Sign in to follow this  
Followers 0
cristianc

probleme cu relantiul

8 posts in this topic

Dupa ce am schimbat cuzinetii,semeringurile aferente si uleiul nu mai are turatia de relanti constanta.Nu se mai tureaza la pornire la 1100 ture si dupa ce se incalzeste variaza intre 500si 800 in timp scurt.Ce poate fi?La ce senzori s_a putut umba in timpul lucrarii?Lucrarea s-a facut fara sa dea jos motorul.A fost o lucrare care mi-a schimbat parerea despre un atelier de servis la care am mai fost(din pacate).Pret estimativ-1300lei__pret final 1818lei!!!AC nu mai functioneaza__a pierdut freonul_ cred ca au fisurat o conducta pe undeva.Alti bani alti nervi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

IAC a fost curatat?

furtunasele de la clapeta de acceleratie sunt la locul lor?

eroare pe bord?

senzorul de temperatura apa are mufa cuplata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

IAC a fost curatat?

furtunasele de la clapeta de acceleratie sunt la locul lor?

eroare pe bord?

senzorul de temperatura apa are mufa cuplata?

Nici o eroare,furtunasele le-am verificat eu si sunt la locul lor__IAC nu stiu ce este.Temperatura la apa o indica.

Edited by cristianc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idle Air Control inseamna IAC, adica motorasul de ralanti . Este pozitionat linga clapeta de acceleratie

2009-02-20_031556_volvo.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idle Air Control inseamna IAC, adica motorasul de ralanti . Este pozitionat linga clapeta de acceleratie

2009-02-20_031556_volvo.gif

Multumesc mult!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am desfacut IAC si era curat dar am vazut ce mi-au mai facut la servis---ghidajul de plastic prin care trece cablul de acceleratie era rupt .Cred ca asta era cauza oscilatiilor de turatie la relanti-se misca putin cablul din cauza vibratiilor motorului.L-am lipit,nu mai oscileaza dar nici nu creste turatia de relanti la pornirea motorului(rece).Cu ce pot curata depunerile de ulei din IAC?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce pot curata depunerile de ulei din IAC?

Cu spray de curatat carburatoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idle Air Control inseamna IAC, adica motorasul de ralanti . Este pozitionat linga clapeta de acceleratie

2009-02-20_031556_volvo.gif

salut,lamuriti-ma si pe mine ,va rog,ce rol are surubul acela cu cap de imbus din lateral de la I.A.C:blink:,am curatat clapeta de acceleratie si I.A.C.-ul cu spray de frane,dar ......degeaba tot se opreste la ralanti,motorul,sau cand o las pe liber.Ce ma oftica e ca nu face tot timpul,cand zic ''doamne ajuta,si-a revenit'':angry:atunci imi face figura....

Mi-a sarit in ochi surubul de care intreb,cu cap imbus,si l-am desfiletat putin,gandindu-ma ca maresc.....nu stiu ce ...ralanti-ul...debitul de benzina....dar nimic.Asadar intreb:ce rol are surubasul buclucas:huh:

Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0