-
Content count
19 -
Joined
-
Last visited
Never
Content Type
Profiles
Forums
Gallery
Calendar
Everything posted by dav_794
-
salut.am si eu o problema cu injectoarele sau mai degraba cu mecanicul. mi s-a oprit motorul masinii in mers, fara nici un simptom.la testul cu aparatul, a reiesit ca sunt injectoarele.doar la 2 dintre ele a mers sa se schimbe duzele si supapele(la bosch), iar celelalte 3 a trebuit sa le cumpar. le-am dus mecanicului sa le monteze, masina porneste, da o mica tura cu ea, dupa care se opreste, injectoarele fiind toate 5, blocate. le duc la bosch sa le deblocheze, le monteaza mecanicul la loc, masina porneste pleaca cu ea intr-o alta tura si il lasa pe drum de data aceasta. asa sunt in momentul asta stau cu masina blocata de o luna. s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
-
ms. frumos. sa fie... ca nu mai rezist. am sunat la bosch, sa intreb in ce stare sunt injectoarele. daca la prima deblocare, nu au fost probleme, acum au fost. a trebuit sa le tina ieri, cateva ore, pe aparatele lor sau ce fac ei acolo, pt.ca nu vroiau sa se deblocheze, la 2 dintre ele trebuiesc schimbate supapele, nu a stiut sa-mi spuna, cand am sunat eu, daca la cele reparate sau la cele noi. banuieste ca ar fi vorba de cele reparate. repet: la acestea 2 vechi, au fost schimbate duzele si supapele. daca prima oara, au fost deblocate in garantia lor, desi nu erau obligati, pt. ca in situatia asta, in care se blocheaza toate 5, e clar nu ar fi de la ei, sa zici ca inj. au ceva, un defect, dar este vorba de 3 noi si 2 vechi, de data asta nu le mai deblocheaza in garantia lor, si le-a transmis ca au de plata 11 mil., deblocarea lor si ce au mai facut pe acolo + costul schimbarii supapelor. baiatul de la service ar fi spus ca nu intelege de ce nu le repara iar pe garantia lor, pt. ca si ei curata inj. si le ofera garantie..... a ramas ca vb. cu seful lui si revine cu un tel. la bosch, daca sa schimbe si supapele.... ma doare capul, sincer. tot la discutia de azi cu d-na de la bosch, mi-a spus ca persoana care a dus injectoarele acum la deblocare, ar fi recunoscut ca a curatat cu niste solutii pe acolo, dar sigur nu ar fi de la ele. cand am dus eu injectoarele, ma refer la prima deblocare, le-am transmis ce au spus cei de bosch, ca au fost blocate, probabil de la subst. cu care curata ei pe acolo si ei au raspuns ca ei nu au curatat cu nimic altceva, decat cu aer cu presiune. o data spun ceva, dupa aceea altceva. mi-e teama sa nu dea vina pe motorina care era in rezervor, nefiind de fapt asa si sa ma ameteasca de cap cu mai stiu eu ce si umfland factura cu deblocarea inj. cu tot, ca nu m-ar mira. toti sunt pana la bani. n-au mama, n-au tata.
-
Midnight, service-ul este pe str. verzisori. este o strada care se infunda. nu se vede, decat daca intri si mergi putin pe ea. strada nu este dreapta, are o curba usoara, de aceea nu se vede. pt. csti -si acest service curata injectoare, dar ale mele fiind in garantie, nu sau bagat la ele. nu se poate compara aparatura pe care o are bosch-ul, cu aparatura celor de la service, totusi. cei de la service au spus ca au mai avut clienti care au avut probleme cu injectoarele curatate la bosch, dar nu stii ce sa mai crezi... bosch nu vinde doar curele si stergatoare... Gama de servicii * Comercializare de piese auto Bosch * Diagnoză computerizată ÅŸi verificare, diagnosticare, remediere pompe de injecÅ£ie "clasice": rotative mecanice; rotative electronice (cu EDC); în linie macenice; în electronice (cu EDC); * Verificare, diagnosticare, reparare pompe de injecÅ£ie "sisteme noi" - pompe Common Rail: CP1, CP2, CP3, CP1H; pompe de injecÅ£ie tip VP 29/30/44; * Verificare, diagnosticare, reparare pompe de injecÅ£ie Zexel: rotative mecanice; mecanice; rotative