andy.ro

Pro si contra pentru service-ul Forum Auto

48 posts in this topic

Fara a incepe un topic gen flame pe tema asta, sunt curios ce parere reala aveti despre service-ul asta. Aruncati si cu probleme si cu bucurii si de ce nu sugestii. Sa vedem ce iese :)

De ce nu, poate poate va ajutam cu ceva.

Andy

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Salut..

  Asa cum am mai scris pe aici, mie nu mi-au raspuns nici la telefon ....nici la mail-uri ... intre timp am gasit pe cineva care mi-a rezolvat micile probleme  pe care le avea masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una bucata cutie de viteze schimbata pe garantie la numai 20-25000km, dupa lungi tratative.

Dupa o perioada relativ scurta cutia noua face din nou figuri dar nu asa de evidente ca inainte.Ma duc cu ea din nou, se umbla pe acolo, mai se schimba o piesa...problema treneaza, eu nu am timp sa merg toata ziua la service, mai ales cu o masina noua....si piesa schimbata iese din garantie.

Acum daca ma duc si le reamintesc o dau din colt in colt ca sa verifice, ca s-a schimbat personalul...etc

In schimb eu m-am ales cu o proforma de citeva zeci de mil.

Aaa mi-am adus aminte, cel mai des raspuns pe care il primeam de la ei a fost:...."am trimis problema in Suedia, asteptam raspuns de la ei...va sunam noi..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prima data cand am apelat la service-ul Volvo a fost pentru o scurta reprogramare ca sa-mi mearga proiectoarele. S-a rezolvat in mai putin de 30 de minute si m-a costat 200.000 ROL.

A doua oara insa cand a trebuit sa-mi schimb ECU-ul (nu conteaza motivul, e prea rusinos :)), cand mi-au asamblat la loc masina mi-au lasat iluminatorul de pedale neconectat, iar cand i-am intrebat de ce (intamplator incepuse sa clipeasca becul martor de la IMMOBILIZER), electricianul a dat-o in diverse ca trebuie sa-mi schimb borna de + de la baterie. N-am mai insistat ca nu mai avea rost... L-am rugat si sa-mi dea si mie niste parametri functionali pentru senzorul de oxigen, debitmetru, etc, si rugat a ramas...

Ce sa zic... pana acum 50-50... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de uitat ceva la montaj.

Cind era service-ul in Pantelimon aveam un 850T5, si la o normala revizie, mecanicul de acolo(lucreaza si la actualul service) a uitat sa monteze tubul, admisia de aer(am zis bine?) care intra direct in motor.E un tub gros care intra in motor.AM mers cam 1000km, si cind ma intorceam de la mare de la 140km/h a cazut viteza la 90-100 si motorul nu mai tragea...sau mai bine zis tragea foarte greu.

C sa o scurtez...

E clar ca motorul a luat multa mizerie si de atunci au inceput problemele si aruncatul cu bani la Volvo, care intr-un final s-au rezolvat prin achizitionarea unui nou motor tot de la volvo. :-\

Curatat injectoare de nu stiu cite ori si alte piese care spuneau ei ca sint uzate...normal ca plateam...plecam de acolo si dupa o saptamina iar nu tragea motorul ca lumea.....si tot asa...

Cind am ajuns la ei m-au intrebat daca am umblat la motor????...normal ca nu am deschis nici capota....mi au aratat atunci ca este scos tubul acela.Greseala mea a fost ca nu am facut reclamatie scris si doar verbala ca sa ramina in evidente.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuia sa faci o expertiza, nu e normal ca EI sa uite ceva si TU sa platesti ! Ma rog, nu mai dezgropam mortii, dar dupa ce ca ai platit o groaza de chestii, pana la urma tot din vina lor a fost ! Trebuia sa plateasca EI pentru motorul nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai se vede clar ca nu am invatat nimic din greseli, poate invata totusi altii.

Vorba lui Hagi, ar trebui sa imi ridice statuie la citi bani am bagat eu in volvo in 6-7 ani.

