hagiudaniel44

nu se tureaza s40 2.0t

9 posts in this topic

salutare dragi volvisti.am o mare nelamurire,sunt posesor al unui s40 2.0t,118 kw si de vreo 2-3 zile am numai probleme cu el.imi porneste cam greu si nu se tureaza.deci o pornesc merge la relanti,cateodata mai se si opreste dar cand vreau sa o turez nu se tureaza.azi am schimbat pompa de benzina crezand ca e defecta si tot la fel se comporta,am schimbat si debimetru si vacumurile si filtru de aer si bujiile,degeaba.am schjmbat inclusiv bobinele si fisele.am montat o instalatie gpl si de atunci imi face asa dar pe gpl merge foarte bine.daca ma poate ajuta si pe mine cineva as fi foarte recunoscator.de un an ma tot uit pe forum si vad ca sunteti trecuti prin multe.va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa si tu o diagnoza inainte, vezi ce erori ai, si abia dupa apuca-te sa arunci banii pe geam...

Presiunea in rampa de injectie ai masurat-o ? (cu un manometru de roti)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu imi da nici o eroare,doar ca pe gpl merge bine iar pe benzina nu se tureza(moare)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!Incearca sa deconectezi tot ce tine de GPL si vezi cum se comporta,probabil au montat ceva gresit ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

am schimbat deja si calculatorul de la gpl si degeaba.de montat este foarte bine montata.se poate cumva sa fie filtru de benzina inghetat?asa mia spus un mecanic

nu am masurat presiunea dar maine o sa o masor.oricum nu cred ca nu are presiune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masoara presiunea din rampa injectoarelor cu un manometru de verificat presiunea la roti.In capatul rampei injectoarelor ai un capacel ca de la valva rotii il scoti,pui manometrul si cu contactul pus vezi ce afiseaza,apoi pornesti motorul setat manual pe benzina si vezi din nou ce presiune gasesti.Ar trebui sa fie undeva intre 2.7-3.5 bari.Asteptam sa ne spui si noua.Daca a coincis cu montajul instalatiei te sfatuiesc sa refaci intocmai instalatia electrica asa cum a fost,sa verifici sigurantele si sa mai incerci o data.Filtrul de benzina l-ai schimbat?Daca nu poate fi cauza lipsei sau presiunii reduse in rampa injectoarelor.Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai ca filtru nu e schimbat si cred ca poate fi de la el.stiu unde se afla ventilul,o sa revin maine si o sa va spun ce presiune are in rampa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Banuiesc ca face asa de cand a venit gerul, nu? Lasa masina cateva ore intr-un garaj incalzit si pe urma vezi cum sta treaba!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt la polul opus: 2.0 t,cand e frig afara,sau la prima pornire dimineata trebuie s-o turez pe la vreo 3000 de ture sa pot pleca de pe loc! O fi suparata pe mine,stie ce are de patimit dupa plecare si se incapataneaza sa nu plece din loc..... Isi revine dupa ce se incalzeste motorul. Vreun sfat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now