Sign in to follow this  
Followers 0
alexzbf

Scurgeri de motorina si schema montaj distributie

2 posts in this topic

Salutare din nou.revin cu 2 mici probleme la v40 meu.pentru inceput este un diesel 1.9 66 kw,fabricatie 99.Acum cu problemele:sa rupt distributia zilele trecute.acum astept sa vina piesele sa le pot monta,in speranta ca nu a fost afectata chiuloasa.Intrebarea este:a montat cineva distributie la modelul asta si ma poate ajuta cu niste sfaturi,eventual o schema de montaj.cum am spus,motorul este 1.9 td,66 kw cod D4192.Urmatoarea problema la care atasez si o poza este:sub pompa de injectie este o "chestie" cilindirca de culoare galbena indreptata spre fata masinii din care ies 2 furtune.in capat are ca un mic stut,cel putin asa il vad eu si de unde picura motorina.stie cineva ce este acea piesa,de ce picura motorina pe acolo si ce as putea sa fac sa remediez problema?Multumesc anticipat !!!

post-3235-0-42108200-1319192955_thumb.jp

post-3235-0-89995000-1319193111_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare din nou.revin cu 2 mici probleme la v40 meu.pentru inceput este un diesel 1.9 66 kw,fabricatie 99.Acum cu problemele:sa rupt distributia zilele trecute.acum astept sa vina piesele sa le pot monta,in speranta ca nu a fost afectata chiuloasa.Intrebarea este:a montat cineva distributie la modelul asta si ma poate ajuta cu niste sfaturi,eventual o schema de montaj.cum am spus,motorul este 1.9 td,66 kw cod D4192.Urmatoarea problema la care atasez si o poza este:sub pompa de injectie este o "chestie" cilindirca de culoare galbena indreptata spre fata masinii din care ies 2 furtune.in capat are ca un mic stut,cel putin asa il vad eu si de unde picura motorina.stie cineva ce este acea piesa,de ce picura motorina pe acolo si ce as putea sa fac sa remediez problema?Multumesc anticipat !!!

in acea mica chestie de acolo se afla 2 diafragme,si dupa cum banuiesc sar putea ca una din ele sa fie sparta.ce fac eczact nu stiu dar are legatura cu pompa de vacum si turbo.cred ca al pune in functiune

atentie sporita la dezmontat,fa semne mai intai sa stii eczact cate ture de filet ai dat (dezfiletat)...suerte!

in acea mica chestie de acolo se afla 2 diafragme,si dupa cum banuiesc sar putea ca una din ele sa fie sparta.ce fac eczact nu stiu dar are legatura cu pompa de vacum si turbo.cred ca al pune in functiune

atentie sporita la dezmontat,fa semne mai intai sa stii eczact cate ture de filet ai dat (dezfiletat)...suerte!

despre partea cu distributie este simplu daca inainte de a dezmonta ai facut cateva lucruri premergatoare :

1-scoti cablu de la baterie

2- blochezi motorul cu pistonul nr 1 in TDC-sub pistonul nr 1-cel dinspre cutia de viteze-se afla un surubel cu cap de TORX

trebuie scos si bagat acolo o bara de 8mm grosime,asta dupa ce ai scos fulia de pe vibrochen si ai pus la semn - vibrochenul

3- atentie la semnele de pe pompa de injectie si la cele de pe axul cu came,ar trbui sa ai deja nste semne pe motor

la montaj pui chiulasa,strange dupa manual,pui pompa de injectie tot la semne,pui fulia pe vibrochen,cureaua de distributie, si strangi surubul de la fulie dar nu la maxim,scoti blocajul de la pistonul 1si montezi surubul si daca toate sunt la semne si cutia de viteze scoasa din viteza,atunci cu un cricket si tubulara de 18 invartzi vibrochenul 2 ture.si daca totul se invarte si nu se inpotmoleste atunci e bun de pus bateria si dat contact.

Oricum ideea este sa studiezi un pic din Vadis,este destul de explicit daca ai ceva talente mecanice,si in rest atentie si mucha suerte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0