Sign in to follow this  
Followers 0
780-ul

Caut un 960

13 posts in this topic

Datorita faptului ca nu pot fi fidel unei singure marci,model,mi-a starnit interesul ,dupa ce am vazut pe internet.Volvo 960.Imi place actualul meu 780 insa intentionez ca urm mea masina sa fie tot un Volvo,dar 960.Pe autovit si auto supermarket n-am gasit nici unul,cam la ce pret se vand si ce motorizari mai exista,daca mai exista in afara de 2,4 TD, 3,0L benzina.Poate cineva sa-m faca vreo oferta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

asteapta putin ca poate se ridica taxa asta idioata de prima inmatriculare si poti sa iti iei una de dincolo! si eu tot un seria 900 as vrea sa-mi iau dupa 244 ul pe care il am!

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu un 960 intenionez sa-mi iau, (dupa ce pleaca guvernul asta cu taxele lui) ... ori un 965, ambele combi, motor de 6 c linie, 3mii cmc, 200 cai, automat, cu interior de piele  :male:::);D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie nu imi place interiorul de piele ca atunci cand ating pielea parca ating un barbat pe cand daca ating ceva textil parca ating o femeie! intelegi! pielea e si mai rece  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piele.............va asigur ca nu e gay  :nono: :nono: :nono::occasion14::occasion18::laughing4:

Share this post


Link to post
Share on other sites

un sfat prietenesc: daca gasesti unul, nu il cumpara pe timpul verii!

cumpara-l cind se face frig si poti sa spui cu siguranta ca heater core/caloriferul nu este crapat si arunca antigel pe covoare.

este o slabiciune cunoscuta in aceste modele, in special pe la inceputul anilor de productie.

am vazut oameni incercind sa vinda un 960 cu o asemenea problema, aruncind kg de parfum pe carpete ca sa mascheze mirosul de antigel.

am patit-o eu cu un '89 765, nu 960, dar acelasi design pt bord.

eu l-am cumparat prin septembrie, dar era inca caldut afara.

cind a venit frigul serios prima data => aburi pe parbriz pe interior!

a trebuit sa scot afara tot bordul intreg, ca nu este conceput destept ca in 700, din mai multe piese: este facut dintr-o singura bucata, shi cu volanul ala reglabil, si airbag, firele sint indesate de nu se poate prin jurul lui.

asigura-te ca (virgula) computerul de aer conditionat/caldura functioneaza ok!

si nu in ultimul rind, am vazut la atelierul amicului asta al meu, carese specializeaza in volvo, citeva 960 cu niste probleme electrice ff ciudate!

nu stiu despre variantele europene de dotari, dar aici toate berlinele au avut suspensie independenta cu socuri nivomat, care sint usor de schimbat, dar costa un rinichi shi juma de plamin numai pt unul, si garantia este numai pt un an la ele ::)

eu votez sa-ti iei un 940turbo!!! ;)...numai o sugestie!

nu vreau sa te sperii, numai sa previn!

good luck! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cunosc care este motivul tau principal pt care vrei sa cumperi un 960, dar daca este cumva cum arata exteriorul, pai 940 arata ca un 960, minus durerile de cap date de catre computerul de climatizare , suspensia independenta si partile de schimb/intretinere ale motorului.

eu sint cam partial aici, pt ca sint un mare fan al blocului rosu de 2,3, care este indestructibil!

o curea de transmisie pt un asemenea motor costa $16, una pt un 6 in-linie pe benzina este vreo $70, ca sa dau numai un exemplu.

chiar si manopera este mult mai scumpa pt schimbarea curelei respective in cazul motorului de 6.

in plus, daca aceeasi curea se rupe intr-un motor de 2,3, to ceea ce ai de facut este sa pui cureaua inapoi , shi esti inapoi pe drum fara probleme!

intr-un bloc alb, valve strimbate si cilindrii sparti din pricina curelei rupte suint evenimente rezultante obisnuite !

in plus, cu citeva modificari la motor, electronice, shi esapament, se poate usor ajunge  la ~250hp pe un motor de 2,3 turbo.

eu scriu din punctul de vedere al unuia caruia ii place sa se mozoleasca pe miini de vreo citeva ori pe an shi sa fixeze peoblemele de intretinere shi reparatii de unul singur, si fac asta din doua motive: pt ca imi place shi ca sa economisesc banu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt cei care inca cauta 960, ceva interesant de citit: ;)

http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=60966

tipul asta, care a inceput acest subiect shi care a executat operatzia ,este considerat unul dintre "enciclopediile umblatoare" in materie de Volvo!

personal,am fost shocat sa-l aud ca se plinge de o lucrare la una dintre mashinile lui!!

daca avetzi nevoie de vreo documentatzie ptr reparatzii, adresatzi-va cu incredere lui, vi le va trimite fara probleme via email (chiar shi modelele mai noi), e un baiat ff de treaba!

bineintzeles, el este limitat la modelele americane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie imi place cum arata un 960.. ::)..si mai ales un S90, mai ales varianta Royal, insa ce s-a spus mai sus pe forum este foarte adevarat, fiind o masina mai complexa si intretinerea este mai dificila. Eu am un 740 din 1988, o masina extrem de robusta si foarte simplu conceputa, nu am avut probleme cu ea desi a depasit 200.000 de km...merge ca unsa...si fac cu ea frecvent Iasi-Bucuresti sau ies cu ea offroad dat fiind ca sunt biolog. Suspensia spate conceputa pentru seria 700 este mai buna decat multe independente de la alte masini, ea a fost special conceputa pt. seria 700, fiind un avans tehnologic fata de seria 200. Un 940 arata mai modern pt. cine nu vrea o masina americana suedeza... ;D....insa ca si conceptie ea este aproape total similara cu seria 700...mostenind si legendarul motor rosu...iar cine vrea si turbo...recomand insa motorul de 2.3 turbo, cel de 1.9 are un demaraj cam greoi....iar turbina intra destul de tarziu in actiune....

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu nu mai exista alte motorizari eu detin unul 960s varianta sporiva cu motor 3l 214cai in rom sunt foarte putine

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0