Vicu

Brake Failure

18 posts in this topic

Am o problema cu mașina...totul a început ieri, când am auzit un zgomot pe partea dreapta (un scârțâit )..am sunat la volvo și mi-a spus ca nu e nici o problema pot merge cu ea ( în constanta nu au reprezentanta cei de la Primus)... dimineața am pornit din CT spre București, nici o problema pe drum, am ajuns cu bine...acum 1 ora am încercat sa pornesc mașina motorul se zdruncina (parca se ineaca ), dar pornește si cand am oprit o apare pt scurt timp un mesaj "BRAKE FAILURE STOP...."

Are cineva idee despre ce este vorba...la Primus am sunat și sunt prea ocupați, asta mi s-a spus la telefon, sa revin după sărbători.

Mașina este un Volvo C30 D5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa pui masina pe un tester, daca MECANIC spui ca masina se comporta ok (nu se blocheaza roti, etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotile nu s-au blocat, doar motorul tremura la pornire, insa pornește și nu am avut curajul sa merg putin cu ea... aștept telefon de la Primus, dar nimic deocamdată...mai exista alt service volvo în București?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te poate ajuta cu diagnoza BogdanG sau eu... eventual maine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc...intre timp am vb si rezolvat cu Bogdan, suntem vecini... se pare ca aveam un dop de gheata sau mizerie...acum merge bine din nou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, ma bucur ca ai rezolvat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu sa-ți spun dacă era gheața ...Bogdan s-a ocupat de problema...eu m-am învârtit în jurul mașinii...poate explica el mai bine ce a avut când citește

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut vecine .

Problema a fost foarte dubioasa si iesita din tiparele C30-ului cu D5, pur si simplu nu se alimenta cu motorina desi pompa de joasa presiune functiona corect, dupa ce am pus contactul de 4 ori a pornit, putin balbait dupa care a inceput sa mearga perfect .

Cauzele au fost clar de alimentare motorina pe partea de joasa presiune, de asta am spus ca fie a avut un dop de gheata (era venit de la drum lung probabil la viteza si sub 0C se mai intampla), sau pur si simplu un dop de ceva.

Nu a fost facuta revizia recent asa ca scot din ecuatie vreo cupla rapida pe unde sa traga aer iar motorina sub masina sau pe la motor nu a curs .

Oricum asta e din capitolul "asa ceva numai la mine " :D

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci pt ajutor prompt Bogdane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu multa placere, ca idee aseara am depanat un A4 cu aceiasi problema, la ala insa am desfacut pe la motor, am muncit vreo 3 ore ca sa porneasca exact ca a ta dupa mai multe chei si ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Alimentase de la MOL, parca de acolo ai alimentat si tu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, numai MOL..cel de la otopeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, evo diesel ...am verificat pe bon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu bag numai evo de un an si n am patit niciodata treaba asta sa inghete motorina inseamna ca nesimtitii baga apa la greu eu bag din constanta si merge ca o fiara si la citroen am bagat diesel neaditivata de vreo 3 ani si merge problema e ca la acel peco unde bagi motorina o dilueaza cu apa ca sa mai faca un banut murdar ca de e Romania tara tuturor posibilitatilor eu din aceasta cauza nu bag decat de acolo ca in mangalia e un petrom care jumatate din tancuri sunt cu apa un sfert mal si un sfert motorina .Cred ca in concluzie trebuie sa schimbi locatia cu alta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu bag numai evo de un an si n am patit niciodata treaba asta sa inghete motorina inseamna ca nesimtitii baga apa la greu eu bag din constanta si merge ca o fiara si la citroen am bagat diesel neaditivata de vreo 3 ani si merge problema e ca la acel peco unde bagi motorina o dilueaza cu apa ca sa mai faca un banut murdar ca de e Romania tara tuturor posibilitatilor eu din aceasta cauza nu bag decat de acolo ca in mangalia e un petrom care jumatate din tancuri sunt cu apa un sfert mal si un sfert motorina .Cred ca in concluzie trebuie sa schimbi locatia cu alta .

Probabil asta am sa fac, nu am mai mers cu ea de atunci, am lăsat-o în garaj... astăzi am început sa ies cu ea din nou și trebuie sa alimentez...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil asta am sa fac, nu am mai mers cu ea de atunci, am lăsat-o în garaj... astăzi am început sa ies cu ea din nou și trebuie sa alimentez...

Intre timp am cam patit-o am alimentat evo si am avut o problema cu masina s-a ars o siguranta pe preincalzitor motorina si imi pornea masina mergea 2 minute si se oprea am zis ca nu se poate la -15 grade cu motorina evo-26 sa nu mearga masina si m -am reprofilat la omv cu motorina parca sprint diesel ii zice la -30 grade am vazut ca a cumparat cineva la bidon de 30 litri si se vedea fundul bidonului foarte curata si fara apa . Si e la acelasi pret 6,08 litrul acum eu stiu sa vad cum se comporta .Sincer nici nu mai stii ce motorina si de unde sa mai bagi in rezervor ,e dupa cum ai noroc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probabil unele stații mai pun și apa, dar am sa vad...la cealaltă mașina alimentam de la lukoil, am unul lângă bloc și nu am avut nici o problema...sper doar sa nu se oprească motorul în afara orașului :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now