strimbeanu

am o mare problema,,ma puteti ajuta????

9 posts in this topic

am un volvo s40 din 1998 1,8i 16 valve,,,si acum 2 zile am ramas fara baterie si am zis sa o pornesc cu cabluri,,,toate bune am pus cablurile de curent ,,,cred ca am facut o prostie ca am lasat contactul pus pe on,,,si am pornit-o,,,,dar acum imi apare un martor in bord care clipoceste incontinu dar dupa 1500 de turatii se stinge,,,,in manualul tehnic imi dreptul martorului scrie Fault in the engine electronic system.Ma puteti ajuta va rog ce ar putea fi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce martor este vorba? Une anume este situat in bord, sau cum arata? Detalii...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

am atasat martorul cum arata.dar specific ca nu sta doar aprins,,clipoceste la turatii mici iar dupa 1500 de turatii se stinge,,dar cand scade turatia iar sub 1500 iar incepe sa clipoceasca2008-12-07_174420_lambdalight.jpg

Edited by strimbeanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar nu stie nimeni ce anume ar putea fi???pt ca nu gasesc absolut nicaieri detalii

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar nu stie nimeni ce anume ar putea fi???pt ca nu gasesc absolut nicaieri detalii

aia e sonda lambda ......ceva nu e in regula ........sonda lambda ori sta aprinsa ori sta stinsa sa licare nu am auzit pana acum....sonda lambda e un senzor care ii indica calculatorului oxigenu ars......ii spune sa mai bage aer sau benzina ....dar nu e neaparat sa fie sonda lambda poate fi si de la debitmetru de aer.......sau habar nu am ...ai fluctuatii de relanti???

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu,,,fluctuatii de relantii nu am,,,dar in seara asta am pornito si am mers cu ea 10 minute sa zic asa si a inceput sa tacane la motor ceva,,,cred ca era un injector pentru ca dupa 2-3 opriri si porniri sa oprit,,,deci ma gandeam sa nu fie ceva legat de alimentare,,,nu stiu doar intreb si eu,,stiu ca variante ar fi multe,si asta este si ciudata pt ca dupa 1500 de turatii de opreste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata am rezolvat-o....era vorba de siguranta de la sonda lambda,,,era blocata,,,am schimbat-o cu cea de la abs,,am pornit masina am bagat-o la loc si gata si-a revenit,,,,probabil cand i-am dat curent sa blocat,,nu stiu exact ce sa zic dar cam asta ar fi unica explicatie,,oricum multumesc mult pt ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now