mark113

Volvo Xc90 T6, 2.9 problema la cutie ???

21 posts in this topic

Buna ziua,

Poate v-ati mai intalnit cu problema :

Pe anotimp RECE la pornire pana la incalzirea in mers se aude la accelerare un zgomot ca si cum ar fi un fier care sgarie asfaltul, de fapt un pacanit metalic.

Zgomotul dispare dupa 20-min de rulaj si nu se aude decat daca ai geamul soferului deschis = am auzit zgomotul din greseala, cu cat este mai frig afara cu atata este mai puternic, daca accelerez cu gentilete, nu se mai aude nici la rece - doar cand accelerez mai energic.

Ce ziceti ??? am pus-o este cutia ? Masina este un XC90 T6 2 turbo cu 2,9 benzina din 2003. Am citit pe toate forumurile cum ca aceasta cutie fabricata de GM e o prostie

Merci in avans de raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cutia asta (4T65EV/GT) nu tine in medie mai mult de 60.ooo km, deci cat de curand o sa pice, problema este ca aceste cutii se strica indiferent de utilizator, poti merge super incet si tot se strica sau poti merge sport si tot se strica.

Se pot repara si costa ~1500E, problema foarte mare este ca se strica mai multe componente si nu exista o rezolvare beton .

Oricum nici cutiile Toyota nu sunt mai breze laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cutia asta (4T65EV/GT) nu tine in medie mai mult de 60.ooo km, deci cat de curand o sa pice, problema este ca aceste cutii se strica indiferent de utilizator, poti merge super incet si tot se strica sau poti merge sport si tot se strica.

Se pot repara si costa ~1500E, problema foarte mare este ca se strica mai multe componente si nu exista o rezolvare beton .

Oricum nici cutiile Toyota nu sunt mai breze laugh.gif

Si atunci bogdane, la ce brand gasim o masina raport calitate pret sa fie buna, avand cutie automata, ca in general lumea se plange de cutia automata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred povestea cu cutia de GM e mai mulkt o legenda urbana - stiu ca se plang multi pe forumuri e ea ca ar fi sub - dimensionata.... eu am 175 000 km cu ea pana acuma dupa calculele tale s-ar f i stricat de 2 ori separe ca e aleatoare chestia .

Sti cumva unde se si repara cu 1500 euro ? eu cred ca e foartegreu in romania...

Stie cineva cam cat costa una noua ?

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este nici un fel de legenda urbana, peste 75% din XC90uri (90% in USA) au avut cutia schimbata cel putin o data pana in 100.000 km .

De unde stii ca nu a fost schimbata ? De unde stii ca merge bine? Ai avut cu ce compara ?

Una noua costa ~30.ooo RON .

Reparatia merita facuta numai la Samer in Timisoara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

tu esti sigur ca zgomotul este de la cutie? masina o ai de noua? cand imi cautam masina , in special xc 90 am sunat o persoana din brasov cu un xc 90 alb 3000 benzina si mi a spus ca cel care a avut masina i-a schimbat cutia pe la 8000-9000 km, nu mai stiu exact ! vezi la cine te duci in bucuresti ca toti sant niste hoti ! eu am fost saptamana trecuta la timisara la samer zakzak si am facut reparatie capitala la cutie cu 2500 €.

Buna ziua,

Poate v-ati mai intalnit cu problema :

Pe anotimp RECE la pornire pana la incalzirea in mers se aude la accelerare un zgomot ca si cum ar fi un fier care sgarie asfaltul, de fapt un pacanit metalic.

Zgomotul dispare dupa 20-min de rulaj si nu se aude decat daca ai geamul soferului deschis = am auzit zgomotul din greseala, cu cat este mai frig afara cu atata este mai puternic, daca accelerez cu gentilete, nu se mai aude nici la rece - doar cand accelerez mai energic.

Ce ziceti ??? am pus-o este cutia ? Masina este un XC90 T6 2 turbo cu 2,9 benzina din 2003. Am citit pe toate forumurile cum ca aceasta cutie fabricata de GM e o prostie

Merci in avans de raspunsuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut,probleme cu cutia am avut si eu (si inca am masina in serivce)se pare ca problema la mine ar fi convertizorul ,grupul de valve,discuri de frectune.angry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte naspa treaba cu service-urile si mecanicii de la noi ! Eu din cauza asta am ales sa o repar in Timisoara la omul care repara intr-o singura zi orice problema ar avea, are si piesele care pica la astfel de cutii !!! Dai telefon inainte, stabilesti toate detaliile si pe urma pornesti la drum ! Uita-te la topicul problema xc 90 !!!

