k4n0

volvo v50 valva EGR

3 posts in this topic

SALUT

am si eu un v50 si in urma cu ceva timp a inceput sa faca anumite probleme :la plecarea de pe loc zguduia ca si cum nu se alimenta cum trebuie

am fost la un prieten si a pus testerul pe ea ...valva EGR nu raspundea la comenzi era blocata pe deschis la 90%

diagnostic : valva EGR defecta _ ma sfatuit sa merg undeva sa o curat ...am mers la un servis si respectivi au spus ca trebuie inlocuita dar eu nu su nu am insistat sa o curete

belea dupa ce au dato jos si au curatato masina nu mai statea la relanti :)))) atunci au mai dat de vreo 5-6 ori valva jos pan au nimerita sa stea la relanti dar in momentul in care baga mufa de la EGR facea foarte urat motorul se tura pe la 1500 de rotati si ramanea acolo

am comandat valva EGR si a sosit ieri am montato pe masina si am resetat erorile ..stupoare motorul nu mai face la fel dar face :)) intre 1000 si 1800 de ture nu mai merge rotund si nu are putere in plus canrd accelerez scoate foarte mult fum negru

mai zic ca in momentul in care scot mufa de la EGR apare um mesaj pe bord ceva de genul : ANTI SKID SERVICE REQUIRED si mai gaseste o eroare pe pedala de acceleratie care se poate reseta

acum am scos mufa de la egr si merge fara sa scoata fum dar parca am mai putina putere

va rog care sa mai confruntat cu aceasta problema sa imi dea ceva sfaturi ca sincer nu stiu ce sa fac

multumesc

Edited by k4n0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai pur si simplu motorul nu este facut sa mearga fara EGR iar daca scoti mufa de la EGR motorul intra in protectie (limp mode) si nu ai toti armasarii acasa .

Ca sa aflii 100% ce probleme sunt trebuie sa faci un test in mers si sa vezi :

-presiune turbo

-presiune rampa motorina

-debit aer

Pedala de acceleratie este ok ? Chiar si asta se vede pe tester .

Avansul este ok? Daca este 2.0D astea au obiceiul urat sa mai sara de la punct, motoare obraznice nu gluma .

A si nu in ultimul rand trebuie verificata clasa de injectoare setata daca este aceiasi cu cea de pe masina, nu de alta dar am mai vazut din astea laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul este 1.6 cel de 110 cai

partea ciudata este ca de fiecare data cand scot mufa de la EGR gasesc o eroare pe pedala de acceleratie ..daca o las nu am nici o eroare dar nu merge bn

test in mers nu am facut dar este programata luni la service si o sa la spun sa faca si asta

multumesc de raspuns si mai astept pareri ca nu strica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now