danyk1

Membru
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by danyk1


  1. On 12.03.2018 at 10:00 AM, Cristian Scutaru said:

    Cu totul sigur, adica si capete de bara. La 850 au fost de obicei numai casete TRW montate (cu mici exceptii), la V70 amestecat TRW cu SMI. Poti compara lungimea burdufului de la capatul de bara si daca e la fel atunci ai acelasi tip de caseta. Daca nu schimbi complet.

    Cod caseta de pe Volvo V70 este: 6800275.

     

     


  2. 17 hours ago, Cristian Scutaru said:

    Depinde de mai multi factori, daca e model 98 poti prelua cam toata aprinderea mai ptuni fisele. Daca e 99 e total diferit.

    La suspensii se potriveste cam tot, la bratele inferioare fata trebuie vazut daca au prinderea identica cu 2 suruburi.

    La interior portbagajul e la fel desi bi fuel are teoretic rezervoarele alea imense de CNG (btw vezi ca alea dupa 10 ani expira si nu se mai produc).

    Scaunele se potrivesc (daca la fel e model 98), 99 are deja airbaguri laterale electronice si o sa ai erori in SRS.

    Radiatorul se potriveste pana la model 98. Instalatia A/C se potriveste.

    Caseta de directie se potriveste? 850-ul era 94 , iar v70 este 98'.


  3. Salutare oameni buni. Anul trecut am avut un 850 destul de frumos zic eu, dar din cauza mai multor factori, am renuntat la el.( l-am dezmembrat).Acum mi-am schimbat masina cu un V70, 2.5 bifuel din 1998.

    Prima intrebare este: Ce piese pot folosi de la masina veche. Aceea avea 2.5 20 v 170 cp.

     

    Revin mai pe seara cu poze.


  4. Revin din nou cu probleme la acesta masina. Masina a inceput sa porneasca super greu , iar cand porneste se aude o bataie sus  cateva secunde. Daca sta la relanti nu se aude nimic, merge rotund , daca accelerez se aude o bataie foarte mare.

    Aveti niste pareri?


  5. Just now, Midnight Caller said:

    Nu are nicio legatura. Ventilatorul nu este in contact fizic cu radiatorul, cel mult nu iti mai baga caldura daca e schimbatorul de caldura infundat.

    Am inteles. Oricum operatiunea cu solutia pentru radiator a fost facuta in urma cu 5-6 luni. Intre timp mi-am luat radiatoarele noi. ok,atunci urmatorul pas ar fi demontarea aerotermei. Multumesc pentru sfaturi , revin.


  6. 7 minutes ago, pedala said:

    411 Blower fan seized or drawing excessive current

    Aeroterma arsa sau blocata. Daca nu ai filtru de polen, vezi sa nu fi tras ceva in ea.

    Multumesc, verific, Prostia mea a fost ca am bagat substanta pentru acoperirea fisurilor, si probabil solutia aia a infudat-o.


  7. Salutare oameni buni. Batranica imi face inca o problema si anume, nu mai funcționează căldura, (ventilatorul ) se aprind intermitent ambele becuri  ( rec/ ac). Ultima data cand am mers cu masina a mers, dar se auzea un zgomot ciudat de la aeroterma. O parere va rog ...unde sa pun mana mai intaii. Mulțumesc. 


  8. Salutare, am revenit cu alte detalii. Am remediat problema cu martorul pentru lichid de franta( inlocuit capacul vasului prbabil stricat senzorul).

    Intre timp am inlocuit ambele radiatore cel de caldura si cel de racire.

    1.Dupa inlocuirea caloriferului tot mai am pe partbriz vapori de antigel. Ce este de facut in cazul acesta?

    2. Este normala turatia/viteza in trapta a 5a ?

    3. Miroase foarte tare a benzina nearsa. Daca imi puteti spune ce as putea face in cazul asta? Probabil nu face bine amestecul. Precizez ca porneste foarte bine. 

     

    Multumesc mult pentru ajutor si Doamne ajunta!

    20161224_153722.jpg


  9. Frana de mana are martor separat, lichid de frana este full, chiar putin peste, oar vasul de prea plin este același cu vasul de expansiune? Scuze dar n.am mai auzit pana acum de el. Mulțumescpt intelegere și rabdarea voastră.