Acum cu cutia m-am fript iar se pare, dar nici nu am timp sa ma ocup de asta, asta e problema principala.

O alta problema.Ce garantie se ofera la Volvo pe vopsea?

Sus pe masina linga barele de portbagaj exista pe laterale 2 portiuni care urmaresc barele de portbagaj(linia masini) si sint probabil din fibra de sticla sau ceva plastic.Astea dupa numai 1an au luat un aspect de rugina si se vedeau foarte urit.Practic aveam masina(volvo) noua si cu rugina pe ea.

Cei de la volvo mi au spus ca se cunoaste problema si rezolvarea este sa suport eu jumate din operatie si ei jumate!!! ???...ca elementele astea nu fac parte din garantie ca asa vin ele...chestii din astea....iti dai seama ca am plecat si le am vopsit la un prieten ca nu am timp de reclamatii dar m-a lasat cu un gust amar.

http://www.volvocars.ro/salesandservices/default.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

        Salut ,

  De ce nu ne-am face "service-ul" nostru ,ajutandu-ne astfel unii pe altii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca sti ce implica o dotare minimala la un service, chiar si pentru prieteni. Nu le-ar stica ceva concurenta celor de la podul Otopeni (o parte dintre ei ar trebui sa lucreze la depanarii calculatoare decat la service auto)

Numai de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O alta problema.Ce garantie se ofera la Volvo pe vopsea?

Sus pe masina linga barele de portbagaj exista pe laterale 2 portiuni care urmaresc barele de portbagaj(linia masini) si sint probabil din fibra de sticla sau ceva plastic.Astea dupa numai 1an au luat un aspect de rugina si se vedeau foarte urit.Practic aveam masina(volvo) noua si cu rugina pe ea.

pentru vopsea nu se ofera garantie din ce stiu eu, insa (cel putin aici in america de nord) pentru rugina se ajunge pana la 7 ani impotriva perforarii.

insa daca zici ca s-a decolorat/colorat in anumite puncte si deci este exclusa o cauza externa din vina ta (spalat cu diferite substante de ex.) ar trebui sa intre in garantia genrala pentru ansamblu care depinde de legislatia din fiecare tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pentru vopsea nu se ofera garantie din ce stiu eu, insa (cel putin aici in america de nord) pentru rugina se ajunge pana la 7 ani impotriva perforarii.

Pai cei de la Volvo au spus ca se ofera garantie nu stiu citi ani, numai ca cele 2 portiuni vopsite in culoarea caroseriei si acum fiind ruginite nu intra in aceasta garantie.Ei au si recunoscut ca este o problema de fabricatie.Dealtfel aceasta problema o gasim des pe forumurile Volvo din America unde am inteles ca la culoarea Ash Gold se intimpla des asa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe la 28.000km, imediat ce a iesit masina din garantie(18luni) am avut probleme grave la pornire!!!

Ca sa pornesc motorul trebuia sa dau de citeva ori bine la cheie cam 4,5 ori vara si iarna chiar de mai multe ori.Dupa ce pornea foarte greu, motorul nu functiona rotund, spuneai ca este o dacie inecata, turometrul oscila si motorul dadea rateuri.Dupa 5 min. totul intra in normal, dar daca opream motorul si il reporneam facea la fel.

Cei de la Volvo nu au stiut practic ce are masina.Dupa ce am fost privat zile bune de masina, dupa ce am facut drumrui multe cu ea la service fara nici un rezultat am luat hotarirea sa scriu la firma mama in Suedia.Am explicat situatia si le-am zis ca nu este normal ca dupa 3 luni de zile problema asta sa nu se rezolve, si ca ei sint ultima mea sansa.Mi-au raspuns ca exista o reprezentanta in Romania si ei trebuie sa se ocupe de problema in intregime...si mi-au dat si nr. de tel cu adresa >:(

Cei de la Volvo au vrut sa trimita masina in Suedia ca sa o repare cei de acolo, eu nu am fost deacord ba mai mult am solicitat schimbarea masinii cu alta noua si identica.

