TorTo

Sunet ciudat cand accelerez

20 posts in this topic

Salut.

Am si eu o probleme.Cand accelerez se aude un sunet ciudat de genul unui fluierat,vajait.Si nici nu mai trage la acceleratie cum tragea inainte.Am inteles ca cel mai probabil e de la turbo.Daca stie cineva mai exact ce e sau daca stie un mecanic bun prin IASI va rog HELP!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !Pai daca turbina se aude si nu are motorul putere ai ori un furtun crapat, ori intercooler-ul !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ne-ai spune si ce motor are masina ta, poate am reusi sa te ajutam intr-un fel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiind din 2000 cred ca este motoru de 95 cp.

TorTo completeaza cu datele masinii la profil ca altfel e greu de "descifrat virtual".

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrol, cherosen?

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrol, cherosen?

Diesel :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica tubulatura de aer: de la turbo la admisie. o metoda eficienta si relativ simpla consta in demotarea furtunelor la ambele capete (turbo respectiv admisie). pe urma se folosesc niste conserve si coliere pentru a inchide tubulatura la ambele capete. intr-o conserva se face o gaura si se monteaza o supapa. cu o pompa cu manometru sau cu aer comprimat se baga 1.2 bari in furtunul opturat in acest fel. daca iti cade presiunea la manometru, poti sa dai tubulatura jos si s-o verifici pe de-a randul (presupunand ca este etans ansamblul creat in acest fel). succes!

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chuck nu stiu de unde ai scos metoda asta ,dar ii the best! :smile:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce nu inteleg eu

conservele tre sa fie........ de care ? cu ciorba de burta ,cu fasole si cirnati......... ?

detaliaza te rog

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,da, conservele neaparat de fasole cu costita sau tocana de primavara. uite aici o schema.

post-755-0-46472900-1322683363_thumb.gif

post-755-0-68828700-1322683536_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze am fost la munca.Motor 1.9 diesel de 116 cai.Cele 3 furtune au fost sparte.2 din ele le-am inlocuit.Aseara am luat al 3 lea si l-am "carpit" cat de bine am putut dar nici o diferenta.Macar daca era de cateva secunde pana se uza "carpeala".Din ce am observat sunetul se aude dinspre intercooler.O sa merg cel mai probabil sa o pun pe tester ca din ce am auzit mecanici care sa se priceapa prin iasi nu sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, da, asa sa faci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

l-am "carpit" cat de bine am putut dar nici o diferenta.

Nu tine carpeala nici macar 1 sec.Presiunea ii mult prea mare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil intercooler-ul e crapat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.O sa merg cel mai probabil sa o pun pe tester ca din ce am auzit mecanici care sa se priceapa prin iasi nu sunt.

Pai ce sa vezi la tester? Repara sau schimba intercoolerul daca e spart-crapat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut radiator intercooler la un Passat care a fost lipit cu poxipol in urma unui accident si a tinut cel putin 2 ani ;) (dupa aia a vandut masina si nu mai stiu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciudat ca s-au spart si futunele si intercooleru toate de-o data! o fi avut turbina vreun peak de presiune la vreo 250 bari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NUmai daca o fi resoftat!

Altfel crapa doar furtunele care duc la turbina sau alea de la admmisie.

LA s60 d5 parca era problema asta cu crapatu intercoolerului.

Torto ce furtun ai carpit?Unde vine montat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De la radiator la turbina.Chestia e ca a fost carpit cred mai bine de un a si a tinut asa.Acum l-am recarpit mult mai bine crezand ca el e buba.Doar ca nu am observat nici cea mai mica diferenta.Sunetul ala se auzea la fel si inainte si dupa carpeala.

Edited by TorTo

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeeee.... vezi? las´c-o faci tu, nu te da batut! da jos intercooleru si lipeste-l cu a+b cum a zis capi.

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now