ciaco

PORNIRE LA RECE S60 D5

36 posts in this topic

Doctore am si eu intrebare de Bula: tu nu ai verificat injectoarele de cand ai cumparat masina ?

A si sa nu uit daca ai bagat Metabond/Duralube in motorina ai cam distrus injectoarele, asta ca sa-ti raspunzi la intrebarea ....din ce cauza au picat injectoarele .

A si sa nu uit, D5ul meu a pornit dupa 7 zile la prima cheie si erau numai -7C afara iar anul trecut la -20C a pornit la fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce treaba are Metabond/Duralube ?Doar asta curata ,nu distruge .Corect?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curata tot asa este :)

Pai ia baga diluant in motorina si vezi ce se intampla cu proprietatea de lubrifiere a motorinei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si alta solutie de curatare a injectoarelor care ar fi?In afara de schimbarea lor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La CR nu exista asa ceva, a explicat Marian mai sus destul de clar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i-am testat injectoarele în primăvară, atunci când v-am precizat şi cât costă o astfel de iniţiativă. Erau OK. O să le mai testez o dată, în viitorul apropiat, doar de amorul artei şi doar ca să vedem efectul distructiv-coroziv-abraziv al aditivilor şi uleiului de ceinsău. Până atunci, însă, vreau să văd care-i treaba cu bujiile (sparcplugşii), că ălea nu le-am testat încă. Oricum, mi se pare o prostie din partea celor de la Volvo să existe probleme la bujii şi maşina să nu spună nimic... nu tu "check engine", nu tu "ECM DTC SET", nu tu beculeţe aprinse aiurea, nu tu... nimic...

În altă ordine de idei, dacă vreun injector are o problemă care nu se manifestă în niciun alt mod, în afară de pornirea greoaie sub -10°C, prefer să dau banii ăia pe softul de preîncălzire şi să păstrez restul. Când e vorba de ceva atât de important precum un injector, nu admit să-l înlocuiesc cu second hand şi ar fi o minune pentru volviştii de pe mapamond ca un injector de decinci să fie mai ieftin ca un soft parking heater. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

......................................

În altă ordine de idei, dacă vreun injector are o problemă care nu se manifestă în niciun alt mod, în afară de pornirea greoaie sub -10°C, prefer să dau banii ăia pe softul de preîncălzire şi să păstrez restul. Când e vorba de ceva atât de important precum un injector, nu admit să-l înlocuiesc cu second hand şi ar fi o minune pentru volviştii de pe mapamond ca un injector de decinci să fie mai ieftin ca un soft parking heater. ;D

eii dar de ce sa nu admiti un second hand ? Gasesti cu factura si garantie din dezmembrari si iti tace capul . Eu sunt de aceeasi parere cu Bogdan , Metabondul ala l-a curatat unde nu trebuia .... Eu am patit tot cu un produs dintrasta minune , am pus in rezervor si dupa 3 zile nu mai pornea masina deloc . 2 injectoare moarte scapau totul pe retur , le-am schimbat cu 2 second si a luat-o la sfert de cheie .. si nici nu am ami avut vreo problema .

Acuma vine si intrebarea : de ce au cazut doar alea 2 ? dar na .. stiu ele de ce :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am recomandat la mai multi colegi sa puna softul pt "soba" dar asta nu rezolva decat problema pornirii la rece, un injector defect poate ramane deschis si patesti exact ca Marian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Pentru inceput poti sa verifici bujiile. Eu am constatat la a mea intr-o zi ca erau 3 bujii arse (in prima iarna dupa ce am adus-o).O tineam afara in fata blocului si pornea - greu dar pornea.

Simptome bujii arse:

-pornire foarte greoaie;

-la pornire mergea "intrerupt";

-cantitate mare de fum.

Dupa ce pornea mergea intrerupt ceva timp si dupa aceea isi revenea.Asta se intampla numai la prima pornire(dimineata) sau dupa o stationare mai de lunga durata.

Intr-adevar nu are nici un "martor" care sa te avertizeze ca este vreo bujie arsa, dar de verificat este simplu.

Problema e cu pretul bujiilor daca vrei sa pui ceva de calitate. Eu am pus BERU sau NGK (nu mai stiu sigur) si au fost parca 180 RON/buc.

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă-i aşa şi maşina nu avertizează în legătură cu nefuncţionarea unei sau mai multor bujii, pot să-mi fac speranţe că de-acolo e problema, mai ales că simptomele descrise de tine sunt izbitor de asemănătoare cu ce mi s-a întâmplat mie, ieri. Azi, la -5°C, a pornit foarte frumos, ca şi la îmbietoarele temperaturi estivale.

Legat de dezamorsarea rampei, eu am o curiozitate: de ce să fie mai accentuată la temperaturi mai scăzute? N-ar trebui să fie la fel de gravă, indiferent de temperatura ambientală? De fapt, n-ar trebui să fie diminuată, atunci când motorina e mai vâscoasă, adică pe ger? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now