CristiXP

Membru
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by CristiXP


  1. Ti-am zis clar ca pozele sunt generice, ca e aceeasi panarama de ECU pusa si pe Mercedes/Volvo/Chrysler etc. Este clar un derivat din ala de ti l-am pus eu, EDC16C31 la Volvo, EDC16CP31 la Mercedes, am zis clar ca poza e generica, insa ECUul in sine ala e si functioneaza cu protocolul respectiv. Sper sa nu ai probleme pe viitor din cauza stresatului placii. Cam atat cu poluatul topicului, astept sa citesc rezolvarea despre varful de cuplu.


  2. Dap, aia era marea smecherie, dar nah, nu invatam necunoscatorii :)

    Tavi, e primul din poza ce ti l-am pus. Cum zicea si colegul mai sus, cu o mica smecherie se rezolva pe mufa.

    Oricum si-a luat foarte mare stres placa ca sa il desfaca asa, bine ca nu s-a intamplat nimic, dar cu placile astea cu multilayer, nu poti stii niciodata, de asta modelele astea de ECU e de preferat a se scrie pe mufa, sau sa se decupeze carcasa in zona unde e portul BDM ca sa nu stresezi placa la desfacere.

    Pozele sunt generice, la prinderi etc, dar overall, ECU ala e.

    Varful ala de cuplu la valoarea aia, la cutie automata chiar nu e ok.

    2016-11-11 10_26_56-Sametime Appshare Highlighter.jpg


  3. Ecu pe masina ta e ori EDC16 ori SID807.

    SID807, sunt astea noi, care nu au niciun port de BDM pe partea cealalta.

    EDC16le care inainte nu se facea deloc pe mufa, acum se face pe mufa fara nicio problema daca ai update la zi, insa in unele situatii daca fila e noua, trebuie introdusa in baza de date, si poate dura o zi, insa ala nu are portul BDM pe cealalta parte.

    Singurul care are portul de bdm pe cealalta parte,  e ala de s-a pus pe modelele cu motorizarea de 2.4, tot EDC16, dar alt model, care de peste 10 ani se fac pe mufa, doar ca mai tre stiuta o smecherie :)

     De curiozitate, ai o poza cu ecu?

    Care din ele e ECU tau?

    Eu as zice ca e ala pe care scrie Volvo. Ambele mergeau pe mufa fara stres. 

    Singurul lucru ciudat e, ca ala s-a pus doar pe 2.4, niciodata pe 1.6

    IMG_0252.JPG

    IMG_0253.JPG


  4. Esti sigur ca functioneaza bine EGRul? Am avut una care exact asa scotea fum dimineata si nici pornita nu statea sau daca pornea nu se accelera pana se incalzea un pic.

    Problema a fost EGRul...

    O masina sanatoasa nu fumega in halul asta nici la mama si tata DPFului anulat.

    Asta ti-ar fumega si cu 2 DPFuri pe masina...

    Acum, depinde si la tine, cat din imagine e abur si cat e fum... pentru ca din ce se vede in poze, e foarte frig afara...


  5. 2 hours ago, Dinoco said:

    Daca nu ma insel, dupa orice interventie asupra acelor clapete trebuie calibrate pt a functiona corect.

     

    Fa o diagnoza la masina cu al 2lea calculator cu care iti da antiskid. Vezi daca mai ai erorile de clapeta. Daca nu mai ai erorile de clapeta, inseamna ca se rezolva cu un alt ECU.

    Cum ti-am zis si in pm, ori al 2lea nu a fost clonat cum trebuie, ori desi are acelasi cod, el fizic e diferit, pentru ca mie eticheta de pe el imi pare altfel decat cea originala. 

    Repet, daca cu al 2lea ECU, la diagnoza, nu mai apar codurile alea de eroare, inseamna ca daca pui  alt ECU bun iti rezolva problema.

    Chiar daca ala iti da antiskid din diverse motive, daca e defectul din instalatie/clapeta/orice diferit de ECU, ar trebui sa iti dea si erorile alea de la clapeta. Daca nu le mai da, inseamna ca e din ECU.