salut,probleme cu cutia am avut si eu (si inca am masina in serivce)se pare ca problema la mine ar fi convertizorul ,grupul de valve,discuri de frectune.angry.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samer nu schimba doar piesa care este stricata, ci toate piesele care de obicei se strica cum ar fi convertizorul, blocul hidraulic si pompa de ulei ! Pinioanele si discurile de ambreiaj rar se duc ! Aici in bucuresti, unde o sa te duci o sa-ti spuna ca trebuie schimbat convertizorul , uleiul si filtru obligatoriu, iar ca sa-ti mai ia bani dupa ce desface cutia i-ti va spune ca s-a dus si blocul hidraulic si ca ar fi bine sa schimbi si pompa de ulei ! Si ce poti sa faci cand ai toate piesele desfacute? Ai putea sa-i spui sa schimbe doar convertizorul si la montaj sa puna ceva prost si sa nu functioneze si la urma sa ti zica ca din cauza blocului care era si el blocat nu merge ! Si uite asa reparatia va costa mai mult decat te asteptai initial ! Si nu cred ca vre-un service sau mecanic din Bucuresti sau din alta zona o sa-ti desfaca cutia de pe masina, o va repara si o va pune la loc intr-o singura zi, cel mult sa dureze pana a 2 zi ! La mine a durat 2 zile si jumatate la Samer ! La xc 90 mai greu este sa dai jos cutia de pe masina,asta dureaza cel mai mult, reparatia cutiei cel mult o ora ! Asa ca aveti grija unde va duceti si pe mana cui lasati masinile !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te contrazic, stiu mai multe masini care au avut discurile prajite .

Este mai comod sa schimbi tot in cutie, evident pt mecanic, este cel mai greu sa schimbi piesa defecta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar mai rar cutii cu discurile bulite decat convertizoare si blocuri hidraulice !

Te contrazic, stiu mai multe masini care au avut discurile prajite .

Este mai comod sa schimbi tot in cutie, evident pt mecanic, este cel mai greu sa schimbi piesa defecta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand s-a incalzit nu mai face nici un zgomot nici la rece nici la cald...

Cred ca i-am dat ceva talpa prin Ungaria la 180 si s-a cam curatat si mama convertizorului sau ce naiva o fi fost nashpa prin cutie.

Si DA - am 175.000 km si n-a cazut cutia . Toti se plang de prostiile astea de GM inclusiv zmeii cu BMW X5 care au ghinionu sa aiba in dotare o asemenea cutie

Edited by Danyx
Scriere defecta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am un verisor care a cumparat acum un xc 90 t6, a mers doua saptamani dupa care ia cazut cutia si il costa 2555 euro in bucuresti masina a cumparato de la Brasov are km dati inapoi si multe alte probleme.

Asa ca nu sti ce cumperi la mana doua !!!!

va doresc mult succes si sa nu mai aveti probleme !!!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa a fost si la mine, doar dupa 2 luni si un pic , parca ar fi stiut ca se vor strica :)

Cumva era unul alb ? :D :D :D

Salut!

Am un verisor care a cumparat acum un xc 90 t6, a mers doua saptamani dupa care ia cazut cutia si il costa 2555 euro in bucuresti masina a cumparato de la Brasov are km dati inapoi si multe alte probleme.

Asa ca nu sti ce cumperi la mana doua !!!!

va doresc mult succes si sa nu mai aveti probleme !!!1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mark cutiile 5L40E de pe X5 au 5 trepte si sunt altceva decat astea de pe XC90 care pica pe capete, in SUA chiar a fost dat in judecata Volvo pt aceasta problema .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A reparat-o pana la urma? Unde a fost, cat a costat si cat timp a durat reparatia?Factura si garantie are?

Merci

MASINA ESTE GRI METALIZAT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut si eu problema cu batae la rece in sezonul de iarna dar la mine era cutia noua,bataea vinea din cardan,am reconditionat cardanul la Debrecen si totul e ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ai gresit topicul :lol:

Ce simptome ai avut ? Eu am un tremurat usor pe la 60-70 km/h, mi se pare ca pe partea dreapta fata ! Poate mi-a sarit plumbul de la roata si din cauza asta face !O sa schimb rotile si sa vad cum se comporta ;D;D;D

Eu am avut si eu problema cu batae la rece in sezonul de iarna dar la mine era cutia noua,bataea vinea din cardan,am reconditionat cardanul la Debrecen si totul e ok!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,am si eu aceiasi trepidatie la 60-80 km/h .Am fost la service iar si se pare ca problema ar fi de la cutie-selectorul de viteze.Ai timp sa ne vedem sa-ti arat masina si sa-ti dai si tu o paraere?da-mi nr.tau de telefon(Andu G)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, nu-ti dau ca ma suni ;D;D;D

0721.500.575 si 0744.420.031 ! Azi o sa ies afara mai toata ziua cu mobra, dar vorbim !

Salut,am si eu aceiasi trepidatie la 60-80 km/h .Am fost la service iar si se pare ca problema ar fi de la cutie-selectorul de viteze.Ai timp sa ne vedem sa-ti arat masina si sa-ti dai si tu o paraere?da-mi nr.tau de telefon(Andu G)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now