M

Probleme Aprindere La Turatii Mici S40 B4184S 85Kw

14 posts in this topic

Buna ziua!

Dupa cum zice si semnatura detin o Volveta model 1997 motor 1.8 85kw 116cp, cod motor B4184S.

Inca de cand am cumparato avea o tendinta sa se poticneasca("sa dea in nas") in jurul turatiei de 1500rpm indiferent de viteza in care eram(1-2-3-4-5). Cand am cumparat-o acum 3 ani facea o data la 2 luni sa zic....acuma imi face aproape tot timpul cand o folosesc....si este pur si simplu enervant. Peste 2000 de turatii merge uns...urca in ture de o ia naiba...merge fara cusur...dar sub 2000 imif ace problema asta. La relanti daca deschid aerul conditionat se poticneste si da sa se opreasca motorul....daca scot aerul conditionat merge dar cu mici(aproape insesizabile) fluctuatii de turatie...

Pana acum am schimbat bujiile si bobinele de inductie(era logic ca prima data sa ma duca gandul la ele) dar nici o schimbare....adica azi am schimbat bobinele amandoua si nu-mi mai face asa acut dar tot mai face...clar scanteia este mai buna si mai acopera din simptome dar tot face. In bord imi functioneaza perfect toate becurile si nu este aprins "lambda" sau altceva.

Am cautat pe forum si am observat ca au mai avut si altii aceleasi simptome dar dupa schimbarea bujiilor, fiselor si bobinelor nu au mai avut probleme.

In caz ca cineva are vreo idee...oricare ar fi ea....este bine venita indiferent cat de improbabila ar fi.... :smile:

Pentru motorul meu B4184S are cineva idee ce cablu de diagnosticare trebuie sa-mi cumpar?De banii unei diagnosticari in service imi cumpar cablu singur....

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil sa nu fie din parte electrica.Verifica clapeta de relanti.Filtrele cum se prezinta?Si nu in ultimul rand, cu ce combustibil alimentezi?Am avut surpriza sa constat ca e mare diferenta intre combustibilii de la pompele noatre....

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut sunt Marius , am o problema sper sa ma puteti ajuta : am un volvo S40 din 99 cumparata recent, problema este : pornesc cu masina si fac cam 10 km iar in bord mi se aprinde becul fault in the engine electronic system (lamda) , iar dupa ce opresc motorul si il pornesc dupa un timp acest bec nu se mai aprinde decat dupa ce fac iar cativa km cred ca dupa ce se incalzeste motorul . Imi puteti spune ce sa fac ca sa rezolv problema sau ce defectiune am? va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@presecan problema chiar tu ai spus o "fault in the engine electronic system (lamda)".Deci schimba senzoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua!

Dupa cum zice si semnatura detin o Volveta model 1997 motor 1.8 85kw 116cp, cod motor B4184S.

Inca de cand am cumparato avea o tendinta sa se poticneasca("sa dea in nas") in jurul turatiei de 1500rpm indiferent de viteza in care eram(1-2-3-4-5). Cand am cumparat-o acum 3 ani facea o data la 2 luni sa zic....acuma imi face aproape tot timpul cand o folosesc....si este pur si simplu enervant. Peste 2000 de turatii merge uns...urca in ture de o ia naiba...merge fara cusur...dar sub 2000 imif ace problema asta. La relanti daca deschid aerul conditionat se poticneste si da sa se opreasca motorul....daca scot aerul conditionat merge dar cu mici(aproape insesizabile) fluctuatii de turatie...

Pana acum am schimbat bujiile si bobinele de inductie(era logic ca prima data sa ma duca gandul la ele) dar nici o schimbare....adica azi am schimbat bobinele amandoua si nu-mi mai face asa acut dar tot mai face...clar scanteia este mai buna si mai acopera din simptome dar tot face. In bord imi functioneaza perfect toate becurile si nu este aprins "lambda" sau altceva.

Am cautat pe forum si am observat ca au mai avut si altii aceleasi simptome dar dupa schimbarea bujiilor, fiselor si bobinelor nu au mai avut probleme.

In caz ca cineva are vreo idee...oricare ar fi ea....este bine venita indiferent cat de improbabila ar fi.... :smile:

Pentru motorul meu B4184S are cineva idee ce cablu de diagnosticare trebuie sa-mi cumpar?De banii unei diagnosticari in service imi cumpar cablu singur....

Va multumesc anticipat!

Se mai si opreste din cand in cand la relanti? Fluctueaza la relanti? Daca da verifica si senzorul de volanta! Am patit treaba asta la SAAB 95 Aero!

