ileana

zgomot ciudat cand apas ambreiajul

21 posts in this topic

Salut tuturor. Ma confrunt cu urmatoarele probleme:

1. totul a inceput cu un zgomot ciudat care se aude in momentul cand apasa ambreiajul pana la 1/2 motorul pornit iar masina in stationare, si vivratii usoare care se simt in pedala. daca duc ambreiajul pana la fund zgomotul dispare.

2. cand accelerez se aude un suierat destul de ciudat, ca un fluierat care bineinteles creste in intensitate in functie de cat de mult este accelerata masina.zgomotul este fff ciudat, suierat + frecare metal...ceva anormal

3. mai nou masina a inceput sa mearga infrinat, in suturi. apoi am alimentat cam 1/2 de rezervor si a mers bine. dupa 2 zile iar merge in suturi si fara putere, accelerez degeaba. acum iar merge curat. cand voi pleca cu ea cine stie... poate iar merge infrinat.

Pana voi ajunge la service, daca cineva s-a mai confruntat cu vreuna din aceste probleme ... Ce poate fi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand trebuie sa ne spui ce motorizare ai, presupun ca diesel pt ca vibreaza dar poate fii de 1.6L, 2L sau 2.4L .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand trebuie sa ne spui ce motorizare ai, presupun ca diesel pt ca vibreaza dar poate fii de 1.6L, 2L sau 2.4L .

S40/ 2d/2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna si bine ai venit ! Suieratul si zgomotul de frecare metal poate fi de la turbina, e posibil sa aibe turbina joc in ax ! Banuiesc ca daca mergi cu maxim 1600/1800 rotatii pe minut ( pana sa intre turbina )nu se mai aude !

La problema cu infranatul sau mai bine zis fara putere poate sa fie tot de la turbina ( sau altceva ) injectoare, filtru motorina imbacsit,etc !

Ai grija la ce service te duci si sa stai cu ochii pe ei !

Edited by Andu G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemele pot fii :

1. volanta bi-masica, de obicei incepe sa vibreze pe la 100.ooo km dar depinde de stilul de condus .

2. poate fii de la jocul axial din turbina, asta se poate verifica la service . Totusi nu prea se strica turbinele pe 2.0D .

3. pierderea de putere poate fii din mai multe cauze, cu un tester se vede cel mai bine, trebuie verificata presiunea de motorina, functionarea EGRului /debitmetrului dupa care turbina .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. mai degraba pare rulmentul de ambreiaj (cand vine in contact cu placa de presiune, daca se aude ca un "chitatit" metalic)

2. poate fi o rola (din zona accesorii sau distributie, atentie!), trebuie sa vada cineva de unde vine exact suieratul

3. multe cauze, a spus Bogdan mai sus, o diagnoza e cea mai relevanta

@Andu G: nu e pe benzina!!

daca mergi ..... ( pana sa intre turbina )nu se mai aude !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu draga andrei ca nu este benzina ! Era vorba sa nu depaseasca 1600/1800 rotatii pe minut sau la cat intra turbina la 2.0 d sa vada daca mai face sau nu ;D;D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problemele pot fii :

1. volanta bi-masica, de obicei incepe sa vibreze pe la 100.ooo km dar depinde de stilul de condus .

2. poate fii de la jocul axial din turbina, asta se poate verifica la service . Totusi nu prea se strica turbinele pe 2.0D .

3. pierderea de putere poate fii din mai multe cauze, cu un tester se vede cel mai bine, trebuie verificata presiunea de motorina, functionarea EGRului /debitmetrului dupa care turbina .

