simtion ioan

Distributie V40 1,6 si alte probleme.

12 posts in this topic

Salut forumisti! La o diagnoza facuta la un atelier, tipul de acolo mi-a spus ca am o problema la distributie, o abatere de reglaj, nu mi-a dat foarte multe explicatii. Distributia a fost schimbata in 2008 impreuna cu variatorul de distributie si senzorul de came (sper sa nu gresesc). Inainte de aceasta interventie masina nu avea putere deloc (masurat 89 de cai in loc de 109). Masina merge bine acum, la toate diagnosticarile care le-am facut in Sibiu, circa de 5 ori, a fost singura data cand mi-i s-a spus despre aceasta eroare la distributie. As vrea sa aflu parerea voastra, ca specialisti cu experienta, care ati vazut si ati reparat multe masini:

- este posibil sa existe o abatere de plus sau minus unu sau mai multi dinti la reglaj, iar lucrul acesta sa nu se simta in functionare?

- reglajul corect se mai poate reface? si daca se va face, eficienta motorului va creste (putere marita, scaderea consumului, etc.) Mentionez ca la relantiu, in momentul cand accelerez pana pe la 2000-2500 de ture cateodata apar niste rateuri, sesizate in sistemul de evacuare. Filtre schimbate, lambda si MAF fara erori, noxe OK.

As vrea sa rezolv problema si v-as ruga sa-mi trimiteti ceva documentatie, link-uri sau orice legat de distributie, reglaje, etc. si sa va spuneti parerea despre cele de mai sus.

Va multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

din vasta mea pricepere stiu ca se poate sa pui distributia gresti fara sa afecteze nimic o erroare de maxim 1-3 dinti stiam eu.....acum sa fiu sincer dupa schimbatul din 2008 de atunci trebuia sa sesizeze conducatorul de o schimbare......presupun ca se aude putin mai tare motoru...oricum daca nu e pusa la punct distributia se deschid supapele mai devreme sau mai tarziu eu asa stiam ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa schimbarea din 2008 functionarea motorului s-a imbunatatit, dupa schimbarea variatorului si senzorului dar nu am prin zona un V40 ca sa o compar cu a mea, zgomot motor putere si altele, dar ar parea ca motorul este putin zgomotos. Dilema mea este daca trebuie pusa la ,,punct'' si daca acest lucru ar imbunatatii functionarea?! Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bineinteles ca s-ar imbunatati functionarea, mai ales daca spui ca da si rateuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok o sa caut un mecanic priceput ca sa nu mai risc nimic. Mi-ar fi de folos ceva documentatii.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Azi cand am desfacut capacele de protectie de plastic cu intentia de a verifica pozitiile de zero ale axelor de admisie/evacuare am avut surpriza ca pe cea de evacuare se poate vedea in punct poansonat pe ea, pe fata, dar pe cea de admisie (cu variator hidraulic) nu exista pe partea din fata nici un semn, dar partea din spate, cea dinspre motor, exista um punct poansonat, dar care este defazat fata de cel de pe evacuare cu circa 180 de grade, ceea ce mi se pare a fi imposibil!!!!??? Pentru moment sunt tare nedumerit si nu am solutii. Totusi masina merge ok si nu pot sa spun nimic despre consum dupa ce am facut operatiile de mai sus. Orice sfat sau opinie sunt binevenite.

Mersi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procedura de schimbare ii aici; http://s40timingbelt.blogspot.com/

Singura diferenta ca aveti vvt pe partea dreapta(astai turbo care are vvt ul pe evacuare)

daca o fost dat jos vvtul in trecut atunci aveti nevoie de cale de blocare a axelor sa fie 1005 corect distributia>

Sper ca v-am ajutat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-ati ajutat mult, facem consumul pe oras si mai facem alte investigatii! Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna seara! Rezolvat problemele legate de distributie: este ok pusa la punct! Ceva informatii suplimentare AICI: http://www.2carpros.com/diagrams/volvo/v40/2000

Verificat bujiile, care sunt ok, diagnosticare OBD II, fara erori (se pare ca totusi am gasit o persoana potrivita).

Salutari si numai urari de bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat pompa de apa si mi s-a dereglat distributia,ma poate ajuta careva sa-mi spuna reglajele la cureaua de distributie?va rog frumos.multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat pompa de apa si mi s-a dereglat distributia,ma poate ajuta careva sa-mi spuna reglajele la cureaua de distributie?va rog frumos.multumesc!

Spune-mi te rog c e a avut pompa de apa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la pompa de apa mi s-a stricat doar fulia care invarte pompa de apa de pe curea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now