Am schimbat senzorul de volanta si merge ca unsa! Rupe nori! >:D

salut sunt Marius , am o problema sper sa ma puteti ajuta : am un volvo S40 din 99 cumparata recent, problema este : pornesc cu masina si fac cam 10 km iar in bord mi se aprinde becul fault in the engine electronic system (lamda) , iar dupa ce opresc motorul si il pornesc dupa un timp acest bec nu se mai aprinde decat dupa ce fac iar cativa km cred ca dupa ce se incalzeste motorul . Imi puteti spune ce sa fac ca sa rezolv problema sau ce defectiune am? va multumesc.

Senzorul de aer poate sa fie sau "air mas meter" asta face mixajul de aer in functie de turatie si temperatura motor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

CE benzina folosesti? Incearca intai sa circuli cu o benzina cu cifra octanica mare. Apoi ia masina la"pedala" 8) .Adica circula cu masina cu motorul turat binisor, pe distante mai lungi . In loc sa mergi cu a 4-a la 2000 de ture da cu a 3-a pe la 4-5000. Cativa km buni. E posibil sa fi circulat cu motorul subturat si sa se imbacseasca senzorul de pe catalizator.Daca dupa asta mai face figuri, cauta mai departe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sfc eu cred ca benzina e cam la fel mai peste tot la noi in Romania dar mult mai buna ca motorina.... :) M-am intors dupa 1500 de km facuti in Romania printre care Transfagarasan si Transalpina si se pare ca problema s-a mai diminuat...in sensul ca la relanti nu se mai poticneste asa de tare...este aproape insesizabil iar in acceleratie face mai rar si mai slab....totusi nu am scapat chiar de tot de simptome dar ma bucur ca s-au diminuat foarte mult. Intr-adevar masina a fost folosita mai mult in oras pe distante scurte si cred ca saracul motor avea nevoie de o biciuiala... =)) In drum spre casa masina a implinit 180.000 km numai ca pacat ca n-am avut cui sa dau de baut in cinstea ei... =)) Ceea ce mi se pare comic este ca desi masina a facut aproape 20.000 km in tara inca mai urca pana la 215km/h cand i se cere....viteza care nu a mai vazuto din anul 2008 pe autostrada....

Am totusi o intrebare....cat de normal este ca temperatura uleiului sa depaseasca temperatura apei cand urci o panta gen Transfagarasan...Transalpina... Adica apa fluctua in jurul valorii de 88 grade iar uleiul ajunsese pe la 90-91. In carte scrie ca daca temperatura uleiul trece de 80 de grade asta inseamna ca ai prea mult ulei in motor...chestie care am verificato si uleiul este fix intre MAX si MIN.... Sa fie o anomalie la senzorii de temperatura a uleiului si a apei? Sa fie prea gros uleiul, eu de cand am luato i-am pus numai Castrol Edge Sport 10w60?

Share this post


Link to post
Share on other sites

8) probabil uleiul era prea bun... Ai sonda de temperatura in baia de ulei?(vezi ce se intampla daca sunt multe beculete in bord...)Daca se aprinde becul de la ulei, banuiesc ca e slaba presiunea sau sorbul pompei a iesit din ulei si atunci da semnal;Altfel...te-ai stresat degeaba. ::)

daca vrei sa compari benzina: baga de la lukoil,deaia ieftina , si da-i talpa :whip: ; apoi baga o benzina de la ... sau ..., da' din aia mai buna...o sa vezi cam ce diferenta este intre magar si cal... :glasses9:. Eu acum umblu cu cataru' :toothy9: ,ce ma doare , e consumul, sau cand trebuie sa dau a 5-a la 80-90/h :tard:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s-a aprins niciodata senzorul de ulei in bord la nici o masina pe care am avuto pe mana... :)

Ai mare dreptate cu benzina de la Lukoil....si tot timpul cand zic ca benzina e proasta la ei nu ma crede nimeni.. Am avut acum vreo 6 ani ca masina de servici o Skoda Fabia pe carburatie si se infunda carburatorul cand puneam de la Lukoil tot timpul.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am si eu o problema.Am un volvo v40,an 2001,1.9 diesel(85 kw) si imi sta la relanti la 650 de ture.E normal sa stea asa?Uneori cand pornesc ac-ul mai are putin si se opreste,iar cateodata fie porneste mai tare,fie baga normal.Ce poate fi?Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai... pentru al meu in carte e dat 750 RPM.dar cand am clima pornita imi scade si pe la 500 si imi da cumva impresia si mie ca mai are putin si moare.Dar..am ajuns sa ma resemnez cu starea asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu nu cred ca ai dizal mai Dane . La diesel totul este facut de ECM, daca se opreste cand pornesti motorul este fie de la ECM fie de la sistemul de injectie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apoi...daca vede omu V40 si vede 85kw...crezi ca mai citeste ce scrie intre?gen DIESEL?:)) Se pare ca alcoolu ma ajunge din urma.Mea culpa!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De fapt tu ai dreptate pt ca topicul este de benzina dar ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now