Pina la urma au reusit sa o repare dupa 5 luni de zile, dar nici nu mai stiu care a fost cauza!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Nu stiu daca ati spalat masina la ei, dar eu sint profund dezamagit de cum spala.Nu de multe ori dupa ce aveam masina in service ii rugam pe domnii de acolo sa o bage la spalat dupa ce termina cu ea.Rezultatul este ca plecam cu praf mult pe bord si urme de miini pe volan si fetele de usi...

2. La vopsitorie la ei mi-au vopsit de 2 ori bara prost...monteaza/demonteaza, bara nu mai statea cum trebuie la plecare.Mi au spus ca nu mai au clipsuri din alea de prindere...daca nu insistam sa se descurce ca nu e vina mea, plecam asa cu ea.

3. Pentru ca mi-au adus o broasca gresita la hayon, a trebuit la fel sa demonteze/ monteze tapiteria din interior de mai multe ori, astfel incit iar nu mai aveau clipsuri pentru ca le-au rupt ei.Le-am zis sa imi faca tapiteria cum era sa nu zdrangane pe usa de la hayon si au facut o improvizatie, ceva cu o sirma.Daca veneam eu cu problema asta, oare nu ma puneau sa platesc clipsurile noi ca sa poata monta totul frumos?...ba da pentru ca ei mereu imi spuneau ca nu fac improvizatii si schimba totul.

4. schimbat motor nou(v850), dupa citeva saptamini vad ca am o pierdere mica de ulei.Am fost de 3 ori ca sa imi rezolve problema asta, motorul fiind in garantie, tot stringea ceva pe acolo...pina le-am zis eu ca nu am chef sa vin toata ziua cu masina in service si sa schimbe ce e de schimbat pe garantie, ca nu vreau sa iasa iar masina din garantie si sa platesc eu ceva ce ei nu au facut bine.S-a rezolvat intr-un final.

5. de fiecare data am fost punctual cu programarea la service.Mai tot timpul masina intra dupa 30min, o ora chiar si 2 ore in service.Nu am zis nimic.Intirzii odata 30 de min. si baietii de acolo incep sa strimbe din nas, pina ma iau de ei ca nu e normal comportamentul lor.

6. eu de regula trimit pe cineva cu masina in service din lipsa de timp.Unul din mecanici ii face observatie baiatului cum ca masina este exploatata prost " si lasa ca va stiu eu pe astia cum mergeti cu ele....va duceti la vinatoare, folosind si multe jargoane...etc"...am ramas perplex cind am auzit eu urasc vinatoarea si i-am zis sa-i spuna ca sigur ne condunda cu altcineva.A 2-a oara a zis ca le el nu intra masina asta, ca nu vrea el... :-\....a trebuit sa astepte pina se elibereaza alta rampa...

Dupa ce ca nu stiu sa imi rezolve problemele la masina, dupa ce ca bag o gramada de bani in reparatii inutile, vine un angajat de la ei  sa imi faca observatie!? Eu oricum evitam de mult service-ul Volvo, decit strictul necesar...si am zis mersi ca am avut treaba si am trimis pe altcineva.

Nu sint genul de persoana care face galagie sau sa vorbesc urit, ca dovada inainte obisnuiam ca la sfirsit de an sa trimit o agenda si un calendar din partea firmei.Dar genul asta de comportament(volvo) chiar ca il pot numi comportament preferential dupa 7 ani de zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Unul "vine" cu 15 metri patrati de curte,eu "vin" cu sculele(sunt inginer mecanic),altul vine cu un laptop(diagnoza,scheme,etc),altii "vin"cu "carca" si uite-asa ne "rezolvam" intre noi.Nu trebuie sa "ridicam"Casa Poporului ca sa ne facem reparatiile de care avem nevoie! It's up to you!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pacat ca nu ai vrut/putut sa-i lasi sa-ti trimita masina in suedia; venea sigur reparata si verificata si cu o versiune de soft noua pe ea.

