Sign in to follow this  
Followers 0
Magua

Relatia baterie uzata-consum

10 posts in this topic

Azi a murit (aproape) de tot bateria dupa ce am mai incarcat-o o data la inceputul lui martie (n-o miscasem o saptamana); s-a oprit de vreo doua ori in mers, am observat ca mai ales cand solicitam motorul (in depasire, apoi in pe drum in rampa, a mai clipit bordul de cateva ori). Am reusit apoi sa cobor la un magazin sa iau un Rombat Cyclon de 66 Ah (235 lei, Irenis Cluj), pe care l-am montat pe loc (e putin mai lung, nu incape exact), iar Volvo merge ceas!!! Tot dadea in nas, tragea greu, dadeam vina pe benzina de OMV (de obicei alimentez la Mol). Poate cineva sa-mi de o explicatie a ceea ce se intampla? De pornit porneste la fel, adica...nu la sfert/jumate, ci tre sa tin pana la capat. 229000km, 1997, 1.8 benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

este normal. la prima vedere bateria era ok. densitatea acidului slabita si probabil elementii fara pasta aia pe ei. alternatorul cit sa se lupte cu o baterie care nu mai vrea sa munceasca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era alternatorul, a papat si bateria noua! Am rezolvat problema in CJ-Someseni, pe Tulghes nr.9, la dl.Traian; am schimbat rulmentii si periile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam la ce suma s-a rezolvat cu alternatorul? luk l-a facut cu 250ron. zici ca e de la fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Danut. In principiu, 10 RON periile, 30 de RON colectorul acestora si 45 RON rulmentii. Restul e can can....;D

Totalul il faci tu...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce pot sa spun. preturi de bucuresti. aici sunt foarte multi si trebuie sa alegi. in orice caz si bani putini si calitate in bucuresti nu prea gasesti. ma bucur ca s-a rezolvat. ma intreb daca prima baterie mai functioneaza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa functioneze.Poate trebuie complectat cu apa distilata si incarcata

Share this post


Link to post
Share on other sites

si a mers? in mod normal trebuie sa-si revina dar ajutata de un drum mai lung. sunt tare curios.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si a mers? in mod normal trebuie sa-si revina dar ajutata de un drum mai lung. sunt tare curios.

Costurile cu tot cu manopera (grea montarea-demontarea, chiar daca e la vedere) au fost 120 lei. Bateria 1 e obosita rau, intradevar, la redresor nu raspunde, probabil ca trebuie niste apa, intradevar!

Diferenta e mare in tinuta de mers; inainte cand se incalzea motorul, in oras, era un chin, abia tragea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci: nu te mai chinui. ai baterie noua si masina merge bine. asta e tot ce conteaza. pe mine m-a lasat electomotorul. pina marti cind il dau jos fac economie la benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0