danutttz

Iar a luato razna relantiul:((((

12 posts in this topic

buna seara tuturor .....Dupa cum va puteti da seama si din titlul topicului iar mi-a luato razna relantiul!!! cauza.....inca nu o cunosc...

am fost la maestrul Bogdan G .....si mi-a facut o diagnoza ma scapat de eroarea de la sonda lambda si de relanti cand am plecat de la el dupa 2 zile iar a inceput relantiul sa stea subturat uneori moare si motorul.....ce ma sfatuiti sa fac??? tin sa va spun ca am curatat motorasu de relanti si clapeta de acceleratie dar acel motoras avea o garnitura si intr-o parte era putin dezlipita ......sa fie oare asta cauza sau nu l-am curatat eu cum trebuie .....precizez ca nu mi-a mai aparut eroare in bord de la lambda........habar nu am ce sa ii mai fac ....cand e motorul rece .....sta bine adica cu socu tras sta la 1100 de ture apoi cand scade scade prea mult putin deasupra lui 0 .......cateodata moare si motoru si ma scoate din sarite ca odata aveam 120 si am scoso pe liber....urma sa franez si a murit motoru mi-a taiat si servo si frana aproape noroc ca nu era nimeni in fata am bagato in a 5 a si am repornito ........ce ar putea avea ....din punct de vedere a diagnozei masina tragea perfect si aer si tot sonda lambda functioneaza ......eu am curatat motorasu de relanti cu motorina si nu a iesit chiar cum trebuie pentru ca e spatiul mic acolo si nu poti baga nimic ca sa il cureti cum trebuie ....clapeta a iesit luna .....ce sa ii mai fac ???vreo idee??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda se pare ca problema relantiului afecteaza si sonda lambda sa aprins iar dupa 100 de km in buc cu relantiu jos......offffffff nu stiu de unde sa mai incep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca schimbi sonda mai face probleme?

sau

unde i problema ca nu inteleg..:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca schimbi sonda mai face probleme?

sau

unde i problema ca nu inteleg..:blink:

tocmai asta e ghicitoarea unde e problema????

sonda e in stare de functionare buna dl. bogdan mi-a aratat sonda in timp real si functioneaza in parametri........

acum sonda a aparut iar pentru ca relantiu iar a stat prea jos si probabil ia venit prea multa sau prea putina benzina.....

nu cred ca problma mea poate avea vreo legatura ca mi sa ars tranzistoru de la clima .....asta chiar nu o cred ....nu l-am schimbat pt. ca nu l-am gasit.....

oricum ...chiar nu imi dau seama de unde naiba ii cade relantiu ala .....o fi partea mecanica a motorasului acela de e deasupra clapetei de acc??

o sa il dau jos si habar nu am ......o sa il mai curat odata dupa cum am mai spus l-am curatat dar acela nu a iesit perfect inca era negru inauntru pentru ca nu a mers cu spray si l-am bagat in motorina o sa vad eu cu ce o sa il curat..........

dar daca nu e ala .....ca odata curatat presupun ca na a stat 3 zile perfect la relanti acum iar a luato razna si acu o ora pe la universitate sa aprins iar sonda lambda .....

am oprit motoru am pornit iar ......am accelerato sa isi revina si sa stins sonda lambda ....dar daca mai merg cu relantiu asa jos iar o sa se aprinda si daca se aprinde sunt sigur ca nu se mai stinge pana nu o bag iar la diagnoza.........nu stiu ce sa ii mai fac...poate fi un furtun ceva??? adica are relanti pe vacum.???habar nu am.....

sau vreo alta idee.....deci pompa de benzina baga normal pentru ca atunci cand bag picioru in ea nu am fluctuatii de putere ......doar ca nu sta nenorocitu de relanti.......

cand e motoru rece ....sta perfect la 1000 de ture cand se incalzeste si ar trebui sa scada scade prea mult......adica sta in 300 rpm........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma pricep prea bine la benzina,dar ma gandesc ca atat timp cat sonda iti functioneaza corect problema ar putea veni de la clapeta de acceleratie.Ar fi bine daca ai putea proba alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am patit si eu treaba cu relantiul.