oricum, la asa multe probleme cu service-ul eu as fi facut poze cu oric, clipsuri rupte, pete pe bord si caroserie, vopsea nasoala si toate celelalte si le trimiteam frumos la volvo cu o scrisoare si cu copii dupa facturi si le spuneai ca aia este reprezentanta pe care ei au autorizat-o.

e adevarat ca reprezentanta este romaneasca, dar raspunderea este tot a lor, ei au autorizat-o; si exista un organism unde poti face reclamatii de acest gen la nivel european, stiam pe cineva care a avut probleme vrute si nevrute cu un BMW Z nustiucat, chiar cand aparuse. Si a rezolvat-o printr-o reclamatie la acel organism.

oricum o lege europeana, deci care se aplica universal acolo zice ca daca o masina, un bun sta in reparatie mai mult de nu-s ce perioada cat timp este in garantie se schimba cu totul sau se ramburseaza valoarea.

oricum, vad ca ai avut probleme mari cu masina, schimbat motor, schimbat cutie, bare, haion, etc... ai avut ghinion adevarat.

eu as fi insistat la momentul potrivit pentru schimbare, chiar ajuns pana la dat in judecata importatorul.

cati km are masina acuma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul si clipsurile a fost pe un Volvo 850, restul problemelor au fost pe V70XC(cutie, pornire, bare ruginite...si au mai fost).

Le-am pus pe toate la un loc pentru a exemplifica mai bine experienta pe care eu o am din 2000 incoace.2000-2001(toamna) cu 850-ul si 2001-2006 cu XC-ul

Acum am 77.000km cu XC-ul.

O alta problema cu XC-ul care a ramas nerezolvata este legata de directie!

Am observat ca pe serpentine unde sint curbe foarte strinse si trebuie sa iei de volan la maxim roata atinge pe interior undeva in aripa.Lucru care mi se pare total aiurea la o masina noua.Am fost cu ea la service am reusit sa le dovedesc ca atinge(ei parca sint contra mereu...ca masina nu are nimic, desi eu am simtit ceva ciudat la directie de cind am luat masina, lucru pe care nu am cum sa-l explic....dar parca masina vireaza ciudat cind iau de volan maxim)...in fine au vazut ca atinge au zis OK stim de unde este.Se schimba iar niste piese pe acolo un fel de niste opritoare care spun ei ca ar fi uzate...normal ca le platesc....dupa care plec.Dupa citeva zile constat ca masina face la fel. Ma intorc inapoi si le zic ca nu s-a rezolvat problema, la care ei raspund ca e NORMAL sa tinga cind iei viraj maxim, ca este greutatea masinii si ca asa vin modelele astea din fabrica....pai si atunci de ce am mai schimbat piesele alea?....ei au spus pentru ca erau uzate si in felul acesta mai atenuam din frecare...Normal era sa-mi spuna de la inceput ca tot o sa atinga.......dar eu tot cred ca este un defect de fabricatie pe acolo pe undeva....

Mai jos se vede clar unde atinge...

post-0-12877843714029_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nasol tare; oricum la 77.000km esti cu 40.000 in urma fata de cum calculeaza ei o uzura normala a unei masini.

nu exista alt service de volvo in bucuresti? sau in provincie? acum 3 ani cand am plecat eu, se pregatea, era in constructie o reprezentanta cu service la brasov, undeva spre codlea

nu trebuie sa atinga in nici o conditie de viraj, maxim, minim, intors, incarcat, sau mai cum vor ei sa explice; singura problema este sa nu fi instalat tu cauciucuri si/sau jenti mai mari decat cele indicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alte probleme cu XC-ul:

1. o boxa de pe usa din spate nu functiona deloc cind am luat masina de la ei, s-a schimbat pe garantie, noroc ca a vazut un prieten ca nu merge, eu nu o detectam.

2. am avut trapa sparta, s-a schimbat pe CASCO cu montajul la Volvo.Baietii care au facut montajul au lasat cioburi pe acolo...si acum cind deschid/inchid se aude un scirtiit de cioburi ba mai mult de curind merge si putin mai greu...