Succes .

tocmai am facut 90.000km iar de schimbarea distributiei - era in plan si o voi face spre sfarsitul lunii. revizia am facut-o inainte de craciun, atunci am schimbat toate filtrele. deja am frisoane cand ma gandesc la volanta... o gramada de bani... la fel si turbina. sper sa fie ceva "ieftin" sa zic asa :)). dupa o discutie avuta cu un mecanic la tel. acesta mi-a zis ca ar fi rulmetul de presiune avand in vedere ca zgomotul se aude doar cand apas ambreiajul si putin probabil sa fie volanta pt. ca, daca ar fi volanta zgomotul s-ar auzi la relanti, fara ambreiaj apasat.in fine... voi merge la service si o sa vad ce si cum, voi fi cu ochii pe ei. va multumesc pentru pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ileana:

e bine sa ai confirmari din mai multe surse :rolleyes: daca la un service vor vrea sa-ti schimbe tot ambreiajul+volanta.

cu rulmentul de presiune s-ar putea sa nu fie (inca) o problema intr-adevar, doar ca ai gasit o pozitie intermediara (in care arcul-soare este atacat incomplet + vibratii motor = angrenare partiala, intermitenta); stiu o masina cu tot ambreiajul nou schimbat care face la fel :P daca apesi doar putin.

@Andu G:

offtopic, eu am inteles ce ai vrut sa zici, atentionarea mea se refera la "la cat intra turbina", nu are wastegate; ca sa nu ma repet citeste

Edited by Andreos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ileana esti sigura de istoricul masinii ? Cam multe probleme pt 90.ooo km, am mers cu S40 de 150.ooo km si mergea ceas .

Poate fii si de la rulmentul de presiune, in mod virtual nu se poate face o diagnoza corecta, doar ne dam cu parerea, oricum datul cu parerea e gratis . grin.gif

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, depinde cum s-a mers cu masina cei 90000 km , nu ? ;D;D;D

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, depinde cum s-a mers cu masina cei 90000 km , nu ? ;D;D;D

Pai 90.000 km am levitat cu ea ;D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ileana esti sigura de istoricul masinii ? Cam multe probleme pt 90.ooo km, am mers cu S40 de 150.ooo km si mergea ceas .

Poate fii si de la rulmentul de presiune, in mod virtual nu se poate face o diagnoza corecta, doar ne dam cu parerea, oricum datul cu parerea e gratis . grin.gif

Masina a fost noua, luata de la primus. nu am avut absolut nici o problema cu ea pana acum. ce sa zic, o masina extraordinara. voi reveni cu detalii dupa ce voi merge la service. multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum au spus si colegii:MARE ATENTIE LA CE SERVICE VA DUCE-TI!!!(Sunt multi jepcarigrin.gif)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum au spus si colegii:MARE ATENTIE LA CE SERVICE VA DUCE-TI!!!(Sunt multi jepcarigrin.gif)

Ce service imi recomandati? la volvo cred ca este destul de scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D ;D ;D

Ce service imi recomandati? la volvo cred ca este destul de scump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ileana distributia la masina ta se schimba la 240.ooo km si 10 ani, cred ca te mai tine ca sa zic asa . grin.gif

Mergi la Primus pt o verificare, nu e foarte scumpa si de obicei se merge direct la problema, evident sa nu mergi vinerea sau pe la ora 16.oo, atunci cheful de munca tinde spre 0 .

Sincer nu cred ca un service de cartier stie sa diagnosticheze mai bine problemele unui Volvo decat o reprezentanta, parerea mea, puteti da si cu pietre . tongue.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru constatare poti merge la Primus, pentru reparatie in nici un caz la ei ( manopera si adaos la piese prea scumpa/mare) ;D;D;D

Ceva vesti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt de parere ca nu are rost sa investesti inca in distributie. La carte scrie 240.000. Vezi volanta, mai degraba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit :o).

Am fost la Primus si iata rezultatul:

- referitor la zgomutul de la abreiaj au zis ca este volanta si mi-au recomandat sa schimb si kitul de ambreiaj si rulment iar costul ar ajunge undeva in jur de 6750 ron piesele + 1200 ron manopera :)))).

- referitor la faptul ca masina mea merge in pauze, suturi, nu are putere rapunsul a fost: doamna, la teste nu a iesit nimic, totusi ... testerul lor a indicat ceve legat de turbina dar sau resetat erorile , deci nu sunt erori, deci nimic sa-mi fac probleme, deci bla bla bla, sa stau linistita ca nu ma lasa in drum si sa merg cu ea mai turata.

Maine dimineata ma duc la service, si schimb tot. Aaaaaa, bineinteles ca NU la primus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, nu cumpara nimic pana nu desfac cei de la service cutia, poate o fi doar rulmentul ! Parerea mea ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now