Cornelius

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Cornelius


  1. Va salut!

    Este pentru prima data cand intru pe acest forum si fac acest lucru pentru ca sunt in cautare de pareri avizate.
    Detin de anul trecut un Volvo S80, 2.4D, 136kW, 2007, cutie automata, cod motor D5244T4. Dupa aproximativ 4 luni de cand am
    cumparat masina (la 180 000km), dupa o depasire mai lunga, masina nu a mai raspuns la acceleratie, motorul scotea zgomote
    ciudate si cu mare noroc am reusit sa o scot pe N si sa ajung cu ea pana intr-o parcare unde s-a oprit definitiv si
    motorul. Am incercat de cateva ori sa-l pornesc dar in zadar. Am ajuns tractat pana la service iar mecanicul, dupa ceva
    investigatii, mi-a spus ca motorul e dus si trebuie schimbat. Se pare ca o fisura la chiulasa a determinat pierderea rapida
    a uleiului din motor si la topirea unui piston.
    Am gasit la Dancor Pitesti o chiulasa potrivita si la un cunoscut un bloc motor. Dupa rectificarea chiulasei si asamblarea
    completa a motorului langa masina, mecanicul a descoperit ca suportii de prindere nu se potrivesc si practic nu pot folosi
    chiulasa cumparata. Cei de la Dancor au fost intelegatori si au primit piesa si mi-au returnat banii. Acum caut in
    continuare o chiulasa care sa se potriveasca dar gasesc doar motoare complete la preturi de la 2000 euro in sus. Dilema mea
    este urmatoarea: pe langa faptul ca dau foarte multi bani pe un motor la o foarte scurta perioada dupa achizionarea
    masinii, nu am nici o garantie ca: 1. motorul se potriveste si in caz ca nu, voi reusi sa il returnez si primesc banii
    inapoi si 2. cat ma va duce acel motor avand in vedere ca il cumpar tot second-hand. Nu ai nici o garantie a numarului de
    km facuti de masina pe care a fost iar cand intrebi vanzatorii, nici un motor nu are peste 140 000km rulati.
    Avand in vedere ca am fost foarte incantat de masina si ca as vrea sa o tin in continuare, ma gandesc serios daca nu am
    vreo varianta de a inlocui acest tip de motor problematic cu un alt tip, chiar daca este cel de 2.4 euro3 sau cel de
    generatie mai noua de 2.0. Stiu ca mai exista un motor de 2.4 pus exact pe modelul asta de masina dar cu o putere mai mica,
    undeva pe la 160CP.
    Rugamintea mea este ca cei in cunostinta de cauza sa-mi spuna daca o astfel de modificare este plauzibila si daca da, care
    ar fi cea mai buna varianta. 

    Multumesc.