Sign in to follow this  
Followers 0
danutttz

Coduri de erroare tester!!!

20 posts in this topic

Dupa cum spunem in alt topic mi sa aprin martoru semnu landa in bord.......si azi a venit un prieten sa imi faca o diagnoza cine imi poate interpreta urmatoarele coduri?????

1. P0138

2. P0102

3. P0335

4. P0135

Leam sters si apoi au reaparut toate.......

Prietenu asta al meu mia spus ca nu vede senzorele lambda nici unu a zis sa le dau jos pe amandoua si sa le pun in apa tare ....ca asa sar curata ....

pt ca la multe a facut asa si lea disparut erroarea........

mia spus de o erroare la senzoru de vibrochen e o erroare din cele de mai sus nu mai stiu care......stie cineva unde se afla acest senzor mai exact si cum pot ajunge la el.......

apoi mia spus o eroare de debitmetru ceva de genu mass air low ......nush ce inseamna a zis sa cumpar nu stiu ce spary si sa curat debitmetru ......

Voi ce parere aveti cum pot scapa de aceste errori ????

vreau sa va rog sa ma ajutati si pe mine care sunteti mai priceputi cu ce sa incep??????

mentionez ca trebuie sa fac schimbu de ulei si de filtre probabil de aceea zice ca nu trage aer bine.......

si ca am ala stricat de la aeroterma tranzistoru de la picioarele pasagerului........

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.obd-codes.../trouble_codes/

Mai jos pe pagina ai explicatii la fiecare in parte. In mare ai asa: senzor lambda de dupa catalizator, circuitul de incalzire de la senzorul lambda de dinainte de catalizator, debitmetrul si senzorul de pozitie de la arborele cu came.Senzorii lambda cand se duc se duc, poti sa-i bagi si-n zeama de lamaie ca nu se mai pot repara. Debitmetrul si senzorul de la arborele cu came sa zicem ca se pot curata.

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciudat ala mia spus ca e de la vibrochen nici decum de la axa cu came......pai si unde e acest senzor pus imi poate explica si mie cineva sau macar o schema????

Share this post


Link to post
Share on other sites

si as dori daca acesta Mass Air Flow Sensor este mufa aia care intra in debitmetru sau e alt senzor ca nu prea am inteles care e asta senzoru MAF......si unde se afla vreau sa incerc sa le refac singur prima oara...multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gresit eu, senzorul de la vilbrochen. Mass Air Flow Sensor e cilindrul ala in care intra o mufa de dupa filtrul de aer. Incearca sa-l cureti cu alcool tehnic, nu cu altceva.

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok si ai idee unde e pus senzoru ala Crankshaft??? e pe la roata din dreapta sau e intre cutie si motor adica undeva pe volanta sau pe partea cealalta?????

pai si dupa cum ai descris tu codurile imi dau amandoua sonde lambda eroare sau doar aia de dupa catalizator?????care ar trebui sa o verific??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

stii care e ironia ca inainte de a schimba bujiile acum cateva saptamani am pus masina pe tester si nu avea erori deci errorile au aparut dupa .......oare de ce??:(((

eu sintomele care le am sunt decat 2 ......1 e aprins martoru lambda in bord .....si 2 sta subturata la relanti si asta nu mereu.........una peste alta mi se pare ca si consuma mai mult......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa coduri amandoua sondele sunt defecte. Dar s-ar putea sa fie si de la senzorul MAF singur iar sondele sa n-aiba nimic. Senzorul de la vilbrochen nu stiu unde este, banuiesc ca spre cutia de viteze in partea stanga. Cred ca mufa de la el vine tot la cutia neagra din centru unde sunt si mufele de la sondele lambda. Daca te apuci sa mesteresti singur la MAF, vezi ca e foarte sensibil, nu incerca sa-l cureti cu spray de carburatoare, benzina sau mai stiu eu ce, doar alcool izopropilic (tehnic), gasesti la magazine de componente electronice. Ar trebui totusi sa mergi cu masina la un tester Volvo, codurile astea de eroare sunt generice si nu-ti spun mare lucru.

Daca erorile ti-au aparut dupa ce ai schimbat bujiile, verifica toate mufele si firele din zona, s-ar putea sa se fi miscat/ ciupit ceva.

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa coduri amandoua sondele sunt defecte. Dar s-ar putea sa fie si de la senzorul MAF singur iar sondele sa n-aiba nimic. Senzorul de la vilbrochen nu stiu unde este, banuiesc ca spre cutia de viteze in partea stanga. Cred ca mufa de la el vine tot la cutia neagra din centru unde sunt si mufele de la sondele lambda. Daca te apuci sa mesteresti singur la MAF, vezi ca e foarte sensibil, nu incerca sa-l cureti cu spray de carburatoare, benzina sau mai stiu eu ce, doar alcool izopropilic (tehnic), gasesti la magazine de componente electronice. Ar trebui totusi sa mergi cu masina la un tester Volvo, codurile astea de eroare sunt generice si nu-ti spun mare lucru.

