adobe

Nu mai porneste

17 posts in this topic

Salut,

Acum citeva zile masina a pornit greoi, la a doua sau a treia incercare. Acum nu mai porneste deloc.

Bateria este relativ noua (de vreo 2-3 luni) si nu este descarcata, ceilati consumatori merg normal - lumini, claxon, audio/clima.

Am incercat sa o pornesc cu bateria unei alte masini, dar tot nu a mers, asa ca trec la suspectul urmator - bujiile.

Am un motor D5 si nu stiu cum sa ajung la ele - nu stiu unde sint pozitionate sau cum sa ajung la ele.

Multumesc pentru orice explicatie/poza/indiciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai bine treci pe la diagnoza.Ma gandesc ca d5 ul nu i asa nebun incat sa nu porneasca..acolo trebuie sa existe un motiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vara ar trebui sa o ia fara bujii. Mai da detalii. Invarte electomotorul sau cand invarti cheia nu se intampla nimic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cheia in pozitia II, totul se aprinde si se stinge normal, fara mesaje de eroare sau alte semnale.

cind o duc in pozitia III de aud niste click-uri si atit, cit tin contactul acolo.

Cutia este automata - poate conteaza, desi nu vad cum...

Vreau sa merg cu masina la diagnoza dar vreau sa o duc pe roti, asa ca ma gindeam ca reusesc sa o fac sa porneasca.

merci mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, am citit acel post inainte si ca si acolo, vreau sa testez bujiile, dar nu stiu unde sint situate exact si nu vreau sa ma apuc sa desfac chestii de prin motor.

sau tips-uri de cum ajung la ele.

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt bujii sa le dai jos muncesti o zi.sunt pe undeva pe sub motor in partea din spatele injectoarelor.daca nu ma insel.de testat mie mi au pus ceva aparat de masura pe ceva mufe mai sus undeva.dar nimeni nu ti da jos bujiile doar ca se le incerce si sa le puna tot pe alea.sa nu fie de la alternator sau ceva pe la electromotor:carbuni etc

Edited by thor4ever

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contact slab la demaror, este vorba de un papuc ce nu face contact, tragi de el putin si o sa porneasca fara probleme .

Succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca nu invarte nimic e clar ca nu e de la bujii! Lasa le acolo in spatele injectoarelor. Ca daca le rupi cand desfaci o sa vezi cum arata si chiuloasa data jos.

Edited by jrazvy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvane e vb de D5, nu se rupe nimic daca le desfaci pt ca nu e 2.0 D . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aham. N am fost atent. Si m a indus si thor in eroare. :) Oricum n are rost sa umble la ele.

Dar apropos de asta.. Se baga cineva sa schimbe bujiile la 2.0D. Ca ma bate gandul avand in vedere ca a trecut vara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tre sa gasesti un mecanic sinucigas care sa nu stie ca se rupe bujia in chiulasa . :D

PS> daca-l gasesti sa-mi dai si mie nr lui . :laughing6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa inteleg ca daca se ard bujiile schimbam motorul cu totul? Chiar nu a schimbat nimeni bujiile pe aici la 2.0D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu chiar, se da chiulasa jos si se bat din partea cealalta sau mai riscant partea ce ramane pe chiulasa se bate inauntru si se scoate cu un furtun pe la injector .

Sunt cazuri in care ies mai greu dar ies si sunt cazuri in care nu ies decat rupte . Oricum filetul iese mereu doar capul incandescent ramane blocat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Destul de complicat. Daca dai jos chiulasa trebuie sa schimbi o gramada de garnituri. Nu mai zic de manopera demontat/montat. A doua varianta? Banuiesc ca exista riscul sa ramana bucatele in capul pistonului? Sau bagi un furtun de compresor sa aspire tot inclusiv capul incandescent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pornit pina la urma...

Avea un surubul unui contact de la baterie slabit si dupa ce l-am strins, nicio problema.

Merci mult pt raspunsuri si interes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now