wam

Garda la sol

10 posts in this topic

Salutare,

As vrea sa stiu daca este posibila ridicarea garzii la sol a masinii. Ma gandeam undeva la cativa centimetrii. Ce implica ? Ce piese ar trebui schimbate ? Va rog sa raspundeti strict la subiect. Am citit pe diverse forumuri ale altor marci (joase) ca teoretic se poate inalta cu 1-2 cm fara a afecta stabilitatea foarte mult, ESP, etc...... De ce vreau asta e evident banuiesc: drumuri proaste, gropi, borduri prea inalte, bolovani......etc. Plus ca vine iarna si parca as sta mai bine un pic mai sus. Un sistem cat mai simplu ar fi binevenit, daca exista. In eventualitate si a putea reveni la inaltimea de fabrica destul de usor. Inaltatoare ca pe vrema vechiilor dacii ? Schimbat de arcuri si amortizoare ? Altceva ? Orice informatie la subiect e binevenita !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1-2cm cat vrei sa o ridici e suficient sa-i pui niste arcuri mai tari sau mai inalte, sau chiar batranele "inaltatoare". Doar ca cele din urma nu stiu pe unde sa le gasesti. La amortizoare nu ai de ce sa umbli pentru ca nu sari borduri sa ajunga la capat de cursa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1-2cm cat vrei sa o ridici e suficient sa-i pui niste arcuri mai tari sau mai inalte, sau chiar batranele "inaltatoare". Doar ca cele din urma nu stiu pe unde sa le gasesti. La amortizoare nu ai de ce sa umbli pentru ca nu sari borduri sa ajunga la capat de cursa.

Sincer sa fiu eu as fi vrut cam 5 cm. Dar..nici 2 nu sunt de colo !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bascula de XC70 plus amortizor si arc, o sa ai mai multi cm, o sa arate ca dracu dar poti sa sari borduri . :D

Haide mai vecine ca esti de coma cu ridicatul tau, vinde masina mai pune putin si treci la un XC70 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bascula de XC70 plus amortizor si arc, o sa ai mai multi cm, o sa arate ca dracu dar poti sa sari borduri . :D

Haide mai vecine ca esti de coma cu ridicatul tau, vinde masina mai pune putin si treci la un XC70 .

Pai e scoasa la vanzare. Cum nu tin mortis sa o dau de pomana, iau in calcul si varianta ridicarii.

Oricum, daca o ridic , o sa ma gandesc daca ii pun si bull-bar. :lol: Ar fi tare un anunt de vanzare: s60 limuzina premium, garda la sol ridicata, bull-bar, se poate folosi la arat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va arata ca dracu masina ridicata .

Daca tie insa iti place te pot ajuta cu niste masuratori, putem compara amortizorul cu cel de la XC70, o poti rezolva din amortizor de XC70 + arcul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va arata ca dracu masina ridicata .

Daca tie insa iti place te pot ajuta cu niste masuratori, putem compara amortizorul cu cel de la XC70, o poti rezolva din amortizor de XC70 + arcul tau.

Da, dar o sa am S60 Cross Country

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e chiar asa doctore, eu m-am tinut cu XC70-ul dupa un V70 R, in linie dreapta il pierdeam dar pe curbe eram pe el, XC70ul sta foarte bine in curbe dar cu o singura conditie, sa ai amortizoare bune .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca pui amortizor pe spate nivomat de v70 se ridica spatele la S60 cu 2cm fara nici o alta modificare,am experimentat eu personal pe masina mea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic asa este cum spui tu DAR nu inseamna ca te rastorni la prima curba, ai o senzatie de instabilitate dar masina tot sta pe traiectorie, oricum WAM are bebe mic asa ca nu merge foarte agresiv .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now