Daca erorile ti-au aparut dupa ce ai schimbat bujiile, verifica toate mufele si firele din zona, s-ar putea sa se fi miscat/ ciupit ceva.

tocmai asta ma gandesc ca ar fi culmea sa ma duc sa dau 1200 ron pe sonde apoi sa vad ca e de la altceva gen senzorul de la debitmetru de aer...........

mentionez ca testeru era pus pe masina si eu am incercat sa pornesc motoru dar nu mai aveam baterie si nu a invartit a facut decat tzac tzac apoi am pornit cu, curent de la alta masina ......poate senzoru ala de la vibrochen nu are nimic si a vazut ca doar nu a invartit habar nu am ....baiatu a sters erorile si au reaparut din nou credema ca nu stiu de unde sa incep si ce sa fac...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeste cu Bogdan G si fa-i o diagnoza cum trebuie. Nu merita sa te apuci sa desfaci pe rand si sa speri ca nimeresti defectul. Trebuie sa vezi ce masoara debitmetrul si sondele in sarcina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorbeste cu Bogdan G si fa-i o diagnoza cum trebuie. Nu merita sa te apuci sa desfaci pe rand si sa speri ca nimeresti defectul. Trebuie sa vezi ce masoara debitmetrul si sondele in sarcina.

pai cam asta o sa fac ca nu am alta solutie ......dupa parerea mea buba e doar la una din piese si de acolo pleaca tot......daca acu 3 saptamani motoru nu avea nici macar o erroare nu are cum sa apara toate odata.........asta e.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cam asta o sa fac ca nu am alta solutie ......dupa parerea mea buba e doar la una din piese si de acolo pleaca tot......daca acu 3 saptamani motoru nu avea nici macar o erroare nu are cum sa apara toate odata.........asta e.........

du-te la bogdan g(respecte)

el vede din ce cauza ai o caruta de erori(poate fi si de la masa de la alimentare)

o diagnoza nu inseamna numai un laptop si o interfata de citit coduri de eroere oricine poate dar

INTERPRETAREA lor conteaza

80% dintrecei cu "testere"habar nu au de parametri +++++altele

omul conteaza in primul rand si sa ai o scula ca lumea:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.obd-codes.../trouble_codes/

Mai jos pe pagina ai explicatii la fiecare in parte. In mare ai asa: senzor lambda de dupa catalizator, circuitul de incalzire de la senzorul lambda de dinainte de catalizator, debitmetrul si senzorul de pozitie de la arborele cu came.Senzorii lambda cand se duc se duc, poti sa-i bagi si-n zeama de lamaie ca nu se mai pot repara. Debitmetrul si senzorul de la arborele cu came sa zicem ca se pot curata.

Mironb, imi poti spune si mie te rog cum se poate curata senzorul de la axa cu came?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer, nu l-am dat jos niciodata, asa ca nu stiu cum se curata. Banuiesc ca merge cu spray de contacte, desi nu prea vad rostul, mare e o bobina in care se produce un curent electric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danutz din ce an este masina ta pt ca am o vaga impresie ca este Euro 2 iar la aia sa cauti a doua sonda lambda este cam greu pt ca nu are decat una . laugh.gif

Conteaza totusi si testerul, de multe ori un tester generic arata bazaconii, oricum cred ca masina nu merge testata cu DICE fiind cam veche dar exista si alte scule .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danutz din ce an este masina ta pt ca am o vaga impresie ca este Euro 2 iar la aia sa cauti a doua sonda lambda este cam greu pt ca nu are decat una . laugh.gif

Conteaza totusi si testerul, de multe ori un tester generic arata bazaconii, oricum cred ca masina nu merge testata cu DICE fiind cam veche dar exista si alte scule .

dice nu cred poate vol-fcr :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

sau alte scule (care stiu si pe asta):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mea e Euro 2 din '99 si are 2 sonde. Mie imi merge diagnoza cu Vol-FCR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai asa piua laugh.gif

T4 1998 un singur senzor oxigen .

T4 1999 doi senzori oxigen

Diferentele sunt aparent numai capacul motor, diferentele notabile sunt ca varianta din 99 se poate diagnostica cu DICE, are 2 senzori oxigen si alt management motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai asa piua laugh.gif

T4 1998 un singur senzor oxigen .

T4 1999 doi senzori oxigen

Diferentele sunt aparent numai capacul motor, diferentele notabile sunt ca varianta din 99 se poate diagnostica cu DICE, are 2 senzori oxigen si alt management motor .

Bogdan am desfacut capacu acela unde sunt mufele de la sondele lambda si am vazut ca sunt 2 mufe........adica prima mufa din partea stanga e de la sonda care se vede cand deschizi capota a doua mufa de langa ea nu stiu de la ce e iar a treia mufa e identica cu prima ......as crede ca e tot o sonda lambda.....cat mar costa sa imi faci si mie o diagnoza si sa ma ajuti sa vad care e problema la masina ?????? multumesc anticipat!!!!

si sa imi spui eventual si cand ai timp pentru a te distra putin cu testeru!!:P

Edited by Danyx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu cum ai reusit tu sa vezi pt ca nu se vede mai nimic in spatele motorului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0