electronice; în linie mecanice; VP 44; VRZ; * Verificare, diagnosticare, reparare UPI ÅŸi UI; * Verificare, diagnosticare, reparare injectoare Bosch ÅŸi Zexel: injectoare "clasice"; injectoare în 2 trepte; injectoarele Common Rail; * Verificare, diagnosticare, reparare turbosuflante: KKK, Schwitzer, Garrett, Holset; * Verificare ÅŸi inlocuire accesorii auto: bujii incadescente, debitmetre, filtre de carburant, ulei, aer; * Verificări ÅŸi reparaÅ£ii electrice: reparaÅ£ii demaroare – alternatoare; reparaÅ£ii instalaÅ£ii electrice; * CurăÅ£are injectoare benzină cu ultrasunete; * ReparaÅ£ii sisteme de injecÅ£ie Bosch ÅŸi Zexel aflate în garanÅ£ie de primă dotare; * ReparaÅ£ii pompe de injecÅ£ie ÅŸi injectoare produse sub licenÅ£ă Bosch: Nippon Denso, Diesel Kiki, Fiat;
-
banuiesc ca PM inseamna mesaj privat, dar nu stiu cum sa ti-l trimit. nu ma descurc prea bine cu `umblatul` pe aici. daca vrei, trimite-mi tu un mail pe adresa mea, cu nr-ul tau de tel. si te sun eu. posibil ca maine sa monteze inj. pt. ca au fost duse la bosch, din nou, pt. deblocare si de data asta nu le mai monteaza, pana nu curata si rezervorul si ii schimba si motorina si o sa am si un nou raspuns, daca s-a mai oprit motorul.
-
din cate am inteles eu, au. cat este de complet acest tester, nu stiu.
-
service-ul se numeste BAD IMPORT-EXPORT SERVICE si este langa maternitatea bucur, la budapesta
-
e de 2.4, 163 CP
-
la 2 din cele vechi, au fost schimbate duzele si supapele si sunt la service, iar celelalte 3 la care nu s-a mai putut face nimic, le am in casa. cei de la bosch, cu asta se ocupa, cu injectoare in mare parte. nu cred ca s-a comandat altceva.
-
cei de la bosch au spus ca a mai fost o situatie in care injectoarele sau blocat si de 3 ori si abia dupa ce s-a curatat rezervorul, nu au mai fost probleme. dar nu stiu ce sa cred. ele au fost blocate, dar nu de gunoaie sau altele, ci din cauza unei substante, spun cei de la bosch. a ramas ca mecanicul sa curete rezervorul si dupa aceea ramane de vazut daca mai sunt probleme. el mai crede ca poate sa fie motorina cu probleme si din cauza aceasta sa se blocheze. dupa ce curata rezervorul, o sa puna alta motorina. vreau sa stiu daca este OBLIGATORIU, ca inaintea montarii injectoarelor, sa se curete rezervorul. i-am spus oarecum treaba asta, ca poate ca ar fi trebuit sa curete inainte rezervorul, inainte de montarea inj. si el a raspuns ca nu, atata timp cat motorina se vede a fi foarte curata.
-
scrie cod produs,pe garantie si seria fiecaruia in parte.altceva nu vad. ambalajul lor au ramas la service. injectoarele au fost comandate la cei de la bosch, vis a vis de puscaria rahova.
-
daca nu se mai pronunta nimeni in ce priveste povestea cu blocarea injectoarelor, as vrea sa stiu daca este o regula, curatarea rezervorului, (chiar daca motorina se vede a fi curata) inainte de a se monta injectoarele.
-
codul celor 3 noi, este 0445110251.cred ca si la celelalte 2 este tot acesta, asta din cate vad eu pe garantie. scuze ca le-am trecut tocmai acum. nu am fost la calc.
-
te referi mai exact la coduri? daca au aceleasi coduri?
-
cei de la bosch au spus ca erau intepenite de o substanta, probabil cea cu care a curatat pe acolo. mecanicul a spus ca nu a curatat cu nimic, doar cu aer. atat. nu au gasit gunoaie, sphan...
-
am mers cu ea turata pe autostrada pitesti, si nici o schimbare. cat costa un catalizator, stie cineva? va multumesc anticipat pt. toate raspunsurile.
-
pai cred ca are, modelul din 2006. se poate curata? sau obligatoriu schimbat?
-
mai am o intrebare.cand masina nu se mai `infige`, de vina poate sa fie catalizatorul?
-
multumesc frumos de raspuns
-
salut.pt. volvo s60, an fab.2006, 163cp, 215.000 km/bord, ce ulei imi recomandati? castrol 5w-40 c3 este bun?