papi

Problema veche v40

9 posts in this topic

Salutare dragi forumisti..revin cu problema mea la v40..am pus-o de 2 ori pe tester si de fiecare data mi-a dat eroare la senzorul de la axa cu came(incheiere/intrerupere). Am verificat inainte si dupa bobine, bujii, distributie, etc etc..nimic..am cautat senzorul si na,nou 1000 ron :blink: adica, totusi :blink: Am cautat pe la dezmembrari si am gasit undeva, mi l-a trimis azi..am pus acel senzor pe masina si.....la feeeellll..ma dispera, ii dau foc :mad: Ce sa-i fac, ca aceleasi simptome:cu motorul pornit pe loc, merge..ee, cand ies la drum, gata, nu se tureaza, trage greu, martorul de la inductie/aprindere este aprins. Am resetat eroarea azi, am pus din nou testerul si aceeasi eroare..chiar asa, sa fie si acest senzor defect???? Ce sa-i mai fac ca o sa-i dau foc, de 2 luni stau cu masina prafuita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

POate nu face contact bine si nu il vede / il vede ca ars :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poate este de la altceva, adica ai schimbat alt senzor .

Poate ai firele intrerupte.

Poate ai ECMul defect .

Sunt multe .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai poate este de la altceva, adica ai schimbat alt senzor .

Poate ai firele intrerupte.

Poate ai ECMul defect .

Sunt multe .

Bogdan G, am schimbat senzorul de la axa cu came, am pus alt senzor cu acelasi cod si acelai tip..care fire sa fie intrerupte? si ce este ECM? Da-mi te rog niste idei ca sa stiu de ce sa ma apuc, ce mai poate fi ca tot ai zis ca sunt multe. Ca numai mecanici de 2 lei peste tot, o pun pe tester si gata, au "reparat-o".Sa ajung sa cumpar senzorul nou, 1000 ron si sa ma trezesc ca masina tot nu merge!!!! Imi da ala banii pe senzor ca l-am luat degeaba?!? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa o duci la service dealer si sa faca ei incercari cu piesele lor daca merge platesti daca merge platesti

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa o duci la service dealer si sa faca ei incercari cu piesele lor daca merge platesti daca merge platesti

Da, mc, m-am gandit si eu la asta,numai ca eu sunt din Braila, dealer pe la Bucuresti, Constanta...adica vreo 250 km minim de tractat, ca nu pot merge cu masina..adica ceva banuti, muulti banuti.Asta nu inseamna ca ma astept sa cheltui putin, stiu ca o sa fie ceva costuri, insa am cerut, ca rugaminte, unele aspecte pt ceea ce reprezinta aprinderea acelui martor in bord si eroarea data, care din cate am mai auzit, nu trebuie sa fie neaparat acel senzor, pot fi mai multe probleme.Tocmai asta am cerut, exemplu de astfel de probleme pt cele mentionate de mine mai sus(bujii, senzor aer, ecm....etc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ce tester a fost diagnosticata masina? Generic sau special pentru Volvo? Daca a fost generic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca a fost generic mai Dexter, cate serviceuri crezi tu ca au scule adevarate ? laugh.gif

@papi, nu rezolvi nimic pana nu faci un efort sa scrii macar ce motor ai, in al doilea rand mai trebuie spus ca diagnoza online nu exista, cand o sa se inventeze o sa o integram in forum .

Senzor axa cu came nu-mi spune nimic, in schimb un cod de genul ECM-0001 sau EFI-123 este alta mancare de peste .

O foarte mare parte din clientii mei sunt din Braila si Galati, pt ei nu este o problema acei 200km, decat sa te invarti in jurul cozii mai bine vii la Bucuresti si tot rezolvi ceva. Normal ca trebuie bani, Volvo inca este o marca premium la fel ca BMW, Mercedes, AUDI si Jaguar .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca nici unde nu te-am trimis eu nu te rezolva(desi ma indoiesc) ultima solutie va ramane Bogdan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now