    1 person likes this

  6. On 1/29/2016 at 0:03 AM, Claudiu T said:

    Mi-au facut mie, tot cu ECM dat jos (1.6d), s-a ars ECM-ul (...) si mi l-au inlocuit prin clonarea memoriilor de pe al meu original pe altul (cost suportat de cel care a facut DPF off). In final, treaba a iesit bine, suruburile erau si la mine un pic ruginite (partea mecanica am facut-o la un service in Timisoara, ServiceTim se numeste), dupa WD40 si asteptat, au mers desfacute. Mie mi-a facut un baiat din Timisoara, Dok la Bucuresti nu a avut probleme cu ECM-urile (al meu cred ca era mai special, a ars procesorul de pe el, in plus, era alta versiune de ECM decat pe alte S40-uri, adica era ECM de Euro 5 pe masina cu motor D4164T...care a fost trecut Euro 5 in Belgia, tocmai de aia, probabil). Masina merge ok, la fel ca inainte numai ca nu mai regenereaza si dimineata la pornire cand e frig si umed afara, scoate un pic de fum ca si Euro 3-urile, sper sa nu am probleme in viitor, desi am stat un pic cu acul in fund dupa ce am primit-o functionala. (E ca o femeie pe care ti-a ... altul... nu stii daca mai da randamentul dinainte sau nu...exagerata comparatie, dar nu am gasit altceva la ora asta).

    La chestia cu filtrul nou, am primit oferta de la Szeged prin toamna ca le-am cerut, ajungeam pe la 1100€ pentru ca in afara de filtru mai completau si aditiv si mai schimbau si racordul ala flexibil si ceva garnituri...scump dom'le, scump!

    Multam de feedback! :) S-a intamplat sa crape, mai ales din cauza ca a mai fost umblat inainte si recodat pe masina ta. ECMul tau a fost inlocuit cu altul identic si s-a copiat doar informatia din cel vechi in cel nou fara sa lipesc/ dezlipesc nimic, deci ai ECM de masina de 30 mii km :)) 

    Baietii cu serviceul sunt ok, tot timpul am primit feedback bun despre ei si toate operatiunile mecanice de dat jos DPFul colaborez cu ei si am mai anulat cateva Volvo tot la ei.

    Fumul dimineata, e abur combinat probabil cu niste bujii care poate nu isi fac treaba ca lumea si probabil cu un pic de ulei de la turbina ramas nears :)

    Ai putea sa verifici si starea EGRului, am avut o problema de genul cu o masina, care pana se incalzea fumega la greu din cauza EGRului.


  7. Din toate codurile alea, doar un cod pusca :)), ala de piesa , restul sunt la nimereala, deci e fix cu acelasi coduri :)))))

    Cu putin noroc, daca scrii soft de Volvo de la un ECU ce e exact ca al tau, apoi sa iei din CEM idul ABSului, posibil sa se poata sincroniza si chiar sa mearga, asta daca nu exista totusi ceva diferente HW intre calculatoare. Oricum ce ai facut acolo, e mare tiganie :)

    Sunt curios care a fost finalitatea combinatiei :)


  8. Ai facut tu sau colegul tau EGR OFF la Volvo 1.6d, fara sa dea erori sau fara sa apara alte simptome la motor? Repet, la Volvo 1.6d, nu alte marci cu aceleasi motoare!

    Chiar mai multe, nu doar o masina.

    Acu am rezolvat un V50 cu motor de 1.6 la care a trebuit sa si blocam fizic EGRul ca ramasese deschis. Nu da niciun antiskid, niciun ESP error nici macar cu el scos din mufa.

    Faptul ca Bogdan nu stie cum se anuleaza, nu inseamna ca nu se pot anula, asa ca apelati cu incredere si renuntati la solutii de 3 lei de pe net sau la programe gen Volta etc.

    Repet, solutiile de genul DPF off, EGR off se fac manual nu cu programe crackuite de pe net.