Odata la cateva luni curatam motorasul de relanti si totul era perfect.

Cand a inceput sa moara motorul l-am tot curatat degeaba, nu mai avea efect.

Asa ca, l-am schimbat, relantiul e perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Am patit si eu treaba cu relantiul.

Odata la cateva luni curatam motorasul de relanti si totul era perfect.

Cand a inceput sa moara motorul l-am tot curatat degeaba, nu mai avea efect.

Asa ca, l-am schimbat, relantiul e perfect.

da multumesc amandurora de raspunsuri .....aveti dreptate....clapeta e in stare perfecta.....motorasu face figuri adica nu partea care inpinge tija ci tija propriuzisa........

azi am demontat iar motorasu am desfacut cele doua parti si cand partea electrica care impinge tija am puso deoparte cu mufa in ea si l-am pus pe tata sa tina tija cu mana putin apasata ...am pornit si surpriza masina statea la relanti bine adica depinde de cum tinea tata tija de apasata......m-am gandit ori imi bag tatal in compartimentu motor sa o tina mereu cu mana......:D

dar din pacate nu a fost deacord......asa ca am verificat partea electrica a motorasului cu 2 fire de la o alta baterie si functiona adica el impingea daca bagam o sarma acolo......deci primea comada numai ca problema era de la tija avea un joc de 2 mm sa spunem ....acel arc din interior se slabise dealungul timpului asa ca am pus o tablita de vreo 3 mm intre partea electica si tija si acum sta perfect......nu am crezut ca acei 2 -3 mm ar fi cauza ..........relantiu sta perfect acum sa vedem cat o sa dureze ....as fi vrut sa schimb arcul dar am observat ca cele doua parti sunt ambutisate.....deci daca le desfac nu prea mai pot sa le pun la loc ......adica nu cred eu ca le pot pune chiar cum erau asa ca l-am lasat cu acel metal de 3 mm acolo si functioneaza perfect relantiu sta la 800 de ture......nu fluctueaza deloc..........

oricum am in vedere cumpararea unui nou motoras de relanti .....sau a parti mecanice............romanu inventeaza ce sa ii faci ....oricum ma scotea din sarite ....nu ma bucur ca am rezolvat ma bucur mai mult ca am vazut si mi-am dat sema de unde e problema .......dupa multe saptamani de presupuneri si de nervi..........prima oara ca e sonda apoi ca e debitmetru apoi dupa ce a reglato mister Bogdan cu testeru a mers ok nu imi dau seama cum si-a revenit din tester daca ea are o problema mecanica.....in fine dupa 2 zile iar murea........deci de acum verificati bine acel motoras mie nici nu imi trecea prin cap adica nici nu am observat ca acea tija avea acel joc.......2 mm???hmmm noroc cu al 8-lea simt a lu tata .....va multumesc inca odata tuturor....:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o problema cu relantiu oscileaza cand sub 800 cand peste 1000 aveti idee de la ce ar putea fi?

Edited by alexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil si la tine clapeta sau motorasul de relantiu (daca este benzinar). curata-le si vezi dupa aia daca mai este saltaret relantiul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oscileaza..adica nu sta la 1000 1200 cand pornesti motorul dupa o stationare de cateva ore nu?Pt ca daca e asa..e normal,daca nu...incearca clapeta motoras sau sonda lambda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil si la tine clapeta sau motorasul de relantiu (daca este benzinar). curata-le si vezi dupa aia daca mai este saltaret relantiul

am scos mufa de la pedala si nu sa mai accelerat deloc dupa ce am puso inapoi / si>a revenit dupa citeva minute e benzinar

Edited by alexandru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar ar putea fi mizerie la clapeta si la motorasul de relantiu cu nu lucreaza bine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now