung la 2000 tuartii sau mai mult, o scot din viteza(pe liber in trafic) pt ca ma apropii de o intersectie si cand franez tinde sa se opreasca motorul(scade turatia pentru 1-2secunde dar nu se opreste).Deci doar daca calc putin frana, daca las ceva timp(4-5 sec) si apoi calc frana, fenomenul nu mai apare. O fi de la pompa, injectoare!?