3. am vrut sa schimb niste becuri in bord, si au scos bordul cu 2 surubelnite banuiesc...acum am 2 mici zghirieturi pe bord una in dreapta una in stinga.

4. centura de siguranta din dreapta fata nu reusesc sa o inchid de cind am cumparat masina aproape.Cred ca de 10 ori le-am zis sa o repare.Pe garantie o reparau mereu....si dupa citeva saptamini la fel se strica.A iesit din garantie nu au mai reparat piesa si am schimbat-o integral pe banii mei.Rezultat acum tot nu merge nici asta.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista alt service de volvo in bucuresti? sau in provincie? acum 3 ani cand am plecat eu, se pregatea, era in constructie o reprezentanta cu service la brasov, undeva spre codlea

Cel mai bun banuiesc ca este cel din Bucuresti, aici sint toti oamenii specializati, in plus toata aparatura tot aici se gaseste.Cunosc pe cineva care a vrut sa isi deschida la Cluj reprezentanta Volvo, numai ca acceptul tot cei din Bucuresti il dau, asa ca a cazut pentru ca nu intrunea conditiile puse de Volvo Bucuresti.

O sa ma interesez de service-ul din Brasov dar nu imi fac mari sperante, parca vad ca ma trmit la Volvo Bucuresti....parca exista un fel de monopol cu Volvo asta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sfatul meu sincer este sa-l vinzi! ai avut ghinion, si mai mult, ai dat si de niste mecanici care fac experiente pe masina ta.

si nu mai mergeti la animalele alea care nu stiu ca trebuie suflat cu compresorul dupa cioburi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu trebuie sa atinga in nici o conditie de viraj, maxim, minim, intors, incarcat, sau mai cum vor ei sa explice; singura problema este sa nu fi instalat tu cauciucuri si/sau jenti mai mari decat cele indicate.

testele s-au facut cu rotile originale ale masinii...iti dai seama ca nu isi puneau ei cenusa in cap sa zica ca e normal sa atinga daca avea roti after market.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bun banuiesc ca este cel din Bucuresti, aici sint toti oamenii specializati, in plus toata aparatura tot aici se gaseste.Cunosc pe cineva care a vrut sa isi deschida la Cluj reprezentanta Volvo, numai ca acceptul tot cei din Bucuresti il dau, asa ca a cazut pentru ca nu intrunea conditiile puse de Volvo Bucuresti.

O sa ma interesez de service-ul din Brasov dar nu imi fac mari sperante, parca vad ca ma trmit la Volvo Bucuresti....parca exista un fel de monopol cu Volvo asta...

pai ce specializati daca nu au reusit sa dea de cap la o cutie de viteze in 70.000 km  ???  ???

si toata aparatura aia nu serveste la nimic daca se uita la ea ca un tablou si nu o folosesc, e exact ca si cum i-as pune in mana lui nevasta-mea clestele ampermetric

incearca totusi cand te calmezi si renunti la masina asta si eventual si la volvo pentru o perioada, sa le scrii o scrisoare  la volvo suedia in care sa le povestesti ce si cum, cu exemple, poze, copii dupa facturi si tot asa. si spune-le ca din cauza asta ai renuntat la ei; macar faci un bine la urmatorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum sint calm si am ocazia sa scriu pe acest forum ce am patit eu.

Le-am scris celor din Suedia de problemele mele si ca renunt la marca dar nu au avut nici un efect.Probabil ca s-au sesizat la ei in interior si au luat masuri.Mie in afara de sorry si sa contactez o persoana din Volvo nu mi-au spus altceva.Si am scris unde trebuie ca am facut sapaturi la vremea respectiva...am vb. si la telefon cu ei...fara nici un fel de efect pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    stiu ca mai este un service Volvo la Deva, dar nu l-am incercat, am mecanicul meu in Sibiu unde merg daca am vreo problema. Inainte aveam pe cineva la Oradea, care acum lucreaza la Peugeot. Mecanic bun si acela, dar prea departe, din pacate.

    Cit priveste masina ta, mai bine scapa-te de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now