Guest Mexicanu

Pompa benzina rezervor

9 posts in this topic

ieri pe la pranz asa in mijlocul drumului cu o singura banda se gaseste masina mea sa se opreasca...s-a oprit motru' fara sa am ce sa ii fac, i-am mai dat o data al automat degeaba, In fiern am reusit sa o tractez undeva peste vreo 2-3 ore....Mai ep seara am vb cu un prieten si mi-a  zis ce sa verific...porneam de la premisa ca e ceva in neregula cu alimentarea, la automat dadeam fara probleme....Am scos furtunelu de alimentare la injectoare, am pus contactu nimik...am desfacut capau' din spate unde e popma si rezervorul am ciocanit putin in pompa nimik:( AM scos pompa pus-o pe direct nimik:(

Intrebare se mai poate repara? a patit-o si altcineva? Sfaturi tipsuri orice astept:(

Merrci

Share this post


Link to post
Share on other sites

E 1.8 benzina 120 Cai

Aseara dupa ce am dezasamblat pompa cu un amic pana al motoras si l-am testat surpriza acolo mergea motorasul...i-am facut si proba cu un transformator...merge si duap ce am asamblat-o cu tot cu tank matze etc...am pus-o pe masina pana am prins-o pana am facut legaturile...nu a mai mers....am dat-o jos am luat-o acasa si astept sa se usuce iar sa vad daca merge.....daca in momentul scufundarii in lichid nu mai merge ce se intampla???? teoretic benzina nu ar trebui sa conduca electricitate nu? dar daca pe la piloni aia 2 de contact intra benzina si ajunge in motoras??

Hmm nu mai am idei:(

@rand cine e Alex sa ii dau mesaj....

Share this post


Link to post
Share on other sites

MidnightCaller pe forum, midnight_caller_ro pe ymsg.

Nu stiu ce sa zic despre cum merge si cum nu... curent ii vine la mufele de pe masina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Daca zici ca pompa merge in afara masinii, nu cred sa fie motorasul de vina. Cand ai alimentat-o in rezervor, ai facut acest lucru de la mufa masinii sau de la un transformator separat ?

    Scoate mufa din pompa, fa rost de un multimetru si verifica tensiunea pe mufa cand pui contactul. Ar trebui sa fie +12V pentru cam 8-10 secunde. Daca nu iti arata nimic multimetrul, e releul de vina.

    Just a wild guess... la sigurante te-ai uitat ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, deci in rezervor am alimentat de la mufa masinii pe care inainte am testat-o si imi arata 11V Da am verificat si toate sigurantele...ideea e ca pompa odata montat pe masian nu mai functioneaza...cand pun aparatu pe ea sa o masor..acume in casa la caldurica si merge perfect o sa izolez cumva contactele(inca ma gandesc cum) si o sa incerc iar sa o montez pe masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nu te mai chinui, daca zici ca mufa iti da 11V cand pui contactul nu e din releu sau din cabluri. Ceea ce e oarecum bine pe de-o parte.

    Pe de alta parte n-are sens nici sa te apuci sa izolezi mufele pentru ca oricat de bine ai face lucrul asta, nu ai cum sa ermetizezi conexiunile. Motorasul nu cred ca e cu perii pentru ca orice scanteie ar face nenorociri in masina. Probabil este in genul celor de la ventilatoarele din calculator, actionat electromagnetic de un circuit oscilant. Daca il mai ai in casa, poti verifica acest lucru alimentandu-l invers. Daca nu se invarte, e brushless. Daca se invarte... e cu perii.

    Daca pana la urma te hotarasti la alt motoras, am pe stoc de la Meat & Doria la 386RON sau SIDAT la promotie 190RON (redus de la 436RON).

Share this post


Link to post
Share on other sites

am si eu o problema cu tensiunea de vine la pompa.acum o ora cand am vrut sa pornesc masina si nu se mai auzea pompa de alimentare.am verificat tensiunea la mufa de la pompa si imi arata 0.09 volti.poate sa imi spuna cineva unde se afla releul pompei ca siguranta am verificato si e buna.e cumva sub bord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna as dori si eu daca poate cineva sa imi dea un sfat pentru Volvo S40 1997 motor volvo 1.8 benzina 16v s-a aprins in bord martorul de la sonda lambda si nu pot sa imi dau seama daca sigur este dusa sau nu.Mai am o problema cand am mai putina benzina in rezervor aproximativ 10 l in viraje isi pierde din turatie sa aiba o legatura cu sonda sau este de la pompa din rezervor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now