Sign in to follow this  
Followers 0
olimpyuss

Problema bujii

12 posts in this topic

Buna,

Am si eu o rugaminte pentru cei care sunt patiti cu bujiile. Problema sta in felul urmator: cum tata s-a plictisit ieri ce s-a gandit el sa faca sa verifice bujiile la al lui volvo v40 1.8i care inainte a fost al meu si cat timp a fost la mine eu nu am schimbat nici o bujie.Asa ca dupa ce a desfacut bujiile si a vazut ca ar cam trebui schimbate le-a pus inapoi ca nu le avea cumparate pe cele de schimb, insa de atunci parca motorul merege numai in 3 pistoane.Azi dimineata am fost si am cumparat bujii noi NGK le-am pus sus si surpriza aceeasi problema le-am desfacut si surpriza pe una sau doua parca erau urme de benzina.Aveti idee cam ce ar putea fii?

Mentionez ca dupa spusele tatalui meu el a pus fisele inapoi exact cum au fost inainte deci se exclude problema inversarii fiselor.

Va multumesc pt raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand verifica sa fie băgate fisele bine, bobina 1 cu bujia 4 bobina doi cu bujia 3, dacă sunt băgate bine verifica bobinele sa nu fie crăpate sau străpunse, ma gândesc ca bujiile sunt in regula dacă sunt noi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de raspuns

acuma mai am o intrebare care este numerotarea bujiilor pt ca la mine bobinele sunt montate pe a 3 ai a 4 bujie cele din partea cu bateria si de la bujia 3 merge la bujia de langa cureaua de distributie si de la 4 la urmatoarea.

lamuriti-ma si pe mine ca nu stiu ce o facut tatal meu, el poate sa zica ce vrea.

mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca ordinea e 4 cu 1 si 2 cu 3. Mai exact ce tip de motor e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna

motorul este un 1.8i 122cp de 1783cm3 din 1999 tip motor b4184s2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci e 1 cu 4 si 2 cu 3. Fisele si bobinele au niste arcuri care fac contact cu bujiile. Verifica sa nu fi pierdut vreunul. Sau se poate sa se fi fisurat vreo bujie de-a lungul tijei care duce la bujie, e boala comuna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi de raspuns

insa numerotarea bujiilor de unde se incepe de la cureaua de distributie spre bateria masinii? deci 1 este langa curea 2 3 4.

si conteaza pe care bujie se pune bobina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, numerotarea incepe de la curea. Bujiile sunt montate pe pistoanele 3 si 4. De la bujia de pe pistonul 4 pleaca fisa la pistonul 1 si de la pistonul 3 la pistonul 2. Bujia de la pistonul 3 se alimenteaza cu un conector gri si cea de la pistonul 4 cu un conector albastru.

Edited by mironb

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi mult

o sa ajung acasa si o sa pun in practica si va anunt dupa aceea

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi tare mult

aseara la 11 cand am ajuns acasa iti dai seama ca m-am dus sa verific ordinea fiselor si le-am conectat corect de data asta si a pornit motorul.

mersi inca odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mersi tare mult

aseara la 11 cand am ajuns acasa iti dai seama ca m-am dus sa verific ordinea fiselor si le-am conectat corect de data asta si a pornit motorul.

mersi inca odata.

Felicitari pentru reusita, de asta suntem aici pe forum sa ne ajutam cum putem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0