AdiBurlacescu

volvo s40 2002 1.9dci 102cp,merita?

25 posts in this topic

Salutare,vreau sa imi iau un s40 1.9 Diesel 102cp,insa as vrea sa stiu unele chesti de la cei ce au sau cei ce au habar de aceasta motorizare.Mentionez ca masina este un pic lovita in partea din fata si trebuie sa schimb unele chesti la ea cum ar fi bara metalica din spatele spoilerului,parbriz,geam sofer si airbag-urile de la sofer/pasager.Masina porneste si nu are nicio problema la motor plus ca are istoricul masinii.Deci sfatuti-ma merita investitia? :dontknow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e asa cum spuneai intr un topic trecut merita.Mai mult de 1500 euro nu cred ca te ajunge investitia.Iar daca este inscrisa pe Ro si mai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,despre aia e vorba,nu am incotro si o sa vand benzinara :crybaby: Problema e ca masina e pe Italia,da cu avocat o inscriu plus ca proprietarul imi lasa numerele pana atunci. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazu asta nu stiu daca se mai merita.

Ma gandesc ca..poti gasi un s/v40 din 2001 inscris la noi cu ca. 3500 euro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai in cazu asta nu stiu daca se mai merita.

Ma gandesc ca..poti gasi un s/v40 din 2001 inscris la noi cu ca. 3500 euro

Cumpara-l al meu V40, ti-l dau cu 4200 euroi ( negociabil ) si nu mai tre' sa bati capul cu inscrierea masinii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut , AdiBurlacescu !

Daca S40-ul tau este o ...PETARDA de masina , merita sa renunti la ea pentru o alta...PETARDA ( caci nu prea stii ce cumperi )

In cazul in care masina ta este OK, .....pune mana si gandeste !!!

Gandeste-te ca ...in loc sa iti cumperi ceva cu 1000 EURO, iti poti cumpara/monta o instalatie GPL, cam cu 2500 RON (poate si mai ieftin caci nu ai un motor turbo !

Astfel , cheltuielile cu combustibilul scad aproape la jumatate !

Asa ca ...iata o tema FACULTATIVA de gandire pentru acest minunat sfarsit de saptamana !

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

PETARDA cu gaz.... suna periculos. :laughing1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:hello: Te salut Alin Buga,da,e interesanta ipoteza ta numai ca masina mea nu e PETARDA e mai degraba DINAMITA in sensul ca ma cam deranjeaza consumul(poate unii vor zice:ala e consum?),in afara localitatii nu ma tare deranjeaza dar in localitate cam da.Masina o stiu de cand avea 80k km si stiu cum a ingrijit-o numai ca trebuie un pic pus mana pe ea,sa nu mai vorbesc de faptul ca sunt fan DIESEL.Instalatie GPL ma bate gandul si nu ajunge numai pana pe la vreo 1200-1300 lei,atat mi-a facut o firma un pret.Multzam pentru 'tema'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar ieri am reusit sa fac o comparatie gaz vs diesel.LA final rezlutatul a fost pozitiv pentru gaz.

Amortizare : gaz 2,5 ani la un rulaj de 20 k /an

diesel 7 ani parca la un rulaj de 20 k

Alin are si el dreptate.In ziua de azi este destul de greu sa gasesti o masina buna!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai mai trebuie pus in ecuatie si motorul 2.0i in care nu bagi deloc bani VS motorul 1.9D in care bagi mereu bani .

Adica intr-un 1.9D mai trebuie sa bagi bani, un EGR costa 700 lei, o turbina costa o avere si mai pica, volanta (1500 ron) pica si ea, mai pica regulatorul de presiune de pe pompa de inalta iar ala nu se prea gaseste iar o pompa SH costa ~200E, asadar decat sa bagi 1000E intr-un diesel mai bine pui o instalatie de GPL si ai rezolvat problema consumului .

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ai pus pe ganduri Bogdane,chiar am sa ma interesez de o instalatie GPL.Motorasul meu de 2.0i nu mi-a pus deloc probleme asa ca am sa investesc in el,de amortizat banii nu se tare pune problema pentru ca fac destui km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul 1.9D in care bagi mereu bani .

Adica intr-un 1.9D mai trebuie sa bagi bani, un EGR costa 700 lei, o turbina costa o avere si mai pica, volanta (1500 ron) pica si ea, mai pica regulatorul de presiune de pe pompa de inalta iar ala nu se prea gaseste iar o pompa SH costa ~200E

sper ca nu vrei sa spui ca nu sunt motoare reusite. :laughing1:

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU bre Chuck is bune!Dar nu alea de 116 cp :))).

Cica ala de 102 cp 1.9d e super fata de fratesu .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

da? si care e mai exact diferenta intre 1.9d 75kw si 1.9d 85kw si de ce zici ca e mai bun?

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ete fas, ambele motoare CR au defectele enumerate mai sus, mai bun e motorul lui Lika, mai puturos dar clasic si fara prea multe probleme (in afara de injectorul pilot si pompa de injectie, adica aceleasi bube la la ALHul de la VAG ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chuck nu stiu exact.Dar cica ar exista diferente la turbina,egr.Plus ca nu e asa problematic.Bine,asta tine si de fostul proprietar.

IN afara de toate astea,ar fi mai economic .

Bogdan pompa de injectie cica nu pica prea devreme.Cel mai des pica injectoarele si scurgeri de ulei.Plus vestita problema cu intratu' greu in viteza a 1 a si R ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana aici am inteles ca:motorul de 102 cp e bun,economic dar mai sensibil-fata de precedentele de 90 respectiv 95cp care is mai clasice si mai durabile in detrimentul consumului si a puterii.Am avut motor diesel(vw golf 3 tdi 90cp) si nu tare mi-a dat batai de cap,inafara de suportii de la motor,in rest nimic,dar sincer nu se compara motoarele diesel cu benzinarele in sensul simplitatii in exploatare.Deci cred ca ramane GPL-ul o solutie de mijloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ete fas, ambele motoare CR au defectele enumerate mai sus, mai bun e motorul lui Lika, mai puturos dar clasic si fara prea multe probleme (in afara de injectorul pilot si pompa de injectie, adica aceleasi bube la la ALHul de la VAG ) .

asa ziceam si eu BG.

@adi: eu zic ca mai bun e motorul de 66 respectiv 70kw, parca D4192 T ii zice, cu pompa de injectie vp37. pentru tine asta inseamna v40 1996-2000 inainte de facelift.

acum imi cer scuze ca postez aici un pic offtopic, dar cine-mi poate spune care benzinar e mai bun pe s60 2000-2009? e mai bun fara turbo? 2.4 sau 2.0?

Edited by LeChuck

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus vestita problema cu intratu' greu in viteza a 1 a si R ul.

Aia se rezolva cu pana in 50 de lei, si e de la o amarata de bucsa metalica de la cautator ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LeChuck..S-ul imi place :love10: . V-ul nu ma chiar reprezinta,oricum as opta pentru modelul ala de 95cp.(fara doar si poate l-as resofta,sa fie pana in 110cp :headbang: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma intelege gresit, gandindu-ma la fosta mea masina am scris V40. imi cer scuze, stiam ca vrei S40. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chuck lasa germana !

Adi modelu ala de 95 cp poti sa il duci pana in 120 cp.Asta in cazul in care dai de un motor bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,stiu ca se poate duce cam 30% din puterea motorului,dar de siguranta ma gandeam ca ar fi destul si 110cp cu toate ca motorul de 102 cp e unu rafinat,imi place foarte mult cum 'toarce'. LIK2008 al tau de cati cai e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai cati? 95 pana la urmatoru dyno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now